Wersja archiwalna 2015-07-13 12:01:45

Magnuszew 13-07-2015

ZP.271.11.2015

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

DLA CZĘŚCI: I , II, III i IV

 

             Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu: Modernizacja dróg poprzez ułożenie dywanika asfaltowego.

 

Część I.  Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Przydworzyce gm.Magnuszew 

 

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 213 556,54zł, rękojmia 48m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

97,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 213 556,54zł, rękojmia 48m-cy

95pkt - F.H.U.”BRUK-BUD” Piotr Skoczek, Pogorzel, ul.Swierkowa 31, 05-430 Celestynów, do kor. 05-400 Otwock, ul.Kraszewskiego 2A – cena brutto 225 372,90zł, rękojmia 60m-cy

94pkt.- TRAKT S.A. Górki Szczukowskie 1, 26-065 Piekoszów k/Kielc -  cena brutto 227 002,59zł, rękojmia 60 m-cy

87pkt - STRABAG Sp.z o.o 05-8020 Pruszków ul.Parzniewskiego 10, kores.Kajetanów 117, 26-050 Zagnańsk  - Cena brutto – 232 264,28zł, rękojmia 36 m-cy

83,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Sp. zo.o, 05-604 Jasieniec ul.Asfaltowa 2– cena brutto 251 860,95zł, rękojmia 48m-cy

 

Część II. Modernizacja drogi gminnej w Magnuszewie ul.Kolonia Magnuszew

 

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 160 458,32zł, rękojmia 48m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: .

97,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 160 458,32zł, rękojmia 48m-cy

93pkt - F.H.U.”BRUK-BUD” Piotr Skoczek, Pogorzel, ul.Swierkowa 31, 05-430 Celestynów, do kor. 05-400 Otwock, ul.Kraszewskiego 2A – cena brutto 173 770,59zł, rękojmia 60m-cy

87pkt - TRAKT S.A. Górki Szczukowskie 1, 26-065 Piekoszów k/Kielc -  cena brutto 186 002,68zł, rękojmia 60 m-cy

83,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Sp. zo.o, 05-604 Jasieniec ul.Asfaltowa 2– cena brutto 188 154,95zł, rękojmia 48m-cy

80pkt - STRABAG Sp.z o.o 05-8020 Pruszków ul.Parzniewskiego 10, kores.Kajetanów 117, 26-050 Zagnańsk  - Cena brutto – 189 550,28zł, rękojmia 36 m-cy

 

Część III.  Modernizacja drogi we wsi Anielin Kępa poprzez ułożenie dywanika asfaltowego 

 

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 51 118,00zł, rękojmia 48m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: .

97,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 51 118,00zł, rękojmia 48m-cy

97pkt - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Sp. zo.o, 05-604 Jasieniec ul.Asfaltowa 2– cena brutto 51 272,55zł, rękojmia 48m-cy

80,5pkt - F.H.U.”BRUK-BUD” Piotr Skoczek, Pogorzel, ul.Swierkowa 31, 05-430 Celestynów, do kor. 05-400 Otwock, ul.Kraszewskiego 2A – cena brutto 62 534,43zł, rękojmia 48m-cy

 

Część IV. Modernizacja drogi we wsi Urszulin poprzez ułożenie dywanika

 

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 48 246,75zł, rękojmia 48m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: .

97,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 48 246,75zł, rękojmia 48m-cy

96,5pkt - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Sp. zo.o, 05-604 Jasieniec ul.Asfaltowa 2– cena brutto 48 831zł, rękojmia 48m-cy

79,5pkt - F.H.U.”BRUK-BUD” Piotr Skoczek, Pogorzel, ul.Swierkowa 31, 05-430 Celestynów, do kor. 05-400 Otwock, ul.Kraszewskiego 2A – cena brutto 59 556,60zł, rękojmia 48m-cy

 

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu  23 lipca 2015r

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 



Ogłoszenie

Modernizacja dróg poprzez ułożenie dywanika asfaltowego
Numer ogłoszenia: 93449 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg poprzez ułożenie dywanika asfaltowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja dróg poprzez ułożenie dywanika asfaltowego w miejscowościach; - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Przydworzyce gm.Magnuszew - długości 1825mb, sz.4mb - Modernizacja drogi gminnej w Magnuszewie ul.Kolonia Magnuszew - długości 1095mb, sz.4mb - Modernizacja drogi we wsi Anielin Kępa poprzez ułożenie dywanika asfaltowego - długości 300mb, sz.3,5mb - Modernizacja drogi we wsi Urszulin poprzez ułożenie dywanika asfaltowego - długości 250, sz.4mb.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3400zł dla cz.I (trzy tysiące czterysta zł), 2500 dla cz.II zł (dwa tysiące pięćset zł dla cz.II) i po 500 zł dla cz.III i cz.IV ( pięćset zł).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii i wartości ogólnej min.200 tyś.zł dla części każdej części I i II, a po 50 tyś. dla każdej części III i IV . Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu robót budowlanych, zawierającego rodzaj, wartość, daty i miejsce wykonania oraz załączonego dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - rękojmia i gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający i Wykonawca mogą odstąpić od umowy w przypadkach określonych w kodeksie cywilnym tytule XV umowy o dzieło 2. w przypadku odstąpienia od umowy strony komisyjnie dokonują obmiaru wykonanych robót na dzień przerwania robót i na tej podstawie dokonują ustalenia wartości robót wykonanych 3. W przypadku kiedy za odstąpienie od umowy odpowiada Zamawiający będzie zobowiązany odkupić od Wykonawcy materiały i urządzenia zgromadzone na budowie, na potrzeby tej budowy i ewentualnie przejąć zamówienia Wykonawcy na urządzenia zamówione dla tej budowy 4. W przypadku kiedy za odstąpienie od umowy odpowiada Zamawiający jest zobowiązany: 1) zapłacić za wykonane roboty po ich komisyjnym odbiorze 2) zapłacić za materiały zgromadzone na budowie na potrzeby tej budowy po cenach zakupu przez Wykonawcę wraz z kosztami zakupu 3) Przejąć od Wykonawcy teren budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: do Cz.I. dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Przydworzyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Przydworzyce gm.Magnuszew - długości 1825mb, sz.4mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. rękojmia i gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w Magnuszewie ul.Kolonia Magnuszew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej w Magnuszewie ul.Kolonia Magnuszew - długości 1095mb, sz.4mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. rękojmia i gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi we wsi Anielin Kępa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi we wsi Anielin Kępa poprzez ułożenie dywanika asfaltowego - długości 300mb, sz.3,5mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. rękojmia i gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja drogi we wsi Urszulin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi we wsi Urszulin poprzez ułożenie dywanika asfaltowego - długości 250, sz.4mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. rękojmia i gwarancja - 5


do pobrania
SIWZ - 11_drogi_gminne.doc
PRZEDMIARY:
- przydworzyce_przedmiar_robot.doc
- magnuszew_kolonia_przedmiar_robot.doc
- przedmiar_robot_anielin_kepa_2015.doc
-przedmiar_robot_urszulin_2015.doc
SSTWIOR - sstwior_modernizacja_drog_gminnych_asfalt.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2481571]

przewiń do góry