Wersja archiwalna 2012-06-20 13:46:45
Magnuszew 20-06-2012
ZP.272.13.2012
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia : Modernizacja dróg poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:
Część I. Modernizacja drogi przez wieś Grzybów Stary
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo, 05-300 Mińsk Mazowiecki,
ul.Kolejowa 28 – cena brutto 34 932,00zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: Zgłoszono oferty dla cz.I:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo |
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28 |
34 932,00 |
100 |
2 |
STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10, |
05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10 |
53 738,70 |
65 |
3 |
PHU TRANSMAR Marek Sasin |
26-600 Radom, Placowa 38 m 1 |
41 205,00 |
85 |
4 |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Spółka z oo |
05-604 Jasieniec, Asfaltowa 2 |
46 740,00 |
75 |
5 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo |
26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A |
37 441,20 |
93 |
Część II. Modernizacja drogi we wsi Kolonia Rozniszew
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28 – cena brutto 79 851,60zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: Zgłoszono oferty dla cz.II:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo |
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28 |
79 851,60 |
100 |
2 |
STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10, |
05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10 |
110 968,14 |
72 |
3 |
PHU TRANSMAR Marek Sasin |
26-600 Radom, Placowa 38 m 1 |
95 940,00 |
83 |
4 |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Spółka z oo |
05-604 Jasieniec, Asfaltowa 2 |
106 764,00 |
75 |
5 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo |
26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A |
88 830,60 |
90 |
Część III. Modernizacja ulicy Kasztanowej w Magnuszewie
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28 – cena brutto 29 406,84zł wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: Zgłoszono oferty dla cz.III:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo |
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28 |
29 406,84 |
100 |
2 |
STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10, |
05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10 |
47 945,18 |
61 |
3 |
PHU TRANSMAR Marek Sasin |
26-600 Radom, Placowa 38 m 1 |
37 593,72 |
78 |
4 |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Spółka z oo |
05-604 Jasieniec, Asfaltowa 2 |
40 196,40 |
73 |
5 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo |
26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A |
32 895,12 |
89 |
Część IV. Modernizacja drogi przez wieś Dębowola
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę – PHU TRANSMAR Marek Sasin, 26-600 Radom, Placowa 38 m 1 – cena brutto 125 767,50zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: Zgłoszono oferty dla cz.IV:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo |
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28 |
136 222,50 |
92 |
2 |
STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10, |
05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10 |
151 259,25 |
83 |
3 |
PHU TRANSMAR Marek Sasin |
26-600 Radom, Placowa 38 m 1 |
125 767,50 |
100 |
4 |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Spółka z oo |
05-604 Jasieniec, Asfaltowa 2 |
155 287,50 |
81 |
5 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo |
26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A |
128 658,00 |
98 |
Wykonawcę Część V. Modernizacja ulicy Lipowej w Magnuszewie
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez – Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo, 26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A – cena brutto 39 267,50zł wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie: Zgłoszono oferty dla cz.V:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo |
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28 |
39 527,28 |
99 |
2 |
STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10, |
05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10 |
55 734,64 |
70 |
3 |
PHU TRANSMAR Marek Sasin |
26-600 Radom, Placowa 38 m 1 |
44 014,32 |
89 |
4 |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Spółka z oo |
05-604 Jasieniec, Asfaltowa 2 |
48 708,00 |
81 |
5 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.z oo |
26-700 Zwoleń, ul.D.Perzyny 84A |
39 267,50 |
100 |
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 28 czerwca 2012r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Ogłoszenie
Modernizacja dróg poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej
Numer ogłoszenia: 153950 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja dróg poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej: Część I. Modernizacja drogi przez wieś Grzybów Stary - długości 200mb, sz.5mb Część II. Modernizacja drogi we wsi Kolonia Rozniszew - długości 700mb, sz.4mb Część III. Modernizacja ulicy Kasztanowej w Magnuszewie - długości 180mb, sz.4mb Część IV. Modernizacja drogi przez wieś Dębowola - długości 500mb, sz.5mb Część V. Modernizacja ulicy Lipowej w Magnuszewie - długości 180mb, sz.4mb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy zobowiązani są udowodnić, iż zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane o podobnym zakresie, o wartości robót co najmniej 60 000,00 zł. brutto każda
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi w Rękowicach.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi w Rękowicach - długości 250mb, sz.4,2mb.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi we wsi Kolonia Rozniszew.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi we wsi Kolonia Rozniszew - długości 700mb, sz.4mb.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja ulicy Kasztanowej w Magnuszewie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ulicy Kasztanowej w Magnuszewie - długości 180mb, sz.4mb.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja drogi przez wieś Dębowola.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi przez wieś Dębowola - długości 500mb, sz.5mb.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja ulicy Lipowej w Magnuszewie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ulicy Lipowej w Magnuszewie - długości 180mb, sz.4mb.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
do pobrania
SIWZ- 13_modernizacja_5_cz.pdf
SSTWiOR - sstwior_nawierzchnia.doc
przedmiary:
przedmiar_robot_magnuszew_grzybow_stary.pdf
przedmiar_robot_kol_rozniszew.pdf
przedmiar_magnuszew_kasztanowa.pdf
przedmiar_robot_magnuszew_debowola.pdf
przedmiar_magnuszew_lipowa.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2012-06-20
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-20 13:46:45
- Liczba odsłon: 355
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: