Wersja archiwalna 2020-08-13 13:07:58

ZP.ZO.271.21.2020                                                                                        Magnuszew, dnia 13.08.2020r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY                                                      

dot. postępowania pn.: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji planowanej inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”. 

Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę:

  1. Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych „SAN-WOD” inż. Adam Zięba ul. Andersa 7/92 26-600 Radom cena brutto 10 900,00 zł.

 

 


ZP.ZO.271.21.2020                                                                                                      Magnuszew, dnia 11.08.2020r

INFORMACJA

sporządzona na okoliczność zapytania ofertowego

 

Zamawiający: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew

Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji planowanej inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”. 

Kwota przeznaczona na sfinansowanie: 11 829,34 zł

Termin otwarcia ofert: w dniu 11.08.2020r. godz.10:30

Zgłoszono oferty:

1.       ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ul. Kolonowa 13, 99-340 Krośniewice, adres do korespondencji: ul. Łagiewnicka 54/56c, 91-463 Łódź, mgr inż. Łukasz Baryła - cena brutto 38 000,00 zł;

2.       Zakład Ogólnobudowlany Instalacji Sanitarnych, Gazowych i CO. Ul. 25 czerwca 81/6, 26-600 Radom, inż. Stanisław Bąk - cena brutto 14 900,00 zł;

3.       HANISAN Janina Nowakowska ul. Urszuli 37, 02-419 Warszawa, Bogusław Nowakowski - cena brutto 19 089,60 zł;

4.       Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych „SAN-WOD” inż. Adam Zięba ul. Andersa 7/92 26-600 Radom cena brutto 10 900,00 zł.

 

 


ZP.ZO.271.21.2020                                                                     Magnuszew, dnia 05.08.2020r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zwracamy się z prośbą o przesłanie oferty na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji planowanej inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”.

Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew; REGON: 670223830,NIP: 812-19-14-938

Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art.4 pkt. 8 ustawy).

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji planowanej inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”.

  • Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dostarczoną dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i prawa budowlanego, Polskimi Normami oraz w zgodzie z technologią wskazaną przez projektanta w dokumentacji technicznej.
  • Dbanie o interesy inwestora przez podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji.
  • Pobytu na terenie realizowanej inwestycji na każde żądanie inwestora, udział w odbiorach częściowych, końcowych, gwarancyjnych, pogwarancyjnych.
  • Reprezentowanie bieżące inwestora na budowie przez sprawdzenie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
  • Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.
  • Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad
  • Sprawdzenie obmiaru robót i kosztorysów powykonawczych, oraz potwierdzenie wykonania robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót.
  • Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzanych wpisem do dziennika budowy dotyczących realizowanej inwestycji.
  • Kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym zużycia wyrobów i weryfikacji kosztorysów
  • Kontrolowanie zgodności robót w zakresie terminowości ich wykonania
  • Sygnalizowanie inwestorowi o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej
  • Zajęcie stanowiska w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do pierwotnej dokumentacji projektowej, wnioskowanych przez Wykonawcę.

Wartość planowanej inwestycji: 1 182 934,00 zł.

Termin realizacji zamówienia: do 30 kwiecień 2021r.

W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena- 100%

Termin i miejsce składania ofert:

ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11 sierpnia 2020r. godz.10.00

  • za pośrednictwem poczty/kuriera/ osobiście na adres: Urzędu Gminy w Magnuszewie w sekretariacie (pok. nr 8), opisując kopertę: pieczęć Wykonawcy, nazwa zadania i termin składania ofert oraz adres Zamawiającego ( w przypadku składania ofert przez firmę kurierską bądź pocztowa liczy się data wpływu do Zamawiającego); lub
  • przesłać(podpisaną przez osobę upoważniona do reprezentowania Wykonawcy i zeskanowaną) ofertę drogą elektroniczną na adres e-mail: wpisując w tytule: ZP.ZO.271.21.2020.

Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Magnuszewie w dniu 11.08.2020 r, godz.10:30, pok. 11.

Zamawiający zleci wykonanie prac Wykonawcy, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnie z ofertą.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2477054]

przewiń do góry