Burmistrz Magnuszewa - mgr Wojciech Wachnik
telefon: 48 6217059
email: burmistrz@magnuszew.pl
Sekretariat:
ul. Saperów 24
26-910 Magnuszew
telefon: 48 6217085
email: gmina@magnuszew.pl
Sekretariat czynny:
Poniedziałek - 7:30 - 17:00
Wtorek - Czwartek - 7:30 - 15:30
Piątek - 7:30 - 14:00
Przyjęcia interesantów
Burmistrz Magnuszewa przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek od godziny 13:00 do godziny 16:00.
Do zadań i kompetencji Burmistrza należy w szczególności:
- kierowanie bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,
- składanie oświadczeń woli w imieniu gminy w zakresie zarządu mieniem i udzielanie upoważnień w tym zakresie,
- projektowanie i realizacja strategii rozwoju gminy,
- określanie polityki kadrowej i płacowej,
- zatwierdzanie zakresu czynności i odpowiedzialności pracowników oraz ocena kadry kierowniczej Urzędu,
- udzielanie pełnomocnictw procesowych,
- wykonywanie uchwał Rady oraz przedkładanie na sesję sprawozdań z ich wykonania,
- prowadzenie gospodarki finansowej gminy,
- pełnienie funkcji Szefa Obrony Cywilnej Gminy i nadzór nad wykonywaniem zadań związanych z obronnością,
- sprawowanie zarządzania kryzysowego na terenie gminy
- ogłaszanie uchwał Rady Miejskiej oraz przedkładanie uchwał Wojewodzie i RIO,
- powoływanie Komisji przetargowych,
- wydawanie zarządzeń wprowadzających w życie regulaminy wewnętrzne dotyczące działalności Urzędu,
- podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów,
- zapewnienie realizacji uprawnień obywateli dotyczących dostępu do informacji publicznej,
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych oraz danych osobowych przetwarzanych, przekazywanych i przechowywanych w Urzędzie,
- współdziałanie z organami sołectw w wykonywaniu przez nie zadań, w tym zadań z zakresu administracji publicznej,
- wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przepisami prawa, regulaminem oraz uchwałami Rady.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kocyk Bogdan
- Data udostępnienia w BIP: 2024-01-10 21:35:16
- Informacja zaktualizowana przez: Kocyk Bogdan
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-06-11 16:12:49
- Liczba odsłon: 3732
- Historia dokumentu: