Wersja archiwalna 2015-02-23 11:35:02
Podpisano umowę w dniu 23-02-2015 z firmą F.H.U.EUROPARTNERS Mirosław
Dudek, 43-100 Tychy, ul.Wieniawskiego 49 – cena brutto 8.916,27zł
ZP.271.4.ZO.2015
Magnuszew, 2015-02-17
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia : Zaprojektowanie oraz wydruk materiałów promocyjnych dla projektu : pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew.”realizowanego w ramach Działania 8.3. – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu”
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1) Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę -
F.H.U.EUROPARTNERS Mirosław Dudek, 43-100 Tychy, ul.Wieniawskiego 49 – cena brutto 8.916,27zł
Wybrana oferta spełnia warunki określone zapytaniem ofertowym i jest najkorzystniejszy cenowo.
2. Zamawiający odrzuca ofertę-FHU Mariola Borkowska , ul.Abp.J.Ablewicza 13/21, 33-100 Tarnów – oferta zawiera rażąco niską cenę.
3). Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
- PPHU LIR Elżbieta Zajet BIURO REKLAMY, 82-300 Elbląg, ul.Grunwaldzka 2 – cena brutto 10.381,19zł
- Agencja Reklamowo Marketingowa Sylwiusz Gruś, 56-120 Brzeg Dl.ul.Wilcza 8/1 – cena brutto 11.906,40zł
- RED FLAMINGO Krzysztof Budzyński, Klebark Mały 15A, 10-687 Olsztyn – cena brutto 10.248,73zł
- Agencja Promocyjno-Wydawnicza „UNIGRAF” Józef Kloska, 85-009 Bydgoszcz, ul.Dworcowa 71 – cena brutto 12.546,00zł
- ESCALA Milena Machocka, 26-636 Kielce, ul.E.Massalskiego 11/39 – cena brutto 9.789,57zł
- F.H.U.EUROPARTNERS Mirosław Dudek, 43-100 Tychy, ul.Wieniawskiego 49 – cena brutto 8.916,27zł
- FHU Mariola Borkowska , ul.Abp.J.Ablewicza 13/21, 33-100 Tarnów – cena brutto 5.136,41zł
- RESPO Sp.C, ul.Kołłontaja 22, 64-000 Kościan – cena brutto 11.420,67zł
- S2 Projekt Sp.zo.o, ul.Cezaka 13 lok.2, 95-100 Zgierz – cena brutto 9.782,19zł
- GABIDRUK Bogdan Waśniowski, Drukarnia Offsetowa, Garlica Murowana 53, 32-087 Zielonki – cena brutto 15.252,00zł
- VIRGO Pracownia reklamy Edward Krzemieniecki, 87-600 Lipno, ul.Kilińskiego 14 – cena brutto 9.945,78zł
- PHU Omnidium, Szczygieł Zbigniew, ul.Kruczkowskiego 12, 41-710 Ruda Śląska – cena brutto – 10.405,80zł
- INFO BIZNES Paweł Pyra, ul.Wyczółkowskiego 11 m 3, 08-500 Ryki , cena brutto -9.552,00zł
5). Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje, że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 23 luty 2015r.
Magnuszew dn. 05-02-2015r.
WYJAŚNIENIA/ MODYFIKACJA
ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ Zapytania ofertowego
dotyczy postępowania zapytanie ofertowe pn.Zaprojektowanie oraz wydruk materiałów promocyjnych dla projektu : pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew.”realizowanego w ramach Działania 8.3. – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.
Zamawiający informuje:
Modyfikuje się treść zapytania ofertowego poprzez:
- Dodanie pkt.V.9. Wybór oferty nastąpi po zaakceptowaniu wizualizacji o których mowa w opisie zamówienia.
- Zmienia się termin składania ofert tj. pkt. IV. Który otrzymuje brzmienie 11 luty 2015 r. do godz.: 10.00 na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego po modyfikacji wraz ze stosownymi załącznikami.
- Zmienia się termin otwarcia ofert na dzień 11 luty 2015 r. o godzinie 10.30.
- Zmienia się Formularz ofertowy, który otrzymuje brzmienie:
Załącznik nr 1
OFERTA
Pieczęć firmowa
Gmina Magnuszew
26-910 Magnuszew
ul. Saperów 24
My, niżej podpisani
…………………………………………………………………………………………………..
działając w imieniu i na rzecz (nazwa, adres, tel., faks, adres e-mail)
…………………………………………………………………………………………………...
w odpowiedzi na przekazane Zapytanie Ofertowe na : Zaprojektowanie oraz wydruk materiałów promocyjnych dla projektu : pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew.”realizowanego w ramach Działania 8.3. – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w ramach 8. Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 składamy niniejszą ofertę:
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami Zapytania Ofertowego i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń.
Oferujemy realizację całości zamówienia zgodnie z Zapytaniem Ofertowym za cenę brutto ____________ zł, słownie złotych:
Zobowiązujemy się realizować zamówienie w terminach określonych w Zapytaniu Ofertowym.
Oświadczam, że cena ofertowa uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia, w tym wszystkie koszty dostawy na miejsce wskazane Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym, wszelkie należne opłaty i podatki, koszt załadunku i rozładunku, wymagane prawem podatki i opłaty, w tym podatek VAT i wszystkie inne zobowiązania bez których należyte wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe.
Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
Ofertę składamy na ___ ponumerowanych stronach:
Załączniki:
Wizualizacja:
Zaprojektowanie i wykonanie tablic informacyjnych
Zakup pamięci USB z informacjami o projekcie
Zaprojektowanie i druk kalendarzy promocyjnych
Zaprojektowanie i wykonanie promocyjnych zestawów (notes + długopis)
…………………….., dn. …………………….. …….………………………………
(podpis upoważnionego przedstawiciela)
Odpowiedź na zapytania w zapytaniu ofertowym :
Zaprojektowanie oraz wydruk materiałów promocyjnych w projekcie
pt. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew”
Pytanie:
Proszę o informację jaką pojemność ma mieć pamięć USB?
Odpowiedź:
Pamięć USB conajmniej 4GB.
Magnuszew, dnia 02.02.2015r
ZP.ZO.271.4.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na: Zaprojektowanie oraz wydruk materiałów promocyjnych w projekcie
pt. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew” w ramach Programu Operacyjnego
Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne-zwiększenie innowacyjności
gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – elnclusion
Zamawiający:
Gmina Magnuszew, ul.Saperów 24, 26-910 Magnuszew, NIP 812-19-14-938, REGON 670223830, www. ugmagnuszew.bip.org.pl
tel. 0 48 621 70 85, fax. 0 48 621 70 25, przetargi@magnuszew.pl
godziny pracy: w poniedziałki od godz. 7.30 do 17.00, w piątki od 7:30 do 14 w pozostałe dni tygodnia w godz. od 7.30 do 15.30
I. Przedmiot zamówienia :
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wydruk materiałów promocyjnych.
Szczegóły realizacji zamówienia:
· Zaprojektowanie i wykonanie tablic informacyjnych – szt.7
· Zakup pamięci USB z informacjami o projekcie – szt.250
· Zaprojektowanie i druk kalendarzy promocyjnych - 250szt
· Zaprojektowanie i wykonanie promocyjnych zestawów (notes + długopis) – szt.250
Zaprojektowane i wykonane materiały promocyjne należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Magnuszewie, ul.Saperów 24, 26-910 Magnuszew,
Zamawiający dostarczy materiały do zaprojektowania tablic, kalendarz i materiałów promocyjnych tj. (zdjęcia, teksty), herb Gminy należy pobrać ze strony Gminy, natomiast loga PO IG oraz UE należy nanieść zgodnie z wytycznymi w ramach Działania 8.3. – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w ramach 8. Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 pobierając z Przewodnika w zakresie projektów finansowanych w ramach programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka , 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu.
Specyfikacja tablic :
· format 60cm x 41cm,
· Tworzywo sztuczne - plastik (PCV spienione),
· kolor: zadruk jednostronnie na białym tle w kolorze, (CMYK 4+0),
· Projekt/wizualizacja
Zestawienie znaków graficznych:
· logo PO IG,
· logo Unii Europejskiej,
· logo Gminy Magnuszew
· nazwa beneficjenta
· wartość projektu
· czas obowiązywania
· udział Unii Europejskiej:
Specyfikacja pamięć USB oznakowania:
· aluminiowa obudowa , wymiar 30 x 12 x 5 mm
· kolor niebieski
· grawer laserowy z dwóch stron
· wizualizacja
Specyfikacja kalendarzy: ,
· format: A3 spiralowany
· objętość broszury – 13 kart (12+1 okładka),
· papier środek kreda błysk 170g, okładka kreda błysk 300g,
· spirala i zawieszka biała po krótkim boku,
· Projekt/wizualizacja
Specyfikacja materiałów promocyjnych (notes + długopis),
· notes format A5 , 21 cm x 14,8 cm, klejony
· objętość 25 kartek z nadrukiem jednostronnym w pełnym kolorze,
· papier środek offset 90g, okładka papir kreda mat 170g,
· spód z kartonu 250g,
· klejony u góry, po krótkim boku
· Projekt/wizualizacja
· długopis metalowy, kolor niebieski z wkładem wymiennym
· grawer laserowy z dwóch stron
· wizualizacja
Należy uwzględnić również zestawienie znaków graficznych:
· logo PO IG, w formie znaku programu regionalnego,
· logo Unii Europejskiej ze słownym odwołaniem do Unii Europejskiej i Innowacyjna Gospodarka
· logo Gminy Magnuszew,
· Nazwę projektu,
· Informację o całkowitej wartości projektu oraz o wartości dotacji ze środków Unii Europejskiej,
· Nazwę Beneficjenta,
· Informację o współfinansowaniu projektu realizowanego w ramach Działania 8.3. – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w ramach 8. Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
· Treść merytoryczna musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.
· Warunek konieczny: wszystkie materiały promocyjne muszą odpowiadać kryteriom i wzorcom określonym w ramach Działania 8.3. – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w ramach 8. Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013”.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: 8 dni roboczych od akceptacji.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
5. W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków należy złożyć wykaz dokumentów:
- formularz ofertowy – załącznik nr 1
- oświadczenie, o którym mowa w punkcie 2 – załącznik nr 2
- wypisu z działalności gospodarczej lub wypisu z KRS
6. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w formie oryginału. W odniesieniu do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.
7. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
8. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
III. Osoby ze strony Zamawiającego uprawnione do kontaktu:
Koordynator Projektu - Barbara Sobota, tel.48 62 17 085 w.210
IV. Ofertę należy przekazać w terminie do dnia:
09 luty 2015 r. do godz.: 10.00 na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego wraz ze stosownymi załącznikami.
Ofertę należy umieścić w kopercie i przesłać na adres : Urząd Gminy w Magnuszew, ul.Saperów 24, z oznaczeniem: „Oferta na „Zaprojektowanie oraz wydruk materiałów promocyjnych”
V. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
Kryterium podstawowe: Cena brutto oferty - 100%,
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty najtańszej
----------------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty badanej
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew w dniu 09 luty 2015 r. o godzinie 10.30.
2. Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Podczas otwarcia ofert, Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia.
5. W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału.
7. O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej www.ugmagnuszew.bip.org.pl.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.
VII. Załączniki
1. Wzór formularza Oferty
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp.
3. Wzór umowy załącznik nr 3.
Do pobrania:
formularz_oferty.doczalacznik_nr_2_materialy_pro.doc
zalacznik_nr_3_do_umowa.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2015-02-23
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-02-23 11:35:02
- Liczba odsłon: 541
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: