Wersja archiwalna 2013-03-01 09:21:26
Magnuszew dn. 01-03-2013r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 3
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew”.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Pytanie 1
Zgodnie z informacja zamieszczoną na stronie Zamawiającego w dniu 28.02.2012 w odpowiedzi na pytanie Wykonawcy o ilości studni które należy wybudować na przedmiotowym zadaniu Zamawiający informuje, że należy wykonać 117 studni. W dokumentacji projektowej wyszczególnione są studnie rewizyjne na kolektorach kanalizacji sanitarnej w ilości 106 szt. Oraz 11 studni rozprężnych co daje 117 sztuk. Jednak w dokumentacji projektowej wymienione są dodatkowe studnie betonowe DN1000 na przyłączach kanalizacji sanitarnej w ilości 77 sztuk. Prosimy o informację czy studnie betonowe na przyłączach wchodzą w zakres projektu i mają zostać wybudowane na przedmiotowym zadaniu?
Odpowiedź 1
W wyjaśnieniach Nr 2 w dniu 28-02-2013r zmieniono nie potrzebnie (błędnie) ilość studzienek szt.194 na 117. Zamawiający potwierdza, że studnie betonowe na przyłączach mają być wybudowane w przedmiotowym zadaniu. Podano ilość 117 szt.studzienek to studzienki na sieci głównej a należy uwzględnić też 77 szt. studzienek betonowych DN1000 na przyłączach. Tak więc liczba studni dotyczyła sieci kanalizacyjnej (117), natomiast łączna ich ilość mając na uwadze sieci przyłącza to 194szt.
Pytanie 2
W nawiązaniu do odpowiedzi Zamawiającego na pytanie Wykonawcy o przyłącza elektryczne przydomowych przepompowni ścieków informujemy że w przedmiarze robót są jedynie pozycje obejmujące wykonanie przyłączy energetycznych do sieciowych przepompowni ścieków oraz przebudowę kabla telekomunikacyjnego. W związku z tym zwracamy się z prośbą o uzupełnienie przedmiaru robót o pozycje dotyczące przyłączy energetycznych do przydomowych pompowni ścieków.
Odpowiedź 2
Przyłącza energetyczne do przydomowych oczyszczalni ścieków nie zostały ujęte w przedmiarze. Należy jednak je wykonać jako przyłącza zalicznikowe od budynku właścicieli nieruchomości. Do wyceny przyjąć odległość od budynku średnio 10m.
Pytanie 3
W specyfikacji technicznej jest informacja o ogrodzeniu każdej przepompowni na sieci, ponieważ w przedmiarach brakuje pozycji dotyczącej ogrodzenia, proszę uzupełnienie przedmiarów o te pozycje, jeżeli trzeba je uwzględnić i wycenić.
Odpowiedź 3
Poz.139 przedmiaru obejmuje dostawę i montaż kompletnych przepompowni sieciowych szt.7. Należy przez to rozumieć, że kompletne przepompownie zostaną ogrodzone typowym ogrodzeniem tj:
- ogrodzenie z siadki wysokości 1,80m, na słupkach stalowych o rozstawie 2,40m, obsadzonych w cokole, rury fi 76/3,5mm.
- typowe wrota o wysokości 1,80m i szerokości 3,0m, z furtkami o szerokości 1,0m, bez pasa dolnego z blachy z ramach stalowych na gotowych słupkach.
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo piaskowej.
Magnuszew dn. 28-02-2013r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew”.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Pytanie 1
Czy w zakres projektu wchodzi wykonanie przyłączy energetycznych do przydomowych oczyszczalni ścieków?
Odpowiedź 1
Tak.
Pytanie 2
W związku z rozbieżnościami w zapisach w STWiOR oraz opisie technicznym prosimy o doprecyzowanie czy studnie DN1000 i DN1200 mają być wykonane z kręgów betonowych, czy żelbetonowych?
Odpowiedź 2
Studnie DN1000 i DN1200 mają być wykonane z kręgów żelbetonowych.
Pytanie 3
Czy Zamawiający będzie pobierał opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych? Jeśli tak prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej uchwały z podanymi wysokościami stawek za zajęcie pasa drogowego.
Odpowiedź 3
Nie.
Pytanie 4
Czy będzie naliczana opłata za zajętość pasa drogowego po wykonaniu kanalizacji, zasypaniu z uzyskaniem przejezdności jezdni bez jej odbudowania?
Odpowiedź 4
Nie.
Pytanie 5
Czy będzie naliczana opłata za zajętość pasa drogowego podczas czynności końcowego odtwarzania nawierzchni asfaltowej lub tłuczniowej poprzez likwidację tymczasowej przejezdności jezdni?
Odpowiedź 5
Nie.
Pytanie 6
Prosimy o informację które drogi w sąsiedztwie których mają być prowadzone roboty są drogami krajowymi, wojewódzkimi i powiatowymi.
Odpowiedź 6
Droga przez wieś Anielin (736) jest drogą wojewódzką. Droga Mniszew- Zagrody- Rozniszew- Anielin (1709W) – droga powiatowa. Pozostałe drogi – gminne.
Pytanie 7
Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie zwężek betonowych jako zwieńczenie studni Dn1000 i 1200 czy też konieczne jest zastosowanie płyt nastudziennych?
Odpowiedź 7
Nie.
Pytanie 8
Jeżeli jako zwieńczenie studni należy zastosować płytę nastudzienną konieczne jest użycie pierścieni odciążających pod płytą?
Odpowiedź 8
Pod włazy przejazdowe należy przyjąć płytę nastudziennę i pierścień odciążający.
Pytanie 9
Prosimy o podanie warunków technicznych odtworzeń dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej tj. wysokość podbudowy, wysokość warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej.
Odpowiedź 9
Odtworzenie dróg gminnych: podbudowa 15cm tłuczeń kamienny zagęszczony, bitumiczna warstwa wyrównawcza 3cm, bitumiczna warstwa ścieralna 3cm.
Pytanie 10
Czy Zamawiający wskaże miejsce wywiezienia nadmiaru urobku, oraz urobku nienadającego się do ponownego wbudowania?
Odpowiedź 10
Tak.
Pytanie 11
Czy na terenie gminy Magnuszew istnieje już system monitoringu sieciowych przepompowni ścieków? Jeżeli tak prosimy o informację, kto jest jego administratorem i jaki jest ewentualny koszt wpięcia jednej przepompowni do systemu?
Odpowiedź 11
Nie.
Pytanie 12
Czy w ramach projektu przewidziane są drzewa do wycięcia. Jeżeli tak prosimy o informację kto jest odpowiedzialny za uzyskanie zezwoleń administracyjnych na wycinkę, oraz kto poniesie koszty związane z uzyskaniem pozwoleń?
Odpowiedź 12
Przedmiar robót nie przewiduje wycinki drzew.
Pytanie 13
Czyją własnością będzie materiał z rozbiórki dróg asfaltowych?
Odpowiedź 13
Wykonawcy
Pytanie 14
Czy Zamawiający jest w posiadaniu zgód mieszkańców na wejście na teren prywatny (działki, pola uprawne) celem wybudowania kanalizacji?
Odpowiedź 14
Tak posiadamy zgody.
Pytanie 15
Prosimy o informację po czyjej stronie Zamawiającego czy Wykonawcy będą ewentualne odszkodowania za przejście przez pola uprawne, prywatne działki, sady?
Odpowiedź 15
Nie przewidujemy żadnych odszkodowań. Obowiązkiem wykonawcy jest przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego.
Pytanie 16
Prosimy o podanie jaka jest przyjęta w przedmiarach szerokość odtwarzanych nawierzchni. Czy nawierzchnie bitumiczne należy odtworzyć po śladzie wykopu, czy na całej szerokości?
Odpowiedź 16
Dane te zawierają zbiorcze zestawienie nawierzchni do rozbiórki i odtwarzania.
Pytanie 17
Czy Zamawiający przewiduje drzewa do wycięcia? Jeżeli tak, prosimy o informację kto poniesie opłaty administracyjne za wycinkę?
Odpowiedź 17
Przedmiar robót nie przewiduje wycinki drzew.
Pytanie 18
Prosimy o wyspecyfikowanie jakiego rodzaju włazy (rodzaj żeliwa, sposób zamknięcia: zamek, zatrzask czy rygiel) należy zastosować na przedmiotowej inwestycji
Odpowiedź 18
Należy zastosować włazy żeliwne klasa obciążenia A15-D400 z wentylacją, ryglami i wkładką chloroprenową.
Pytanie 19
Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie rur PCV klasy N (4kN/m2).
Odpowiedź 19
Zamawiający dopuszcza rury PCV T(8kN/m2) i klasy N (4kN/m2) w ilościach zgodnych z opisem technicznym. Zamawiający nie dopuszcza rur o rdzeniu spienionym.
Pytanie 20
Czy przy budowie sieci wodociągowej zastosowana ma być armatura z żeliwa szarego czy sferoidalnego?
Odpowiedź 20
Przy budowie sieci wodociągowej należy zastosować armaturę z żeliwa szarego.
Pytanie 21
W związku z rozbieżnościami w zapisach STWiOR i opisie technicznym prosimy o sprecyzowanie czy na przedmiotowym zadaniu należy zastosować studnie inspekcyjne DN400 czy DN425?
Odpowiedź 21
Należy zastosować studnie inspekcyjne D400.
Pytanie 22
W celu poprawnej wyceny proszę o sprecyzowanie jakiej średnicy sa zasuwy nożowe PN 10 z żeliwa szarego firmy AKWA znajdujące się w studzienkach rewizyjnych fi 1200mm. w ilości 6szt.
Proszę o sprecyzowanie, ile powinno być przenośnych zespołów czyszczaco-napowietrzających oraz wskazanie miejsca wbudowania w/w zespołów czyszczaco-napowietrzajacych.
Odpowiedź 22
Zasuwy nożne DN200. Dwa zespoły zgodnie z zamieszczonym rysunkiem w wersji projektowej. Zespoły te nie będą zamontowane. Pozostaną na magazynie Zamawiającego i będą użyte w miarę potrzeby.
Pytanie 23
W celu poprawnej wyceny proszę o podanie jakie ilości studzienek betonowych fi 1000mm , należy wycenić, ponieważ w przedmiarach poz 132 -134 przyjeto 194szt, natomiast w specyfikacji technicznej jest ich tylko 117szt .
W specyfikacji technicznej jest informacja o ogrodzeniu każdej przepompowni na sieci, ponieważ w przedmiarach brakuje pozycji dotyczącej ogrodzenia, proszę uzupełnienie przedmiarów o te pozycje, jeżeli trzeba je uwzględnić i wycenić.
Odpowiedź 23
Przyjęto w przedmiarze 194szt studzienek, natomiast winno być tak jak w specyfikacji technicznej 117szt.
W celu wyceny należy przyjąć 117szt. Błędnie wpisano 194szt.
Pytanie 24
Czy zamawiający będzie pobierał opłaty związane z zajęciem pasa drogowego dróg gminnych podczas prowadzonych prac? Jeśli tak to prosimy o podanie stawek obowiązujących w gminie Magnuszew.
Odpowiedź 24
Nie będzie pobierać.
Pytanie 25
Zamawiający nie określił po czyjej stronie leży wykonanie zasilania przepompowni przydomowych w energię elektryczną. Prosimy o sprecyzowanie tego zakresu prac i równocześnie zamieszczenie dodatkowych przedmiarów koniecznych do rzetelnej wyceny w/w prac
Odpowiedź 25
Zasilanie przepompowni jest po stronie Wykonawcy w przedmiarach zamieszczonych na stronie.
Pytanie 26
Czy w związku z wystąpieniem na terenie objętym realizacją w/w zadania inwestycyjnego obszaru Natura 2000, wykonawca będzie mógł wykonywać prace przez cały rok?
Odpowiedź 26
Tak. Prace są wykonywane w terenie zabudowanym, gdzie nie występują ptaki chronione.
Pytanie 27
Czy w przypadku wstrzymania robót ze względu na okres lęgowy któregokolwiek któregokolwiek gatunków ptaków termin wykonania robót zostanie przedłużony?
Odpowiedź 27
Nie.
Pytanie 28
Prosimy o podanie długości sieci podlegającej nadzorowi archeologicznemu?
Odpowiedź 28
Zgodnie z Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na długości ~1,00km.
Zapytanie 29
Prosimy o sprecyzowanie zakresu i formy nadzoru ornitologicznego.
Odpowiedź 29
Nadzór ornitologiczny w okresie lęgowym ptaków należy wprowadzić w przypadku natrafienia na gniazda lęgowe ba trasie sieci.
Pytanie 30
Prosimy o sprecyzowanie zakresu i formy projektu nasadzeń zastępczych.
Odpowiedź 30
Nasadzenia zastępcze dotyczą jedynie w miejscu drzew usuniętych wzdłuż dróg i rowów odwadniających.
Pytanie 31
Czy zamawiający posiada pozwolenie na wycinkę drzew przewidzianych w przedmiarach robót? Jeśli nie to po czyjej stronie leży ich uzyskanie?
Odpowiedź 31
Wycinkę drzew należy ograniczyć do niezbędnego min. Uzyskanie pozwolenia po stronie Wykonawcy.
Pytanie 32
Prosimy o podanie parametrów technicznych pomp zamontowanych w przydomowych przepompowniach ścieków. W dokumentacji projektowej zamieszczony jest dokładny opis zbiorników oraz podany model całej przepompowni co ogranicza zastosowanie równoważnych rozwiązań technicznych.
Odpowiedź 32
Pompy należy dostosować do parametrów przepompowni.
Magnuszew dn. 27-02-2013r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew”.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający – Gmina Magnuszew wyjaśnia, co następuje:
Pytanie 1
W dokumentacji zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego jest plik tom_3_-_zeszyt_6_-_energ..pdf , ale jest to plik pusty. Prosimy o ponowne zamieszczenie na stronie internetowej prawidłowego pliku z przyłączami energetycznymi do przepompowni ścieków.
Odpowiedz 1
Załącza się prawidłowy plik tom_3_-_zeszyt_6_-_energ..pdftom_3_-_zeszyt_6_-_energ.pdf
Pytanie 2
Dotyczy Rozdziału 20 SIWZ
Prosimy o potwierdzenie, że 70% wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w ciągu 30 dni od dnia wystawienia Świadectwa Przejęcia, a 30% wysokości zabezpieczenia po upływie trzyletniego okresu zgłaszania wad, który rozpoczyna swój bieg po wystawieniu Świadectwa Przejęcia
Odpowiedź 2
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu.
Pytanie 3.
Dotyczy § 3 pkt. 2 ust. 16) Umowy
Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający zaakceptuje polisę odpowiedzialności cywilnej (OC) na czas krótszy niż okres realizacji umowy i okres gwarancji, jeżeli Wykonawca pisemnie zobowiąże się do utrzymania ciągłości ubezpieczenia OC przez cały okres wykonywania umowy i gwarancji. Wykonawca posiada roczną polisę OC, której termin obowiązywania upływa w trakcie realizacji. Wykupienie polisy odpowiedzialności cywilnej na cały okres realizacji i gwarancji wiąże się z dodatkowymi kosztami, które należałoby uwzględnić w cenie oferty.
Odpowiedź 3
Zamawiający wyraża zgodę na przedłożenie wraz z polisą oświadczenia wykonawcy przed podpisaniem umowy.
Pytanie 4.
Dot. par. 6 ust. 6 Umowy Wykonawca wnosi o modyfikację przedmiotowego zapisu w ten sposób, iż przed wyrazami „wady jawne” wpisuje się „istotne”. Niczym nieuzasadnione, a przy tym jednostronnie niekorzystne dla Wykonawcy jest pozostawienie zapisu, który uprawnia Zamawiającego do odmowy odbioru robót z powodu istnienia jakiejkolwiek wady, także nieistotnej.
Odpowiedź 4
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu
Pytanie 5.
Dot. par. 10 umowy – po par. 10 dodaje się par. 10 1 o treści następującej:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1. Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy:
a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy,
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.
2. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy:
a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
b) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymania i wznowienia robót, ze względu na:
-przedłużenie procedury przetargowej,
-zaistnienie konieczności wykonania robót dodatkowych uniemożliwiających kontynuowanie realizacji niniejszej umowy, wówczas termin wykonania niniejszej umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych,
-zaistnienie konieczności wykonania robót uzupełniających,
-technologię wykonywania prac,
-niesprzyjające warunki atmosferyczne, w szczególności: obfite opady gradu, deszczu, temperatura powietrza,
-działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej,
- inne okoliczności niezależne od Wykonawcy.
c) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:
a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmiana spowodowana robotami zamiennymi, uzupełniającymi lub dodatkowymi .
Odpowiedź 5
Zamawiający dokonuje zmiany zapisu w umowie oraz dokonuje zmiany w zapisach SIWZ i ogłoszeniu polegające na dodatnie w umowie zapisu w :
Art.101. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1. Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy:
a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy,
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.
2. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy:
a) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:
a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
Pytanie 6
Czy Gmina będzie pobierała opłaty za zajęcia pasa drogowego dróg Gminnych? Jeśli tale prosimy o podanie stawek.
Odpowiedź 6
Gmina nie będzie pobierać opłaty za zajęcie pasa drogowego.
Pytanie 7
Czy Zamawiający uzna spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia gdy Wykonawca wykaże się 2 robotami obejmującymi każda sieć wodociągową długości 4 km , wartość 500.000zł brutto oraz 2 robotami obejmującymi sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót l.000.000zł brutto (łącznie 4 zadania)
Odpowiedź 7
1) Zgodnie z zapisem w ogłoszeniu i SIWZ „roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej po 2 roboty obejmujące minimum każda:
- sieć wodociągowa długości 4 km , wartość 500.000zł brutto
- sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót 1.000.000zł brutto
oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. „
Pytanie 8
. Czy dla nowobudowanych przepompowni ścieków należy w ramach prowadzonego postępowania przetargowego wycenić:
a/ w układzie sterowania
pracą pompowni układ powiadamiania o stanach awaryjnych
urządzeń jedynie na obiekcie (za pomocą sygnalizatora optyczno-akustycznego na
szafie sterowniczej), czy też
b/ należy
przewidzieć układ powiadamiania zdalnego, tzw. monitoringu pracy
pompowni (np. za pomocą systemu GSM i komunikacji jednostronnej lub systemu
komunikacji dwustronnej przy użyciu połączenia internetowego, radiowego, itp.)?
c/Jeśli należy przewidzieć w układzie sterowania system monitoringu zdalnego pracy pompowni, prosimy o informację, czy na terenie Gminy Magnusze istnieje pracujący system, w który należy wpiąć nowobudowane pompownie? Jeżeli tak, prosimy o podanie specyfikacji technicznej tego systemu (lub nazwy systemu lub jego dostawcy).
Odpowiedź 8
a/ Tak należy wycenić.
b/ Nie.
c/Nie posiadamy.
Numer ogłoszenia: 81746 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 69516 - 2013 data 19.02.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, fax. 48 6217025.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
- W ogłoszeniu jest: Odstąpienie od umowy - art.145 ustawy pzp w przypadku gdy Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki..
- W ogłoszeniu powinno być: Odstąpienie od umowy - art.145 ustawy pzp w przypadku gdy Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki. 1. Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy: a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: a) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),.
oferta i załączniki w wersji do edycji - oferta_i_zalaczniki_siec.doc
Ogłoszenie
Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew
Numer ogłoszenia: 69516 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami: a) sieć grawitacyjna: - PCV ø 250mm - 43,5m - PCV ø 200mm - 2801m - PCV ø 200mm - 2305m b) sieć ciśnieniowa - PE ø 50mm - 388,5m - PE ø 63mm - 1433,5m - PE ø 75mm - 849,5m - PE ø 90mm - 3780,5m - PE ø 110mm - 1311,5m c) rurociąg tłoczny - PE ø 160mm - 96m d) przyłącza kanalizacyjne - 200szt/3909mb w tym: - ciśnieniowe 85 szt/2461mb - grawitacyjne 115szt/1448mb e) pompownie ścieków - 7szt II. sieć wodociągowa z przyłączami: - Rurociąg PCV ø 90 dł.4505m - Rurociąg PCV ø 110 dł.674m - Rurociąg PCV ø 160 dł.7619,5m PE ø 160 x 9,5mm PE 100RC/PN10 SDR17 dł.343,5 - Hydranty - 77 szt - Przyłącza wodociągowe 202szt/5537,5m PE ø 40 - 5180,5m PE ø 50 - 261,5m PE ø 63 - 95,5m III. linie zasilające w energię elektryczną pompowni. wraz z opisem technicznym stanowiącym Specyfikacją Techniczną, mapami, SSTWiOR, przedmiarami robót stanowiące wszystkie załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: Robota budowlana zostanie wykonana z środków pochodzących z pożyczki. Warunkiem udzielenia pożyczki jest rozstrzygnięcie przetargu a warunkiem realizacji umowy jest udzieleniem pożyczki. W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 45.23.24.10-9, 45.11.10.00-8, 45.23.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 40 000,00zł słownie czterdzieści tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy którzy zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej po 2 roboty obejmujące minimum każda: - sieć wodociągowa długości 4 km , wartość 500.000zł brutto każda - sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót 1.000.000zł brutto każda oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy którzy dysponują przy realizacji zamówienia minimum kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, sporządzony według propozycji stanowiący (załącznika nr 7)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Odstąpienie od umowy - art.145 ustawy pzp w przypadku gdy Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Magnuszew
ul. Saperów 24
26-910 Magnuszew
Fax: 48 6217025.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Ochrony Środowiska.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania:
SIWZ - 2_siec_rozniszew.pdf
SSTWiOR - sstwior.pdf
Projekt budowlany:
- specyfikacja_techniczna.pdf
- tom_1_-_zeszyt_1_-_zt.pdf
- tom_2_-_zeszyt_2_-_ab.pdf
- tom_2_-_zeszyt_3_-_profile_podl._wody.pdf
- tom_2_-_zeszyt_4_-_profile_podl._ks.pdf
- tom_3_-_zeszyt_5_-_pompownie.pdf
- tom_3_-_zeszyt_6_-_energ..pdf
- tom_3_-_zeszyt_7_-_tp.pdf
- tom_4_-_zeszyt_8_-_geologia.pdf
Przedmiary robót:
- siec_kanalizacji_san..pdf
- siec_wodociagowa_rozniszew_i_....pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2013-03-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-01 09:21:26
- Liczba odsłon: 435
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: