Wersja archiwalna 2007-05-23 16:55:06

ZP-341/16/07                                                                                                                         Magnuszew, 2007-05-23

              OGŁOSZENIE O (WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)  ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania : Remont drogi przez wieś Rozniszew.

Działając na podstawie art.39 i 4a Pzp Urząd Gminy Magnuszew zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa i adres zamawiającego:Urząd Gminy Magnuszew, Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Strona WWW : ugmagnuszew.bip.org.pl, E-mail: magnuszew2@warsoft.pl

Godziny urzędowania : 7:30  -  15:30

2) Określenie trybu zamówienia:   Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 EURO

3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: za zaliczeniem pocztowy za cenę 20 zł.

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi przez wieś Rozniszew długości 350mb i szerokości 4,0mb polegający na wykonaniu podbudowy i położeniu masy mieszanki mineralno - bitumicznej

Wspólny Słownik Zamówień: 45.23.31.20-6.

5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. 

6) Termin wykonania zamówienia:  30 dni kalendarzowych.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  

a)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych,

oraz spełniają warunki materialne potwierdzające zdolność Wykonawców do wykonania przedmiotowego zamówienia , tj. Wykonawcy którzy:

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,

c)       posiadają  potencjał techniczny  niezbędny do wykonania zamówienia tj. co najmniej:

  • równiarka,
  • walec,
  • rozkładarka do masy bitumicznej

e)  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej

  • 1 pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami ( kierownik robót i kierownik budowy) w specjalności drogowej,

f)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

8) Informacja na temat wadium:          1000,00 zł

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:      cena                      -           100%          

10) miejsce i termin składania ofert:   w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew. Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12 do dnia 2007-06-05 do godz. 10:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:  w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew

Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój Nr 2, dnia 2007-06-05 o godz. 10:40.

                         

12) termin związania ofertą- 30 dni                       

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej  Nie dotyczy.

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu – nie dotyczy 

15) informacje o przewidywanym aukcji elektronicznej    -   nie dotyczy

                                                                                                           WÓJT GMINY

                                                                                                          Henryk  Plak   

 

do bezpłatnego pobrania

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 

wraz z przedmiarem robót                                                           

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2476081]

przewiń do góry