Wersja archiwalna 2015-07-23 10:24:19
Magnuszew 13-07-2015
ZP.271.11.2015
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
DLA CZĘŚCI: I , II, III i IV
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu: Modernizacja dróg poprzez ułożenie dywanika asfaltowego.
Część I. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Przydworzyce gm.Magnuszew
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 213 556,54zł, rękojmia 48m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
97,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 213 556,54zł, rękojmia 48m-cy
95pkt - F.H.U.”BRUK-BUD” Piotr Skoczek, Pogorzel, ul.Swierkowa 31, 05-430 Celestynów, do kor. 05-400 Otwock, ul.Kraszewskiego 2A – cena brutto 225 372,90zł, rękojmia 60m-cy
94pkt.- TRAKT S.A. Górki Szczukowskie 1, 26-065 Piekoszów k/Kielc - cena brutto 227 002,59zł, rękojmia 60 m-cy
87pkt - STRABAG Sp.z o.o 05-8020 Pruszków ul.Parzniewskiego 10, kores.Kajetanów 117, 26-050 Zagnańsk - Cena brutto – 232 264,28zł, rękojmia 36 m-cy
83,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Sp. zo.o, 05-604 Jasieniec ul.Asfaltowa 2– cena brutto 251 860,95zł, rękojmia 48m-cy
Część II. Modernizacja drogi gminnej w Magnuszewie ul.Kolonia Magnuszew
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 160 458,32zł, rękojmia 48m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: .
97,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 160 458,32zł, rękojmia 48m-cy
93pkt - F.H.U.”BRUK-BUD” Piotr Skoczek, Pogorzel, ul.Swierkowa 31, 05-430 Celestynów, do kor. 05-400 Otwock, ul.Kraszewskiego 2A – cena brutto 173 770,59zł, rękojmia 60m-cy
87pkt - TRAKT S.A. Górki Szczukowskie 1, 26-065 Piekoszów k/Kielc - cena brutto 186 002,68zł, rękojmia 60 m-cy
83,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Sp. zo.o, 05-604 Jasieniec ul.Asfaltowa 2– cena brutto 188 154,95zł, rękojmia 48m-cy
80pkt - STRABAG Sp.z o.o 05-8020 Pruszków ul.Parzniewskiego 10, kores.Kajetanów 117, 26-050 Zagnańsk - Cena brutto – 189 550,28zł, rękojmia 36 m-cy
Część III. Modernizacja drogi we wsi Anielin Kępa poprzez ułożenie dywanika asfaltowego
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 51 118,00zł, rękojmia 48m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: .
97,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 51 118,80zł, rękojmia 48m-cy
97pkt - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Sp. zo.o, 05-604 Jasieniec ul.Asfaltowa 2– cena brutto 51 272,55zł, rękojmia 48m-cy
80,5pkt - F.H.U.”BRUK-BUD” Piotr Skoczek, Pogorzel, ul.Swierkowa 31, 05-430 Celestynów, do kor. 05-400 Otwock, ul.Kraszewskiego 2A – cena brutto 62 534,43zł, rękojmia 48m-cy
Część IV. Modernizacja drogi we wsi Urszulin poprzez ułożenie dywanika
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 48 246,75zł, rękojmia 48m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: .
97,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 48 246,75zł, rękojmia 48m-cy
96,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Sp. zo.o, 05-604 Jasieniec ul.Asfaltowa 2– cena brutto 48 831zł, rękojmia 48m-cy
79,5pkt - F.H.U.”BRUK-BUD” Piotr Skoczek, Pogorzel, ul.Swierkowa 31, 05-430 Celestynów, do kor. 05-400 Otwock, ul.Kraszewskiego 2A – cena brutto 59 556,60zł, rękojmia 48m-cy
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 23 lipca 2015r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Ogłoszenie
Modernizacja dróg poprzez ułożenie dywanika asfaltowego
Numer ogłoszenia: 93449 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg poprzez ułożenie dywanika asfaltowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja dróg poprzez ułożenie dywanika asfaltowego w miejscowościach; - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Przydworzyce gm.Magnuszew - długości 1825mb, sz.4mb - Modernizacja drogi gminnej w Magnuszewie ul.Kolonia Magnuszew - długości 1095mb, sz.4mb - Modernizacja drogi we wsi Anielin Kępa poprzez ułożenie dywanika asfaltowego - długości 300mb, sz.3,5mb - Modernizacja drogi we wsi Urszulin poprzez ułożenie dywanika asfaltowego - długości 250, sz.4mb.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3400zł dla cz.I (trzy tysiące czterysta zł), 2500 dla cz.II zł (dwa tysiące pięćset zł dla cz.II) i po 500 zł dla cz.III i cz.IV ( pięćset zł).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie precyzuje się tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii i wartości ogólnej min.200 tyś.zł dla części każdej części I i II, a po 50 tyś. dla każdej części III i IV . Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu robót budowlanych, zawierającego rodzaj, wartość, daty i miejsce wykonania oraz załączonego dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie precyzuje się tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie precyzuje się tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie precyzuje się tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - rękojmia i gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający i Wykonawca mogą odstąpić od umowy w przypadkach określonych w kodeksie cywilnym tytule XV umowy o dzieło 2. w przypadku odstąpienia od umowy strony komisyjnie dokonują obmiaru wykonanych robót na dzień przerwania robót i na tej podstawie dokonują ustalenia wartości robót wykonanych 3. W przypadku kiedy za odstąpienie od umowy odpowiada Zamawiający będzie zobowiązany odkupić od Wykonawcy materiały i urządzenia zgromadzone na budowie, na potrzeby tej budowy i ewentualnie przejąć zamówienia Wykonawcy na urządzenia zamówione dla tej budowy 4. W przypadku kiedy za odstąpienie od umowy odpowiada Zamawiający jest zobowiązany: 1) zapłacić za wykonane roboty po ich komisyjnym odbiorze 2) zapłacić za materiały zgromadzone na budowie na potrzeby tej budowy po cenach zakupu przez Wykonawcę wraz z kosztami zakupu 3) Przejąć od Wykonawcy teren budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: do Cz.I. dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Przydworzyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Przydworzyce gm.Magnuszew - długości 1825mb, sz.4mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. rękojmia i gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w Magnuszewie ul.Kolonia Magnuszew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej w Magnuszewie ul.Kolonia Magnuszew - długości 1095mb, sz.4mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. rękojmia i gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi we wsi Anielin Kępa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi we wsi Anielin Kępa poprzez ułożenie dywanika asfaltowego - długości 300mb, sz.3,5mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. rękojmia i gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja drogi we wsi Urszulin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi we wsi Urszulin poprzez ułożenie dywanika asfaltowego - długości 250, sz.4mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. rękojmia i gwarancja - 5
do pobrania
SIWZ - 11_drogi_gminne.doc
PRZEDMIARY:
- przydworzyce_przedmiar_robot.doc
- magnuszew_kolonia_przedmiar_robot.doc
- przedmiar_robot_anielin_kepa_2015.doc
-przedmiar_robot_urszulin_2015.doc
SSTWIOR - sstwior_modernizacja_drog_gminnych_asfalt.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2015-07-23
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-23 10:24:19
- Liczba odsłon: 353
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: