Wersja archiwalna 2012-06-28 14:51:09

Modernizacja dróg poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej
Numer ogłoszenia: 226156 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153950 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I. Modernizacja drogi przez wieś Grzybów Stary - długości 200mb, sz.5mb Część II. Modernizacja drogi we wsi Kolonia Rozniszew - długości 700mb, sz.4mb Część III. Modernizacja ulicy Kasztanowej w Magnuszewie - długości 180mb, sz.4mb Część IV. Modernizacja drogi przez wieś Dębowola - długości 500mb, sz.5mb Część V. Modernizacja ulicy Lipowej w Magnuszewie - długości 180mb, sz.4mb.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja drogi przez wieś Grzybów Stary

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34932,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34932,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53738,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Modernizacja drogi we wsi Kolonia Rozniszew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79851,60

  • Oferta z najniższą ceną: 79851,60 / Oferta z najwyższą ceną: 110968,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Modernizacja ulicy Kasztanowej w Magnuszewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29406,84

  • Oferta z najniższą ceną: 29406,84 / Oferta z najwyższą ceną: 47945,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Modernizacja drogi przez wieś Dębowola

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TRANSMAR Marek Sasin, 26-600 Radom, Placowa 38 m 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125767,50

  • Oferta z najniższą ceną: 125767,50 / Oferta z najwyższą ceną: 155287,50


Magnuszew 20-06-2012

ZP.272.13.2012

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : Modernizacja dróg poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej

                 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:

Część I. Modernizacja drogi przez wieś Grzybów Stary

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo, 05-300 Mińsk Mazowiecki,

ul.Kolejowa 28  – cena brutto 34 932,00zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: Zgłoszono oferty dla cz.I:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo

05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28

34 932,00

100

2

STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10,

05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10

53 738,70

65

3

PHU TRANSMAR Marek Sasin

26-600 Radom, Placowa 38 m 1

41 205,00

85

4

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Spółka z oo

05-604 Jasieniec, Asfaltowa 2

46 740,00

75

5

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo

26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A

37 441,20

93

 

Część II. Modernizacja drogi we wsi Kolonia Rozniszew

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28  – cena brutto 79 851,60zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: Zgłoszono oferty dla cz.II:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo

05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28

79 851,60

100

2

STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10,

05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10

110 968,14

72

3

PHU TRANSMAR Marek Sasin

26-600 Radom, Placowa 38 m 1

95 940,00

83

4

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Spółka z oo

05-604 Jasieniec, Asfaltowa 2

106 764,00

75

5

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo

26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A

88 830,60

90

 

Część III. Modernizacja ulicy Kasztanowej w Magnuszewie

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28  – cena brutto 29 406,84zł  wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: Zgłoszono oferty dla cz.III:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo

05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28

29 406,84

100

2

STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10,

05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10

47 945,18

61

3

PHU TRANSMAR Marek Sasin

26-600 Radom, Placowa 38 m 1

37 593,72

78

4

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Spółka z oo

05-604 Jasieniec, Asfaltowa 2

40 196,40

73

5

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo

26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A

32 895,12

89

 

Część IV. Modernizacja drogi przez wieś Dębowola

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę – PHU TRANSMAR Marek Sasin, 26-600 Radom, Placowa 38 m 1 – cena brutto 125 767,50zł  - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: Zgłoszono oferty dla cz.IV:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo

05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28

136 222,50

92

2

STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10,

05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10

151 259,25

83

3

PHU TRANSMAR Marek Sasin

26-600 Radom, Placowa 38 m 1

125 767,50

100

4

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Spółka z oo

05-604 Jasieniec, Asfaltowa 2

155 287,50

81

5

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo

26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A

128 658,00

98

 

Wykonawcę Część V. Modernizacja ulicy Lipowej w Magnuszewie

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez – Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 39 267,50zł  wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: Zgłoszono oferty dla cz.V:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo

05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28

39 527,28

99

2

STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10,

05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10

55 734,64

70

3

PHU TRANSMAR Marek Sasin

26-600 Radom, Placowa 38 m 1

44 014,32

89

4

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Spółka z oo

05-604 Jasieniec, Asfaltowa 2

48 708,00

81

5

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo

26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A

39 267,50

100

 

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu  28 czerwca 2012r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

Ogłoszenie

Modernizacja dróg poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej
Numer ogłoszenia: 153950 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja dróg poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej: Część I. Modernizacja drogi przez wieś Grzybów Stary - długości 200mb, sz.5mb Część II. Modernizacja drogi we wsi Kolonia Rozniszew - długości 700mb, sz.4mb Część III. Modernizacja ulicy Kasztanowej w Magnuszewie - długości 180mb, sz.4mb Część IV. Modernizacja drogi przez wieś Dębowola - długości 500mb, sz.5mb Część V. Modernizacja ulicy Lipowej w Magnuszewie - długości 180mb, sz.4mb.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udowodnić, iż zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane o podobnym zakresie, o wartości robót co najmniej 60 000,00 zł. brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi w Rękowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi w Rękowicach - długości 250mb, sz.4,2mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi we wsi Kolonia Rozniszew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi we wsi Kolonia Rozniszew - długości 700mb, sz.4mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja ulicy Kasztanowej w Magnuszewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ulicy Kasztanowej w Magnuszewie - długości 180mb, sz.4mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja drogi przez wieś Dębowola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi przez wieś Dębowola - długości 500mb, sz.5mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja ulicy Lipowej w Magnuszewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ulicy Lipowej w Magnuszewie - długości 180mb, sz.4mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

 

do pobrania

SIWZ- 13_modernizacja_5_cz.pdf

SSTWiOR - sstwior_nawierzchnia.doc

przedmiary:

przedmiar_robot_magnuszew_grzybow_stary.pdf

przedmiar_robot_kol_rozniszew.pdf

przedmiar_magnuszew_kasztanowa.pdf

przedmiar_robot_magnuszew_debowola.pdf

przedmiar_magnuszew_lipowa.pdf

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2476080]

przewiń do góry