Wersja archiwalna 2007-05-23 16:43:19
ZP-341/16/07 Magnuszew, 2007-05-23
OGŁOSZENIE O (WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA) ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania : Remont drogi przez wieś Rozniszew.
Działając na podstawie art.39 i 4a Pzp Urząd Gminy Magnuszew zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa i adres zamawiającego:Urząd Gminy Magnuszew, Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Strona WWW : ugmagnuszew.bip.org.pl, E-mail: magnuszew2@warsoft.pl
Godziny urzędowania : 7:30 - 15:30
2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 EURO
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: za zaliczeniem pocztowy za cenę 20 zł.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi przez wieś Rozniszew długości 350mb i szerokości 4,0mb polegający na wykonaniu podbudowy i położeniu masy mieszanki mineralno - bitumicznej
Wspólny Słownik Zamówień: 45.23.31.20-6.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 30 dni kalendarzowych.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
oraz spełniają warunki materialne potwierdzające zdolność Wykonawców do wykonania przedmiotowego zamówienia , tj. Wykonawcy którzy:
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia tj. co najmniej:
- równiarka,
- walec,
- rozkładarka do masy bitumicznej
e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej
- 1 pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami ( kierownik robót i kierownik budowy) w specjalności drogowej,
f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
8) Informacja na temat wadium: 1000,00 zł
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%
10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew. Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12 do dnia 2007-06-05 do godz. 10:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew
Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój Nr 2, dnia 2007-06-05 o godz. 10:40.
12) termin związania ofertą- 30 dni
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej – Nie dotyczy.
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu – nie dotyczy
15) informacje o przewidywanym aukcji elektronicznej - nie dotyczy
WÓJT GMINY
Henryk Plak
do bezpłatnego pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
wraz z przedmiarem robót
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2007-05-23
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-23 16:43:19
- Liczba odsłon: 226
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: