Wersja archiwalna 2019-11-05 13:10:40
Magnuszew 05.11.2019 INFORMACJA
O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych (t. j.
Dz. U. z 2018 r. poz.1986, 2215) Wójt Gminy Magnuszew informuje: Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia Nr ZP.271.14.2019, pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rozniszewie – 170 000zł br + 700 000zł
w 2020r W terminie do dnia 2019-11-05 godz.10:00
, złożono następujące oferty: 1.Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski, ul.Walewicka
15, 05-530 Góra Kalwaria -
cena brutto 1 144 000,00 -
okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy,
termin wykonania – 30.10.2020r. 2.Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „BUDMAR” s.c.
Marian Marszałek i Edward Marszałek 26-600 Radom ul.E.Jackiewiczowej 4 - cena brutto 1 090 000,00zl -
okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy,
termin wykonania – 30.10.2020r. 3. Konsorcjum firm: SKADAR Arkadiusz Skawiński ul.Mokra 2 26-600
Radom– Lider Konsorcjum , Sp.z o.o – Partner, PUH SKADAR Dariusz Skawiński ul.Wiejska
93A 26-600 Radom - cena brutto 1 080 000,00zł -
okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy,
termin wykonania – 30.10.2020r. 4.”ENA” Elżbieta Murawska ul.Osiedlowa 17/24, 26-5600 Radom - cena brutto 1 013 712,27zł -
okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy,
termin wykonania – 30.10.2020r. 5. WOJTPOL T.Wojtysiak, Z.Krześniak Sp.J. ul.Przemysłowa 1, 26-900
Kozienice - cena brutto 1 060 355,25zł -
okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy,
termin wykonania – 30.10.2020r. 6. KORPORACJA BUDOWLANA
DARCO Dariusz Żak ul.Garbarska 53, 26-600 Radom - cena brutto 973 253,63zł - okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy,
termin wykonania – 30.10.2020r. Termin
płatności – 30 dni. Wykonawca w terminie 3 dni
od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje
Zamawiającemu "Oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej".
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZP.271.14.2019
Magnuszew dn. 30.10.2019r.
WYJAŚNIENIA i MODYFIKACJA ZWIĄZANA Z TREŚCIĄ SIWZ
NR 2
Dotyczy przetargu pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rozniszewie
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz.1986,1215) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:
Pytania:
1. Brak projektu wentylacji mechanicznej;
2. Brak określenia stolarki okiennej i drzwiowej (rozbieżności pomiędzy opisem i dokumentacją projektową);
3. Brak określenia pokrycia dachu cz. rozbudowy - (dachówka ceramiczna w cz. rysunkowej/ blacha dachówko-podobna w przedmiarze robót);
4. Brak określenia rodzaju balustrady kl. schodowej;
5. W elewacji budynku występuje daszek nad wejściem do cz. Rozbudowy
6. Panele okienne mobilne drewniane /HPL obracane osiowo ujęte w elewacji - proszę podać alternatywę tego typu paneli, ponieważ nikt nie wykonuje paneli zaciemniających z tego typu materiału;
Odpowiedź:
1. wentylacja będzie rozwiązana nasadą kominową o napędzie elektrycznym
2. aluminium będzie tylko w drzwiach zewnętrznych i tych między stara a nowa częścią. Resztę proszę przyjąć pcv
3. pokrycie proszę przyjąć blachodachówkę
4. stal czarna malowana proszkowo
5. daszek może być stalowy
6. alternatywnie - pionowe nieruchome żaluzje z HPL
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 14/10/2019
Adres strony internetowej (url): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: termin składania ofert... data: 2019-10-29
W ogłoszeniu powinno być: termin składania ofert... data: 2019-11-05
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: zmienia się załączniki , które stają się obowiązujace
ZP.271.14.2019
Magnuszew dn. 25.10.2019r.
WYJAŚNIENIA i MODYFIKACJA ZWIĄZANA Z TREŚCIĄ SIWZ
Dotyczy przetargu pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rozniszewie Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz.1986,1215) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:
Pytania:
1. Prosimy o udostępnienie rysunków konstrukcyjnych (rzut stropu, detale wieńców, zbrojenie stropu) wraz z obliczeniami konstrukcyjnymi. Dołączona do SIWZ dokumentacja nie tego nie zawiera.
2. Czy wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej jest w zakresie przetargu?. W załączonej do SIWZ dokumentacji nie ma rysunków, obliczeń, parametrów wymaganych urządzeń. Ponadto w przedmiarze nie ma pozycji o wentylacji mechanicznej. Jeśli wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej jest w zakresie, prosimy o udostępnienie projektu wentylacji oraz poprawienie przedmiaru robót.
3. W przedmiarze robót brak jest jakichkolwiek pozycji na temat zagospodarowania terenu (np. chodniki, opaska wokół budynku). Czy te prace są w zakresie przetargu? Jeśli tak, prosimy o poprawienie przedmiaru robót.
4. Prosimy o rzut parteru istniejącego budynku w celu zlokalizowania kotłowni, jest to niezbędne w celu prawidłowej wyceny prac. Jeśli Zamawiający nie dysponuje takim rysunkiem, prosimy o podanie odległości od kotłowni do projektowanego rozdzielacza w instalacji centralnego ogrzewania.
5. Czy istniejący kocioł posiada na tyle mocy (kW), aby „utrzymać" instalację ogrzewania w dobudowywanej części budynku?
6. W załączonym do SIWZ projekcie elektrycznym brakuje zaznaczonej lokalizacji rozdzielni, brakuje również opisu na temat zasilania rozdzielni. Prosimy o udostępnienie tych informacji.
7. Jako, że załączone do SIWZ rysunki „07_przekrój_l szkoła" oraz „08_przekrój_2_szkoła" posiadają błędne oznaczenia warstw poziomych budynku, proszę potwierdzić, czy planuje się wykonanie stropu żelbetowego nad I piętrem? W przedmiarze jest wykonanie stropu wyłącznie nad parterem. Jeśli tak, prosimy o poprawienie przedmiaru robót.
8. Czy wykonanie paneli w oknach jest w zakresie przetargu? Brak pozycji w przedmiarze robót. Jeśli tak, prosimy o poprawienie przedmiaru robót.
9. Rysunek przekrój 2-01-A08 Prosimy o właściwe oznaczenie przekroi, który strop jest drewniany a który żelbetowy, czy nad parterem czy nad piętrem ?.
10. Prosimy o dokładny opis przekroju stropu drewnianego, grubość belek, ocieplenie lub wyciszenie, rodzaj sufitu i podłogi ?.
11. Czy występuje docieplenie między krokwiowe obudowane płytami GK na konstrukcji stalowej czy tylko docieplenie stropu ostatniej kondygnacji ?.
12. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne budowane z bloczków betonu komórkowego (gazobetonu) czy innego ceramicznego ?.
13. Balustrady ze stali czarnej malowanej czy stali nierdzewnej ?.
14. Stolarka okienna z PCV czy aluminium ?.
15. W projekcie elewacje zaprojektowano panele w oknach i na części elewacji, natomiast w przedmiarze nie występują, czy będą montowane z czego i ile ?.
16. Prosimy o weryfikacje rysunków z przekrojami i właściwe podanie przekroju z proponowanymi materiałami do wbudowania, połaci dachowej, stropu nad piętrem, stropu nad parterem i podłogi na gruncie.
Odpowiedź:
Odpowiedzi na pytania zawarte są w załączonych nowych obowiązujących rysunkach:
01_pzt_szkola_rozniszew.pdforaz nowym obowiązującym załączniku – opis techniczny - opis_bez_szkola_rozniszew.pdf
Załącza się nowy obowiązujący przedmiar
robót. -przedmiar_szkola_rozniszew_po_zmianie.pdf
Z uwagi na załączenie nowych obowiązujących dokumentów zmienia się termin składania ofert na dzień 05.11.2019r godz.10:00.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście/ pocztą/ kurierem - pisemnie
Adres:
26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rozniszewie
Numer referencyjny: ZP.271.14.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rozniszewie na działce nr 201/2 - powierzchnia 192m2. Szczegółowy opis zawiera projekt architektoniczno budowlany (dokumentacja techniczna). Przedmiar robót, który Zamawiający załączył do SIWZ ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Szczegółowym opisem przedmiotu Zamówienia będącym integralną częścią SIWZ, są : projekt, specyfikacja techniczna.
II.5) Główny kod CPV: 45262300-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45262500-6 |
45320000-6 |
45431000-7 |
45421100-5 |
45432100-5 |
45442100-8 |
45260000-7 |
45450000-6 |
45100000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2020-10-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) conajmniej jednej roboty budowlanej, polegające na budowie, remoncie, przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku. Zakres ww. robót winien obejmować, co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne oraz instalacyjne i wartości min. 300 tyś.zł .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy 29.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rozniszewie Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji / poręczenia oraz wskazania ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiąże gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie pzp (art. 46 ust 4a i art. 46 ust 5 ustawy pzp).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rękojmia i gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy zgodnie z zawartą treścią art.144 pzp a także w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2019-11-05
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-11-05 13:10:40
- Liczba odsłon: 1563
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: