Wersja archiwalna 2020-01-28 11:33:27
Magnuszew 28.01.2020 INFORMACJA
O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych (t. j.
Dz. U. z 2018 r. poz.1986, 2215) Wójt Gminy Magnuszew informuje: Kwota, jaką
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ZP.271.1.2020, pn. Przebudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w
Magnuszewie –
2 370 000zł W terminie do dnia 2020-01-28 godz.10:00
, złożono następujące oferty: 1.AQUA PROCESSER Sp.z o.o, 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul.Nadbrzeżna
17 - cena brutto 3 560 850,00 -
okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy,
termin wykonania – 30.04.2021r. 2.P.U.KONWESBUD Jacek Wesołowski, 26-060 Chęciny, Siedlce 61 - cena brutto 2 518 745,60zl -
okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy,
termin wykonania – 30.04.2021r. Termin
płatności – 30 dni. Wykonawca w terminie 3 dni
od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje
Zamawiającemu "Oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej".
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZP.271.1.2020 Magnuszew dn.20.01.2020r.
WYJAŚNIENIA i MODYFIKACJA ZWIĄZANA Z TREŚCIĄ SIWZ
Dotyczy przetargu pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Magnuszewie
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz.1986,1215) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:
1.a) p.pkt 6.1 cyt.:„Zamawiający zastrzeżenia obowiązek osobistego wykonania przez
Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj: budowy zbiornika i wyposażenia technologicznego
". Wykonawca zwraca się z wnioskiem o rezygnację
z konieczności osobistego wykonania zbiornika. Specyfiką budowy oczyszczalni
ścieków jest fakt, iż roboty ogólnobudowlane czy specjalistyczne np. żelbetowe zlecane są
podwykonawcom przez generalnego wykonawcę, jakim jest wysoko wyspecjalizowana
firma w technologii oczyszczania ścieków. Stąd słuszne zastrzeżenie co do
konieczności wykonania wyposażenia technologicznego,
prosimy jednak o wykreślenie zastrzeżenia w zakresie zbiornika.
Odp. Zmienia się zapis dotyczący zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia który otrzymuje brzmienie: Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj: wyposażenia technologicznego ".
b) p.pkt 8.4 cyt.:„Wykonawca składa wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania robót. Zamawiający nie przekaże wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym". oraz § 12 pk.t 1 Wzoru umowy cyt.: Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia w tym prac fizycznych oraz sprzętu - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy". Prosimy Zamawiającego o jednoznaczne potwierdzenie, że wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonujących prace budowlane i montażowe oraz obsługę sprzętu. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie tj. kierownik budowy czy kierownicy robót przeważnie prowadza własną działalność gospodarczą, posiadają własne ubezpieczenie i są zatrudniani na podstawie umowy cywilno-prawnej. Z tego tez powodu nie jest możliwe wypełnienie dyspozycji Zamawiającego aby wszystkie osoby były zatrudnione na umowę o pracę. Prosimy o doprecyzowanie zapisów.
Odp. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonujących prace fizyczne oraz obsługę sprzętu. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie tj. kierownik budowy czy kierownicy robót prowadzących własną działalność gospodarczą i posiadających własne ubezpieczenie.
2. Czy w okresie gwarancyjnym koszty związane z pracami serwisowymi oraz zakup materiałów eksploatacyjnych takich jak np. oleje, smary, części normalnie zużywające się, które są kosztami eksploatacyjnymi a nie inwestycyjnymi będzie ponosił Zamawiający?
Odp. Tak.
3.Prosimy o udostępnienie przedmiarów robót w wersji edytowalnej (.ath).
Odp. Zamawiający nie posiada wersji edytowalnej przedmiarów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiscie, kurier, poczta
Adres:
26-910 Magnuszew ul. Sapreów 24 pokój nr 8 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w Magnuszewie
Numer referencyjny: ZP.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Celem zadania jest przedstawienie rozwiązań technologicznych, umożliwiających odprowadzenie do oczyszczalni zwiększonych ładunków w ściekach surowych, wynikających z rozbudowy infrastruktury ( w chwili obecnej oczyszczalnia przystosowana jest do obsługi RLM = 1776 – uwzględniając ilość ścieków dowożonych, w przeliczeniu na równoważną liczbę mieszkańców (RLM) do obliczeń przyjęto z 2414 RLM). Zakres zadania obejmuje rozwiązania: - stacji zlewnej ścieków dowożonych - zabudowy w komorze pompowni głównej rozdrabniarki części stałych, pozwalającej na bezpieczną pracę pomp, łącznie w wymianą pomp wraz z osprzętem - węzła oczyszczania mechanicznego (projektuje się sito bębnowe o perforacji 2,0 mm, usytuowane w miejscu przewidzianym projektem podstawowym) - budowę zblokowanego zbiornika składającego się w dwóch komór pełniących następujące funkcje: ( zbiornik buforowy – uśrednia dopływające ścieki oraz zbiornik osadu nadmiernego – komory tlenowej stabilizacji osadu) - wylot ścieków oczyszczonych nie ulega zmianie i realizowany będzie przez istniejącą kanalizację - zamontowanie nowych dmuchaw w obudowach dźwiękochłonnych dla istniejącego reaktora – zespół dmuchaw napowietrzających do napowietrzania komory biologicznej w reaktorach. Przewiduje się dmuchawy śrubowe 2 szt. + 1 szt. rezerwowa, wyposażone w obudowy dźwiękochłonne i zainstalowane w pobliżu reaktorów w specjalnie przystosowanym kontenerze - nie ulega zmianie sposób odwadniania osadu nadmiernego. Inwestor dostarcza do własnego punktu odwadniania osadu wozami asenizacyjnymi instalacji w postaci: - sieci technologicznych na terenie oczyszczalni – spusty i przelewy - odcinka sieci wodociągowej do podłączenia automatycznej stacji zlewnej ścieków dowożonych - sieci elektrycznych, sterowania i automatyki - drogi i place manewrowe na terenie oczyszczalni – bez zmian (z uzupełnieniem o odcinek umożliwiający dojazd do stanowiska dmuchaw). Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. Istniejąca oczyszczalnia ścieków w Magnuszewie została wybudowana w 1997 r. W chwili obecnej nie ma możliwości przyjęcia do niej innych sąsiednich miejscowości – stąd konieczność jej rozbudowy. Wiąże się to z wymianą urządzeń (m. in. z powodu zużycia technicznego oraz dobudową nowego zbiornika buforowego oraz komorę stabilizacji osadów co umożliwi doprowadzenie do oczyszczalni zwiększonych ładunków w ściekach surowych wynikających z rozbudowy infrastruktury kanalizacji sanitarnej Jest to Oczyszczalnia mechaniczno-biologiczna o przepustowości 250 m3/d Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia w tym również STWiOR, przedmiarach robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia i materiały, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe opisane w SIWZ, a ich zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań techniczno - technologicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane w SIWZ oraz prawem certyfikaty dopuszczające je do obrotu i stosowania. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. Uwaga: Robota budowlana zostanie realizowana w ramach programu WFOŚIGW w Warszawie, w formie pożyczki z zakresu ochrony wód lub gospodarki wodnej. W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45310000-3 |
45232420-2 |
45232421-9 |
45232423-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2021-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie oczyszczalni ścieków o podobnym zakresie i złożoności o przepustowości powyżej 100m3/d i wartości min. 800tyś.zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy 29.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: Przebudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w Magnuszewie” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji / poręczenia oraz wskazania ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiąże gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie pzp (art. 46 ust 4a i art. 46 ust 5 ustawy pzp).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rękojmia i gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przy czym udokumentowany poziom zmiany kosztów pracowniczych o co najmniej 15% d) maksymalna wartość zmiany niewypłaconego wynagrodzenia jaką strony dopuszczają – 5% e) termin waloryzacji nie wcześniej niż po 12 miesiącach od złożenia oferty dla stwierdzonych protokółem nie wykonanych robót. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2020-01-28
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-01-28 11:33:27
- Liczba odsłon: 956
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: