Wersja archiwalna 2013-02-27 14:32:49
Magnuszew dn. 27-02-2013r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew”.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający – Gmina Magnuszew wyjaśnia, co następuje:
Pytanie 1
W dokumentacji zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego jest plik tom_3_-_zeszyt_6_-_energ..pdf , ale jest to plik pusty. Prosimy o ponowne zamieszczenie na stronie internetowej prawidłowego pliku z przyłączami energetycznymi do przepompowni ścieków.
Odpowiedz 1
Załącza się prawidłowy plik tom_3_-_zeszyt_6_-_energ..pdftom_3_-_zeszyt_6_-_energ.pdf
Pytanie 2
Dotyczy Rozdziału 20 SIWZ
Prosimy o potwierdzenie, że 70% wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w ciągu 30 dni od dnia wystawienia Świadectwa Przejęcia, a 30% wysokości zabezpieczenia po upływie trzyletniego okresu zgłaszania wad, który rozpoczyna swój bieg po wystawieniu Świadectwa Przejęcia
Odpowiedź 2
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu.
Pytanie 3.
Dotyczy § 3 pkt. 2 ust. 16) Umowy
Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający zaakceptuje polisę odpowiedzialności cywilnej (OC) na czas krótszy niż okres realizacji umowy i okres gwarancji, jeżeli Wykonawca pisemnie zobowiąże się do utrzymania ciągłości ubezpieczenia OC przez cały okres wykonywania umowy i gwarancji. Wykonawca posiada roczną polisę OC, której termin obowiązywania upływa w trakcie realizacji. Wykupienie polisy odpowiedzialności cywilnej na cały okres realizacji i gwarancji wiąże się z dodatkowymi kosztami, które należałoby uwzględnić w cenie oferty.
Odpowiedź 3
Zamawiający wyraża zgodę na przedłożenie wraz z polisą oświadczenia wykonawcy przed podpisaniem umowy.
Pytanie 4.
Dot. par. 6 ust. 6 Umowy Wykonawca wnosi o modyfikację przedmiotowego zapisu w ten sposób, iż przed wyrazami „wady jawne” wpisuje się „istotne”. Niczym nieuzasadnione, a przy tym jednostronnie niekorzystne dla Wykonawcy jest pozostawienie zapisu, który uprawnia Zamawiającego do odmowy odbioru robót z powodu istnienia jakiejkolwiek wady, także nieistotnej.
Odpowiedź 4
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu
Pytanie 5.
Dot. par. 10 umowy – po par. 10 dodaje się par. 10 1 o treści następującej:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1. Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy:
a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy,
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.
2. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy:
a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
b) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymania i wznowienia robót, ze względu na:
-przedłużenie procedury przetargowej,
-zaistnienie konieczności wykonania robót dodatkowych uniemożliwiających kontynuowanie realizacji niniejszej umowy, wówczas termin wykonania niniejszej umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych,
-zaistnienie konieczności wykonania robót uzupełniających,
-technologię wykonywania prac,
-niesprzyjające warunki atmosferyczne, w szczególności: obfite opady gradu, deszczu, temperatura powietrza,
-działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej,
- inne okoliczności niezależne od Wykonawcy.
c) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:
a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmiana spowodowana robotami zamiennymi, uzupełniającymi lub dodatkowymi .
Odpowiedź 5
Zamawiający dokonuje zmiany zapisu w umowie oraz dokonuje zmiany w zapisach SIWZ i ogłoszeniu polegające na dodatnie w umowie zapisu w :
Art.101. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1. Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy:
a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy,
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.
2. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy:
a) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:
a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
Pytanie 6
Czy Gmina będzie pobierała opłaty za zajęcia pasa drogowego dróg Gminnych? Jeśli tale prosimy o podanie stawek.
Odpowiedź 6
Gmina nie będzie pobierać opłaty za zajęcie pasa drogowego.
Pytanie 7
Czy Zamawiający uzna spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia gdy Wykonawca wykaże się 2 robotami obejmującymi każda sieć wodociągową długości 4 km , wartość 500.000zł brutto oraz 2 robotami obejmującymi sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót l.000.000zł brutto (łącznie 4 zadania)
Odpowiedź 7
1) Zgodnie z zapisem w ogłoszeniu i SIWZ „roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej po 2 roboty obejmujące minimum każda:
- sieć wodociągowa długości 4 km , wartość 500.000zł brutto
- sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót 1.000.000zł brutto
oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. „
Pytanie 8
. Czy dla nowobudowanych przepompowni ścieków należy w ramach prowadzonego postępowania przetargowego wycenić:
a/ w układzie sterowania
pracą pompowni układ powiadamiania o stanach awaryjnych
urządzeń jedynie na obiekcie (za pomocą sygnalizatora optyczno-akustycznego na
szafie sterowniczej), czy też
b/ należy
przewidzieć układ powiadamiania zdalnego, tzw. monitoringu pracy
pompowni (np. za pomocą systemu GSM i komunikacji jednostronnej lub systemu
komunikacji dwustronnej przy użyciu połączenia internetowego, radiowego, itp.)?
c/Jeśli należy przewidzieć w układzie sterowania system monitoringu zdalnego pracy pompowni, prosimy o informację, czy na terenie Gminy Magnusze istnieje pracujący system, w który należy wpiąć nowobudowane pompownie? Jeżeli tak, prosimy o podanie specyfikacji technicznej tego systemu (lub nazwy systemu lub jego dostawcy).
Odpowiedź 8
a/ Tak należy wycenić.
b/ Nie.
c/Nie posiadamy.
Numer ogłoszenia: 81746 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 69516 - 2013 data 19.02.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, fax. 48 6217025.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
- W ogłoszeniu jest: Odstąpienie od umowy - art.145 ustawy pzp w przypadku gdy Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki..
- W ogłoszeniu powinno być: Odstąpienie od umowy - art.145 ustawy pzp w przypadku gdy Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki. 1. Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy: a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: a) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),.
oferta i załączniki w wersji do edycji - oferta_i_zalaczniki_siec.doc
Ogłoszenie
Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew
Numer ogłoszenia: 69516 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami: a) sieć grawitacyjna: - PCV ø 250mm - 43,5m - PCV ø 200mm - 2801m - PCV ø 200mm - 2305m b) sieć ciśnieniowa - PE ø 50mm - 388,5m - PE ø 63mm - 1433,5m - PE ø 75mm - 849,5m - PE ø 90mm - 3780,5m - PE ø 110mm - 1311,5m c) rurociąg tłoczny - PE ø 160mm - 96m d) przyłącza kanalizacyjne - 200szt/3909mb w tym: - ciśnieniowe 85 szt/2461mb - grawitacyjne 115szt/1448mb e) pompownie ścieków - 7szt II. sieć wodociągowa z przyłączami: - Rurociąg PCV ø 90 dł.4505m - Rurociąg PCV ø 110 dł.674m - Rurociąg PCV ø 160 dł.7619,5m PE ø 160 x 9,5mm PE 100RC/PN10 SDR17 dł.343,5 - Hydranty - 77 szt - Przyłącza wodociągowe 202szt/5537,5m PE ø 40 - 5180,5m PE ø 50 - 261,5m PE ø 63 - 95,5m III. linie zasilające w energię elektryczną pompowni. wraz z opisem technicznym stanowiącym Specyfikacją Techniczną, mapami, SSTWiOR, przedmiarami robót stanowiące wszystkie załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: Robota budowlana zostanie wykonana z środków pochodzących z pożyczki. Warunkiem udzielenia pożyczki jest rozstrzygnięcie przetargu a warunkiem realizacji umowy jest udzieleniem pożyczki. W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 45.23.24.10-9, 45.11.10.00-8, 45.23.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 40 000,00zł słownie czterdzieści tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy którzy zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej po 2 roboty obejmujące minimum każda: - sieć wodociągowa długości 4 km , wartość 500.000zł brutto każda - sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót 1.000.000zł brutto każda oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy którzy dysponują przy realizacji zamówienia minimum kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, sporządzony według propozycji stanowiący (załącznika nr 7)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Odstąpienie od umowy - art.145 ustawy pzp w przypadku gdy Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Magnuszew
ul. Saperów 24
26-910 Magnuszew
Fax: 48 6217025.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Ochrony Środowiska.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania:
SIWZ - 2_siec_rozniszew.pdf
SSTWiOR - sstwior.pdf
Projekt budowlany:
- specyfikacja_techniczna.pdf
- tom_1_-_zeszyt_1_-_zt.pdf
- tom_2_-_zeszyt_2_-_ab.pdf
- tom_2_-_zeszyt_3_-_profile_podl._wody.pdf
- tom_2_-_zeszyt_4_-_profile_podl._ks.pdf
- tom_3_-_zeszyt_5_-_pompownie.pdf
- tom_3_-_zeszyt_6_-_energ..pdf
- tom_3_-_zeszyt_7_-_tp.pdf
- tom_4_-_zeszyt_8_-_geologia.pdf
Przedmiary robót:
- siec_kanalizacji_san..pdf
- siec_wodociagowa_rozniszew_i_....pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2013-02-27
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-27 14:32:49
- Liczba odsłon: 431
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: