Wersja archiwalna 2017-05-08 13:59:31

ZP.271.5.2017

Magnuszew dn. 08-05-2017r.

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2

Dotyczy przetargu pn.  Zakup nowego średniego samochodu do ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Magnuszewie

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:

Pytanie nr 1 dot. pkt.5 zał.Wymagania Zamawiającego do SIWZ Zamawiający wymaga by samochód był fabrycznie nowy, rok produkcji 2017. Biorąc pod uwagę fakt, że za rok produkcji pojazdu niekompletnego przyjmuje się rok jego zabudowy, czy Zamawiaiacy dopuści zaoferowanie pojazdu wyprodukowanego (zabudowanego) w roku 2017 przy użyciu fabrycznie nowego podwozia z roku produkcji z końca 2016? Przy czym okres gwarancji będzie obejmował na cały pojazd licząc od daty wydania pojazdu.

Odpowiedź : Tak.

Pytanie nr 2 dot. pkt.23 zał.Wymagania Zamawiającego do SIWZ

W celu uniknięcia błędów interpretacyjnych Czy Zamawiaiacy dopuści zmiany zapisu na .. Boczne lusterka główne podgrzewane i sterowane elektrycznie?

Odpowiedź: Tak

Pytanie nr 3 dot. pkt.42 zał.Wymagania Zamawiającego do SIWZ Czy Zamawiający dopuści:" zastosowanie zaworu odcinającego do działka ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym umieszczonego w ogrzewanym przedziale autopompy"?

Odpowiedź: Nie dopuszcza się zmiany.

Pytanie nr 4 dot. pkt.54 zał.Wymagania Zamawiającego do SIWZ Czy Zamawiający dopuści:" zastosowanie zbiornika wody o pojemności 3000 litrów?

Odpowiedź: Tak.

Pytanie nr 5  dot. pkt.5 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu zabudowanego w 2017 roku na fabrycznie nowym i nieużywanym podwoziu z 2016 roku?

Odpowiedź: Tak.

Pytanie nr 6 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu z silnikiem o mocy 206 kW?

Odpowiedź: dot. pkt.7. silnik o minimalnej mocy 200 kW

Pytanie nr 7 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu z terenowym ogumieniem pojedynczym osi tylnej?

Odpowiedź: Nie dopuszcza się zmiany.

Pytanie nr 8 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu ze szkieletem zabudowy wykonanym ze stali nierdzewnej i aluminium?

Odpowiedź: Tak.

Pytanie nr 9  dot. pkt.5 Czy Zamawiający dopuści podwozie z 2016 roku

Odpowiedź: Tak.

 Zmienia się opis przedmiotu zamówienia ogłoszony w sposób:

1.       Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2017. Dopuszcza się samochód fabrycznie nowy wyprodukowany (zabudowany) w roku 2017 przy użyciu fabrycznie nowego podwozia z roku produkcji 2016.

2.       Maksymalna masa rzeczywista pojazdy gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie więcej niż 16 ton.

3.       Silnik o zapłonie samoczynnym (diesel) o minimalnej mocy 200 kW, spełniający normę czystości spalin EURO 6.

4.       Napęd w układzie 4x4 posiadający skrzynię redukcyjną do pracy w terenie oraz blokady mechanizmów różnicowych w następującej konfiguracji:

·         międzyosiowej,

·         osi tylnej,

·         osi przedniej,

·         na osi przedniej i tylnej

5.       Oś tylna wyposażona w podwójne koła.

6.       Zawieszenie osi przedniej i tylnej mechaniczne lub pneumatyczne.

7.       Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 + 1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy).

8.       Pojemność zbiornika paliwa zapewniająca przejazd minimum 300 km. lub 4 godzinną pracę autopompy.

9.       Silnik pojazdy przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta w czasie minimum 4 godzin pracy podczas postoju.

10.    Pojazd wyposażony w system ABS.

11.    Pojazd wyposażony w wspomaganie układu kierowniczego.

12.    Ogumienie terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych.

13.    Pełnowymiarowe koło zapasowe.

14.    Pojazd wyposażony w:

·         zaczep holowniczy z przodu pojazdu umożliwiający odholowanie pojazdu,

·         zaczep typu szekla z przody pojazdu (2 szt.) i z tyłu pojazdu (2 szt.). Każdy z zaczepów wytrzymujący obciążenie min. 100 KN służące do mocowania lin lub wyciągania pojazdy.

 

Ponadto zmienia się termin składania ofert: Oferty powinny być złożone w: Urzędzie Gminy Magnuszew,  ul. Saperów 24,  26-910,  Magnuszew, sekretariat pok. nr 8 w terminie do 15.05.2017r godz.10:00, otwarcie ofert 15.05.2017r godz.10:30.

Zmieniony załącznik: wymagania minimalne zamawiającego. - wymagania_minimalne_zamawiajacego_po_zmianachl.docx

 

Ogłoszenie nr 79784 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.
Magnuszew:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 78072 - 2017
Data: 02/05/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Magnuszew, Krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów  24, 26910   Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (url): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2017. 2. Maksymalna masa rzeczywista pojazdy gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie więcej niż 16 ton. 3. Silnik o zapłonie samoczynnym (diesel) o minimalnej mocy 210 KW, spełniający normę czystości spalin EURO 6. 4. Napęd w układzie 4x4 posiadający skrzynię redukcyjną do pracy w terenie oraz blokady mechanizmów różnicowych w następującej konfiguracji: • międzyosiowej, • osi tylnej, • osi przedniej, • na osi przedniej i tylnej 5. Oś tylna wyposażona w podwójne koła. 6. Zawieszenie osi przedniej i tylnej mechaniczne lub pneumatyczne. 7. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 + 1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). 8. Pojemność zbiornika paliwa zapewniająca przejazd minimum 300 km. lub 4 godzinną pracę autopompy. 9. Silnik pojazdy przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta w czasie minimum 4 godzin pracy podczas postoju. 10. Pojazd wyposażony w system ABS. 11. Pojazd wyposażony w wspomaganie układu kierowniczego. 12. Ogumienie terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. 13. Pełnowymiarowe koło zapasowe. 14. Pojazd wyposażony w: • zaczep holowniczy z przodu pojazdu umożliwiający odholowanie pojazdu, • zaczep typu szekla z przody pojazdu (2 szt.) i z tyłu pojazdu (2 szt.). Każdy z zaczepów wytrzymujący obciążenie min. 100 KN służące do mocowania lin lub wyciągania pojazdy.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2017. Dopuszcza się samochód fabrycznie nowy wyprodukowany (zabudowany) w roku 2017 przy użyciu fabrycznie nowego podwozia z roku produkcji 2016. 2. Maksymalna masa rzeczywista pojazdy gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie więcej niż 16 ton. 3. Silnik o zapłonie samoczynnym (diesel) o minimalnej mocy 200 kW, spełniający normę czystości spalin EURO 6. 4. Napęd w układzie 4x4 posiadający skrzynię redukcyjną do pracy w terenie oraz blokady mechanizmów różnicowych w następującej konfiguracji: • międzyosiowej, • osi tylnej, • osi przedniej, • na osi przedniej i tylnej 5. Oś tylna wyposażona w podwójne koła. 6. Zawieszenie osi przedniej i tylnej mechaniczne lub pneumatyczne. 7. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 + 1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). 8. Pojemność zbiornika paliwa zapewniająca przejazd minimum 300 km. lub 4 godzinną pracę autopompy. 9. Silnik pojazdy przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta w czasie minimum 4 godzin pracy podczas postoju. 10. Pojazd wyposażony w system ABS. 11. Pojazd wyposażony w wspomaganie układu kierowniczego. 12. Ogumienie terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. 13. Pełnowymiarowe koło zapasowe. 14. Pojazd wyposażony w: • zaczep holowniczy z przodu pojazdu umożliwiający odholowanie pojazdu, • zaczep typu szekla z przody pojazdu (2 szt.) i z tyłu pojazdu (2 szt.). Każdy z zaczepów wytrzymujący obciążenie min. 100 KN służące do mocowania lin lub wyciągania pojazdy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 11/05/2017
W ogłoszeniu powinno być: Data: 15/05/2017




Magnuszew dn. 04-05-2017r.

 

MODYFIKACJA SIWZ

 

Dotyczy przetargu pn.  Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Magnuszewie.

 

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający informuje:

Zmienione Załączniki otrzymują brzmienie :

nr 1 formularz oferty formularz_oferty.docx

nr 2 wzór umowy - zalacznik_nr_2_wzor_umowy_samochod.docx




Wójt Gminy

Marek Drapała



Ogłoszenie
Ogłoszenie nr 78072 - 2017 z dnia 2017-05-02 r.
Magnuszew: Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów  24, 26910   Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): ugmaguszew.bip.org.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.umagnuszew.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
ugmagnuszew.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście / pocztą/ kurierem
Adres:
Urzad Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie.
Numer referencyjny: ZP.2715.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dane techniczne pojazdu 1. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2017. 2. Maksymalna masa rzeczywista pojazdy gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie więcej niż 16 ton. 3. Silnik o zapłonie samoczynnym (diesel) o minimalnej mocy 210 KW, spełniający normę czystości spalin EURO 6. 4. Napęd w układzie 4x4 posiadający skrzynię redukcyjną do pracy w terenie oraz blokady mechanizmów różnicowych w następującej konfiguracji: • międzyosiowej, • osi tylnej, • osi przedniej, • na osi przedniej i tylnej 5. Oś tylna wyposażona w podwójne koła. 6. Zawieszenie osi przedniej i tylnej mechaniczne lub pneumatyczne. 7. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 + 1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). 8. Pojemność zbiornika paliwa zapewniająca przejazd minimum 300 km. lub 4 godzinną pracę autopompy. 9. Silnik pojazdy przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta w czasie minimum 4 godzin pracy podczas postoju. 10. Pojazd wyposażony w system ABS. 11. Pojazd wyposażony w wspomaganie układu kierowniczego. 12. Ogumienie terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. 13. Pełnowymiarowe koło zapasowe. 14. Pojazd wyposażony w: • zaczep holowniczy z przodu pojazdu umożliwiający odholowanie pojazdu, • zaczep typu szekla z przody pojazdu (2 szt.) i z tyłu pojazdu (2 szt.). Każdy z zaczepów wytrzymujący obciążenie min. 100 KN służące do mocowania lin lub wyciągania pojazdy.

II.5) Główny kod CPV: 34144210-3

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/10/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie uszczegółowienie - wykonał co najmniej 3 dostawy samochodów ratowniczo-gaśniczych wraz z referencjami.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykonał co najmniej 3 dostawy samochodów ratowniczo-gaśniczych wraz z referencjami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) szczegółowe i minimalne warunki techniczne samachodu - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 4) Wzór umowy- parafowany przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8.500,00zł. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu – wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) W gwarancjach bankowych 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Magnuszew, który jest organem wykonawczym Zamawiającego Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: Zakup samochodu p.poż ” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 8.5 Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu należy złożyć w dodatkowej kopercie do oferty Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty/ lub złożyć w kancelarii Urzędu Gminy w Magnuszewie, ul.Saperów 24, 26-910 Magnuszew Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Oferta, niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60
termin wykonania20
gwarancja20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Jeżeli Wykonawca jest jednocześnie gwarantem, zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości. Wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo--kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6bust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9listoada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób: - 70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, - 30% wartości zabezpieczenia zostanie zatrzymane przez Zamawiającego na zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości, jeżeli Wykonawca jest gwarantem. Kwota ta zostanie zwrócona w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisane są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
  

do pobrania
siwz - zp_5_samochod_osp.docx
wymagania minimalne zamawiajacego - wymagania_zamawiajacego.docx
specyfikacja techniczna - specyfikacja_techniczna.docx

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475934]

przewiń do góry