Wersja archiwalna 2020-07-24 10:34:35
ZP.271.14.2020 Magnuszew, dnia 24.07.2020r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.271.14.2020 Nazwa zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający, Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Zakład Instalacji Sanitarnych i Gazowych Józef Piwnicki Kozłów 91 26-613 Radom- cena brutto 1 182 934,30 zł, - termin wykonania- 30.04.2021 r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
Uzasadnienie wyboru:
1. Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Oferta ma najkorzystniejszą cenę z pośród złożonych ofert w tym postępowaniu, została uznana za korzystną przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi były: cena -60 %, gwarancja i rękojmia 40 %.
3. W postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy
4. W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert i łączną punktację:
- MIMATECH Sp. z o.o. ul. Grzybowska87, 00-844 Warszawa - cena brutto 2 214 000,00 zł - 32 pkt, gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy- 40 pkt, łącznie 72 pkt.
- Marek Michalak BUD MAR ul. Ziołowa 19B, 20-525 Lublin - cena brutto 1 439 742,51 zł - 49 pkt- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy- 40 pkt, łącznie 89 pkt.
- ENERGO- WAC Wacław Bąk Czernidła 28, 05-520 Konstancin-Jeziorna.- cena brutto 2 359 996,30 zł - 30 pkt, gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy- 40 pkt, łącznie 70 pkt.
- Zakład Instalacji Sanitarnych i Gazowych Józef Piwnicki Kozłów 91, 26-613 Radom- cena brutto 1 182 934,30 zł- 60 pkt, gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy- 40 pkt, łącznie 100 pkt.
- Zakład Budowy i Eksploatacji Urządzeń Wodociągowo- Kanalizacyjnych Sp. z o.o. Miętnem, ul. Garwolińska 3, 08-400 Garwolin- cena brutto 2 392 350,00 zł- 30 pkt, gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy- 40 pkt, łącznie 70 pkt.
- Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Budownictwa Warszawa Oddział Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o. ul. Łączyny 2/52, 02-820 Warszawa - cena brutto 2 066 400,00 zł - 34 pkt, gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy- 40 pkt, łącznie 74 pkt.
- PPU WOD- MAR Tomasz Markowski ul. Piękna 24, 05-505 Prażmów- cena brutto 1 214 489,70zł- 58 pkt, gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy- 40 pkt, łącznie 98 pkt.
- Tomasz Bienias WIERT-TOM Grzybów 33, 26-910 Magnuszew - cena brutto 1 478 310,17 zł- 48 pkt, gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy- 40 pkt, łącznie 88 pkt.
Umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W przypadku nie wyrażenia zgody na niniejsze rozstrzygnięcie postepowania przysługują środki ochrony określone w ustawie Prawo zamówień publicznych działu VI.
ZP.271.14.2020 Magnuszew, dnia 16.07.2020r.
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz.1986, 2215) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia znak ZP.271.14.2020 pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów” wynosi 1 136 578,00 zł.
Komisyjne otwarcie ofert nastąpiło w dniu 16.07.2020r. godz.10:15, złożono następujące oferty:
- MIMATECH Sp. z o.o. ul. Grzybowska87, 00-844 Warszawa - cena brutto 2 214 000,00 zł, - termin wykonania- 30.04.2021 r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
- Marek Michalak BUD MAR ul. Ziołowa 19B 20-525 Lublin - cena brutto 1 439 742,51 zł, - termin wykonania- 30.04.2021 r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
- ENERGO- WAC Wacław Bąk Czernidła 28, 05-520 Konstancin-Jeziorna.- cena brutto 2 359 996,30 zł, - termin wykonania- 30.04.2021 r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
- Zakład Instalacji Sanitarnych i Gazowych Józef Piwnicki Kozłów 91 26-613 Radom- cena brutto 1 182 934,30 zł, - termin wykonania- 30.04.2021 r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
- Zakład Budowy i Eksploatacji Urządzeń Wodociągowo- Kanalizacyjnych Sp. z o.o. Miętnem ul. Garwolińska 3, 08-400 Garwolin- cena brutto 2 392 350,00 zł, - termin wykonania- 30.04.2021 r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
- Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Budownictwa Warszawa Oddział Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o. ul. Łączyny 2/52, 02-820 Warszawa - cena brutto 2 066 400,00 zł, - termin wykonania- 30.04.2021 r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
- PPU WOD- MAR Tomasz Markowski ul. Piękna 24, 05-505 Prażmów- cena brutto 1 214 489,70 zł, - termin wykonania- 30.04.2021 r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
- Tomasz Bienias WIERT-TOM Grzybów 33 26-910 Magnuszew - cena brutto 1 478 310,17 zł, - termin wykonania- 30.04.2021 r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZP.271.14.2020 Magnuszew dn. 13.07.2020r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ (II)
Dotyczy przetargu pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:
Pytanie nr 1: Czy Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie w całości kanalizacji tłocznej przy wykorzystaniu metody przewiertu sterowanego przy użyciu rur do tego przeznaczonych tj.PE100 RC?
Odpowiedź : TAK, wyraża zgodę.
ZP.271.14.2020 Magnuszew dn. 09.07.2020r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ
Dotyczy przetargu pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:
Pytanie nr 1: Czy Zamawiający potwierdza wymóg zastosowania dla studni 425 rur teleskopowych z rdzeniem litym, montowanych do ramy włazów za pomocą zatrzasków? Rozwiązanie to zabezpiecza przed pękaniem rur teleskopowych podczas przemarzania (rura spieniona absorbuje wodę) oraz uwzględnia odmienną rozszerzalność cieplną żeliwa i pvc.
Odpowiedź : TAK.
Pytanie nr 2: Czy Zamawiający będzie wymagał dla studni kanalizacyjnych rur trzonowych karbowanych jednowarstwowych które zapewniają prawidłowe zagęszczenie podsypki podczas montażu, elastyczność oraz współpracę z gruntem podczas jego wypiętrzania w wyniku zamarzania?
Odpowiedź : TAK.
Pytanie nr 3: Zgodnie z normą PN-EN 13598-2 dla studzienek tworzywowych konieczne jest określenie parametrów technicznych.
Czy Zamawiający jako równoważne w stosunku do studzienki włazowej zaprojektowanych i opisanych w siwz uzna studzienki o następującym obszarze zastosowania:
- ów obciążonych ruchem ciężkim (SLW 60) i możliwością
zwieńczenia w klasie D400, - dopuszczalna głębokość 6m,
- maksymalny poziom wody gruntowej 5m,
- ść 0,5 bar w warunkach badania Dwg normy PN-EN 1277,
- uszczelki zgodne z PN-EN 681-1 dostosowane do kanalizacji.
Czy jest możliwe obniżenie któregokolwiek z tych parametrów?
Odpowiedź : TAK, nie ma możliwości obniżenia parametrów.
Pytanie nr 4: Czy Zamawiający będzie wymagał dla włazów żeliwnych w studniach 425 śrub mocujących wykonanych ze stali nierdzewnej - gwarantujących bezproblemowe otwarcie studni na etapie ich użytkowania?
Odpowiedź : TAK.
Pytanie nr 5: Czy Zamawiający będzie wymagał aby studnie kanalizacyjne były zgodne z normą PN-EN 13598-2 oraz czy Zamawiający będzie wymagał niezależnych raportów potwierdzających zgodność z w/w normą?
Odpowiedź : Zgodne z normą.
Pytanie nr 6: Cechą charakterystyczną niektórych studzienek złazowych jest możliwość wykonania każdej zmiany kąta na kanalizacji np. 47,115,212 stopni). Czy Zamawiający nie dopuści do wbudowania kinet, które do wykonania zmiany kąta na kanalizacji wymagają zastosowania kształtek na dopływie lub odpływie?
Odpowiedź : Nie dopuści kształtek.
Pytanie nr 7: Czy Zamawiający potwierdza wymóg stosowania kinet monolitycznych, wykonanych metodą wtryskową z jednego odlewu bez elementów dogrzewanych, spawanych lub doklejanych? Ma to newralgiczne znaczenie dla szczelności studni i swobodnego przepływu ścieków -bez progów, nadlewek, nierówności itp..
Odpowiedź : TAK.
Pytanie nr 8: Czy ze względu na możliwy do wystąpienia zmienny poziom wody gruntowej Zamawiający będzie wymagał aby kompletna studnia tworzywowa, niezależnie od jej głębokości, składała się z maksymalnie z dwóch sztuk uszczelek celem ograniczenia i zminimalizowania potencjalnych miejsc przecieków oraz charakteryzowała się minimalną szczelnością 2 barów?
Odpowiedź : TAK.
Pytanie nr 9: Czy Zamawiający potwierdza wymóg zastosowania dla studni 425 rur teleskopowych z rdzeniem litym, montowanych do ramy włazów za pomocą zatrzasków? Rozwiązanie to zabezpiecza przed pękaniem rur teleskopowych podczas przemarzania (rura spieniona absorbuje wodę) oraz uwzględnia odmienną rozszerzalność cieplną żeliwa i pvc.
Odpowiedź : TAK.
Pytanie nr 10: Czy dla rur pvc Zamawiający będzie wymagał kształtek wykonanych z tego samego surowca tj. pvcsn8?
Odpowiedź : TAK.
Ogłoszenie nr 553936-N-2020 z dnia 2020-07-01 r.
Gmina Magnuszew: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów 24 , 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:
osobiście/pocztą/kurierem na piśmie
Adres:
Urząd Gminy Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”.
Numer referencyjny: ZP.271.14.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa: sieci k.s. z rur PVC 0,20 o długości 974,0 mb; sieci k.s. z rur PE 90 o długości 1781,00 mb oraz przyłącza k.s. z rur PVC 0,16 o długości 820,00 mb; przyłącza k.s. z rur PE 63 o długości 38,00 mb. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia będący integralną częścią SIWZ, to : projekt budowlany wraz z załączonym przedmiarem robót oraz STWIORB. Podane długości sieci kanalizacyjnej uwzględniają zmianę przebiegu sieci kanalizacyjnej zgodnie z wykonanym projektem zamiennym, który zakłada ominiecie działek oznaczonych w ewidencji gruntów obręb Magnuszew dz. nr 1291/4 i dz. nr 1292/2 wykazanych na rys. nr 13.
II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45317100-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2021-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej 1 robotę o podobnym zakresie, technologii o wartości minimum – 800 tys. zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VII.2 ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: rodzaju robót budowlanych, wartości, daty, miejsca wykonania,-podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy 29.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”. Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji / poręczenia oraz wskazania ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiąże gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie pzp (art. 46 ust 4a i art. 46 ust 5 ustawy pzp). 7. Okoliczności i zasady zwrotu i zatrzymanie /ponowne wniesienie wadium określa art.46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w spos6b nieprawidłowy. Termin związania ofertą 1.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3.W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 4.Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą samodzielnie, zawiadamiając o tym zamawiającego. 5.Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja i rękojmia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy zgodnie z zawartą treścią art.144 pzp a także w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzan Elżbieta
- Data udostępnienia w BIP: 2020-07-01 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Sieradzan Elżbieta
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-24 10:34:35
- Liczba odsłon: 2673
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: