Wersja archiwalna 2019-08-27 14:53:22
ZP.271.9.2019
Magnuszew
27.08.2019 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn.Dowóz uczniów do szkół wraz z opieką, ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ Zamawiający, Wójt Gminy Magnuszew działając na mocy
art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz.1986, 2215
ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia, że w trybie przetargu
nieograniczonego w sprawie wyboru wykonawcy zadania jako
najkorzystniejsza wybrana została oferta złożona przez - „SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i
Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul.Sokołowska 9/286 w cz.2.3 i 4 , dla : Część 2. : Kępa
Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew – 104 uczniów. – długości cena biletu miesięcznego brutto
68,85zł, za 94szt.brutto 6 471,90zł – samochód 2006rok, czas reakcji
1h 1. Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień
publicznych.2. Oferta spełnia warunki specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. 3. Oferta spełnia warunki określone SIWZ i
ma najkorzystniejszy bilans punktów w tym postępowaniu , została uznana za
korzystną przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi
były: cena - 60%, rękojmia i gwarancja – 25%, czas reakcji – 15%. Otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj.
100pkt, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt XIV siwz. 4. W postępowaniu nie
wykluczono żadnego Wykonawcy nie odrzucono żadnej oferty. Ponadto
Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby
i adresy wykonawców, którzy
złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny
ofert i łączną punktację:
Nr oferty Nazwa (firma) Cena brutto/ m-c Parametry techniczne pojazdu
/rok produkcji Liczba Liczba Parametr czas reakcji /liczba
punktu w kryterium „czas reakcji” Łączna ilość punktów 1. Przedsiębiorstwo Komunikacji
Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul.Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew 6580,00 1999r 59 5 1h/15 79 2 Usługi Transportowe Dorota Frączek ul.Warszawska
21 26-900 Kozienice 7614,00 2006r 51 15 1h/15 81 3. „SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul.Sokołowska 9/286 6471,90 2006r 60 15 1h/15 90 1. Część 3. : Trzebień-
Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 76 uczniów –
długości ~ 10700m cena biletu
miesięcznego brutto 104,55zł, za
61szt.brutto 6 377,55zł – samochód 2006rok, czas reakcji 1h 1. Oferta spełnia
wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta spełnia warunki
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oferta spełnia warunki określone SIWZ i
ma najkorzystniejszy bilans punktów w tym postępowaniu , została uznana za
korzystną przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi
były: cena - 60%, rękojmia i gwarancja – 25%, czas reakcji – 15%. Otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj.
100pkt, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt XIV siwz. 4. W postępowaniu nie
wykluczono żadnego Wykonawcy nie odrzucono żadnej oferty. Ponadto
Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby
i adresy wykonawców, którzy
złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny
ofert i łączną punktację:
Nr oferty Nazwa (firma) Cena brutto/ m-c Parametry techniczne pojazdu
/rok produkcji Liczba Liczba liczba punktu w kryterium
„czas reakcji” Łączna ilość punktów 1. Przedsiębiorstwo Komunikacji
Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul.Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew 6039,00 1999r 60 5 1h/15 80 2. „SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul.Sokołowska 9/286 6377,55 2006r 57 15 1h/15 87 Część 4.
: Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew 90 uczniów. – długości 7600m – cena biletu miesięcznego brutto 84,15zł,
za 73szt.brutto 6 142,95zł – samochód 2006rok czas reakcji 1h 1. Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień
publicznych. 2. Oferta spełnia warunki specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. 3. Oferta spełnia warunki określone SIWZ i ma
najkorzystniejszy bilans punktów w tym postępowaniu , została uznana za
korzystną przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi były: cena - 60%, rękojmia i gwarancja –
25%, czas reakcji – 15%. Otrzymała najwyższą
liczbę punktów, tj. 100pkt, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt XIV
siwz. 4. W postępowaniu nie wykluczono żadnego
Wykonawcy nie odrzucono żadnej oferty. Ponadto
Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby
i adresy wykonawców, którzy złożyli
oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i
łączną punktację:
Nr oferty Nazwa (firma) Cena brutto/ m-c Parametry techniczne pojazdu
/rok produkcji Liczba Liczba liczba punktu w kryterium
„czas reakcji” Łączna ilość punktów 1. Przedsiębiorstwo Komunikacji
Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul.Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew 6059,00 1999r 60 5 1h/15 80 2 Usługi Transportowe Dorota Frączek
ul.Warszawska 21 26-900 Kozienice 6543,72 2006r 56 15 1h/15 86 3. „SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul.Sokołowska 9/286 6142,95 2006r 59 15 1h/15 89 Umowa
z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od
dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. W przypadku
nie wyrażenia zgody na niniejsze rozstrzygnięcie postepowania przysługują
środki ochrony określone w ustawie Prawo zamówień publicznych działu VI.
i adres wykonawcy
punktów w kryterium „cena”
punktów w kryterium „parametry tech”
i adres wykonawcy
punktów w kryterium „cena”
punktów w kryterium „parametry tech”
i adres wykonawcy
punktów w kryterium „cena”
punktów w kryterium „parametry tech”
Magnuszew 2019.08.22
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986,2215 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie 4 części zamówienia wynosi 216.000zł:
Część 2. Trasa 2 – 60 000zł.
Część 3. Trasa 3 - 50 000zł
Część 4. Trasa 4 – 60 000zł
W terminie do dnia 2019-08-22 złożono następujące oferty:
Część 2. : Kępa Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew –
94 uczniów. – długości ~21700m.:
1.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Sp.z o.o, ul.Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew : cena biletu miesięcznego brutto 70,00zł,, za 94szt.brutto 6 580,00zł – samochód 1999rok, czas reakcji 1h.
2.Usługi Transportowe Dorota Fraczek, 26-900 Kozienice, ul.Warszawska 21 - cena biletu miesięcznego brutto 81,00zł,, za 94szt.brutto 7 614,00zł – samochód 2006rok, czas reakcji 1h
3.„SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska 9/286 – cena biletu miesięcznego brutto 68,85zł, za 94szt.brutto 6 471,90zł – samochód 2006rok, czas reakcji 1h
Część 3. : Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 61 uczniów – długości ~ 10700m.:
1. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Sp.z o.o, ul.Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew : cena biletu miesięcznego brutto 99,00zł,, za 61szt.brutto 6 039,00zł – samochód 1999rok, czas reakcji 1h.
2. „SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska 9/286 – cena biletu miesięcznego brutto 104,55zł, za 61szt.brutto 6 377,55zł – samochód 2006rok, czas reakcji 1h
Część 4. : Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew 73 uczniów. – długości 7600m.:
1.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Sp.z o.o, ul.Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew : cena biletu miesięcznego brutto 83,00zł,, za 73szt.brutto 6 059,00zł – samochód 1999rok, czas reakcji 1h.
2.Usługi Transportowe Dorota Fraczek, 26-900 Kozienice, ul.Warszawska 21 - cena biletu miesięcznego brutto 89,64zł,, za 73szt.brutto 6 543,72zł – samochód 2006rok, czas reakcji 1h
3.„SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska 9/286 – cena biletu miesięcznego brutto 84,15zł, za 73szt.brutto 6 142,95zł – samochód 2006rok czas reakcji 1h
Termin wykonania :02.09.2019 – 26.06.2020r
Termin płatności – 14 dni.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście/ pocztą/ kurierem - pisemnie
Adres:
26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół wraz z opieką
Numer referencyjny: ZP.271.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowożenia i odwożenie uczniów do szkół wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na terenie Gminy Magnuszew w roku szkolnym 2019/2020. Przewidywana ilość uczniów w trzech częściach Zamówienie na rok 2019/2020: Część 2. : Trasa 2: Dowóz do ZSiPO Magnuszew: Kępa Skórecka – Wilczkowice Dolne– Żelazna Nowa – Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew – 94 uczniów. – długość jednostkowa trasy ~21700m. Dla części 2 zamówienia odwozy w częstotliwości: 1 dzień w tygodniu - 2 tury odwozów, pozostałe 4 dni w tygodniu- 3 tury odwozów. Część 3. : Trasa 3 : Dowóz do ZSiPO Magnuszew: Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 61 uczniów – długość jednostkowa trasy ~ 10700m. Dla części 3 zamówienia odwozy w częstotliwości: 1 dzień w tygodniu - 2 tury odwozów, pozostałe 4 dni w tygodniu- 3 tury odwozów. Część 4. : Trasa 4: : Dowóz do ZSiPO Magnuszew: Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew 73 uczniów. – długość jednostkowa trasy ~7600m. Dla części 4 zamówienia odwozy w częstotliwości: 1 dzień w tygodniu - 2 tury odwozów, pozostałe 4 dni w tygodniu-3 tury odwozów. Ogółem 4 części 286 uczniów. • Dzieci dowiezione mają być do szkoły na godz. 7:50 • Rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz.7:15 . • Jednorazowo w autobusie nie może jechać więcej osób niż przewidywana liczba miejsc. • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości odwozów w poszczególnych częściach jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takiej zmiany przy czym cena zaoferowana przez wykonawcę pozostaje bez zmian. • Opieka nad przewożonymi uczniami, zagwarantowanie im bezpieczeństwa podczas wsiadania, przewozu i wysiadania w tym ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków • Wykonywanie usługi musi się dokonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu. • Zakończenie dowozu – po zakończonych zajęciach szkolnych. Stan techniczny pojazdów będzie poddany weryfikacji
II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-09-02 | 2020-06-26 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: koncesje, zezwolenia lub licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dysponowania co najmniej 1 autobusem dla każdej z części (tras) określonych w zamówieniu o liczbie miejsc siedzących co najmniej 56 oraz co najmniej jednym autobusem zastępczym dla wszystkich części (tras) w stosunku do których składana jest oferta
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: przez dwa kolejne lata wykonywał tego typu zamówienie i przewoził co najmniej 100 uczniów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
koncesje, zezwolenia lub licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty w wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
kwotę wadium w kwocie Cz.II-1200zł, Cz.III- 1000zl, cz.IV- 1000zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy 29.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: Dowóz uczniów do szkół – Cz.II*, Cz.III*, cz.IV*” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji / poręczenia oraz wskazania ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiąże gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie pzp (art. 46 ust 4a i art. 46 ust 5 ustawy pzp). 7. Zasady zwrotu i zatrzymanie /ponowne wniesienie wadium: 7.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7 .2. 7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczenia lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art., 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania ofert złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej . 7.3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano . 7.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed, upływem terminu składania ofert. 7.5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jezeli w wyniku rozstrzygnigcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy nu rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. l, oświadczenia, o któryrn mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę j ako najkorzystniejszej. 7.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: l) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w spos6b nieprawidłowy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
warunki techniczne | 25,00 |
czas reakcji | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiana stawki VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Trasa 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
warunki techniczne | 25,00 |
czas reakcji | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Trasa 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
warunki techniczne | 25,00 |
czas reakcji | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Trasa 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
warunki techniczne | 25,00 |
czas reakcji | 15,00 |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2019-08-27
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-08-27 14:53:22
- Liczba odsłon: 821
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: