Sekretarz - mgr Barbara Sobota

telefon: 48 6217058
email: sekretarz@magnuszew.pl

  1. Sekretarz Gminy w zakresie ustalonym przez Burmistrza organizuje pracę Urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania.
  2. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

1) pełnienie funkcji Kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza,
2) nadzór nad doskonaleniem kadr,
3) kontrola dyscypliny pracy,
4) opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Pracy, Statutu Gminy,
5) przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
6) organizacja i koordynowanie spraw związanych z wyborami i referendami,
7) nadzór nad wprowadzaniem danych do Biuletynu Informacji Publicznej Miasta i Gminy, zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego oraz obwieszczeń na terenie gminy,
8) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków,
9) sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Burmistrza.
10) sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem placówek oświatowych, w tym zatwierdzanie projektów organizacyjnych szkół.
11) współpraca z Gminną Biblioteką Publiczną – Centrum Kultury.
12) przyjmowanie oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy.

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Szaraniec Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 2003-06-27 11:11:39
  • Informacja zaktualizowana przez: Kocyk Bogdan
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-01-26 13:11:20
  • Liczba odsłon: 9259
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2475520]

przewiń do góry