Wersja archiwalna 2018-09-14 09:25:09
Magnuszew 13.09.2018
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.), Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Nr ZP.271.29.2018, pn:
Cz.I. Defiblirator – 4479,00zł. Detektor wielogazowy - 2664,00zł
Cz.II. Zestaw ratownictwa – 3402,00zł, Deska ortopedyczna – 1101,00zł
Cz.III. Pilarka łańcuchowa , - 3039,00zł
Cz.IV. Agregat prądotwórczy – 7219,04zł
Do dnia 13.09.2018r godz.10:00 wpłynęły oferty
Cz.I. Defiblirator i detektor (1.Defibrylator AED dla dorosłych i dzieci, 2. Detektor wielogazowy kompletny z ładowarką.)
1. MET-WAR Tomasz Warzybok, 62100 Wągrowiec 11 Listopada 5 – model- iPAD SPO1 (MEPAD) cena netto 4098,60 + Amatech PS 200 cena netto 2280,09 razem część brutto 6378,60zł, gwarancja 60m-cy
2. HORPOL s.a, Stara Iwiczna, Nowa 23, 05-500 Piaseczno– model- AED iPAD SP1 cena netto 4100,00 + MSA ALTAIR 4x cena netto 2266,00zł gwarancja 36m-cy razem część brutto 7215,18zł
3. CZARMED Łukasz Czarnecki, 95-020 Stóża, Jadłoniowa 7– model- ME PAD CU-SP1 cena netto 3800,00 + DRAGER X-am 2500Ex,O2, CO-LC,H2S-LC cena netto 2200,00zł gwarancja 36m-cy razem część brutto 6810,00zł
Cz.II. Zestaw ratownictwa (Zestaw ratownictwa medycznego (PSP R-1) z pełnym wyposażeniem (bez deski i szyn kramera), materiał –oryginalna CORDURA 1000, Deska ortopedyczna 16” z usztywnieniem głowy i pasami (zgodna z KSRG))
1. MET-WAR Tomasz Warzybok, 62-100 Wągrowiec 11 Listopada 5 – model PSP R1 KSR 2013, Med-War cena netto 2824,07 + Anping Medical Factory cena netto 694,44 razem część 3800,00zł, gwarancja 60m-cy
2. HORPOL s.a, Stara Iwiczna, Nowa 23, 05-500 Piaseczno– model- PSP R-1 HORPOL cena netto 3150,00 + Deska ortopedyczna 16 cena netto 1010,00zł gwarancja 36m-cy razem część 4492,80zł
3. CZARMED Łukasz Czarnecki, 95-020 Stóża, Jadłoniowa 7– model- CARMED cena netto 3100,00 + YDC cena netto 750,00zł gwarancja 36m-cy razem część brutto 4158,00zł
Cz.III. Pilarka łańcuchowa , moc min.4,8 KM, długość prowadnicy 37 cm, podziałka łańcuch 3/8, waga max.5,6kg
1. 1.Centrala Elektrotechniczna Waldemar Adamczyk, 26-660 Jedlińsk, Bród 5 – model- STIHL MS362 cena brutto 3198,00, gwarancja 36m-cy
2. 2.HORPOL s.a, Stara Iwiczna, Nowa 23, 05-500 Piaseczno– model-STIHL MS362 cena brutto 3099,60zł gwarancja 36m-cy
Cz.IV. Agregat prądotwórczy jednofazowy o moc.min.7,5kVA
1. 1. HORPOL s.a, Stara Iwiczna, Nowa 23, 05-500 Piaseczno– model- FAGO FH 8000RT cena netto 5860,00 gwarancja 36m-cy cena brutto 7207,80zł
2. 2. AGREGATY PEX-POOL PLUS Janusz Kania, 39-200 Dębica, ul.Metalowców 35– model- PEX-POOL 10001VE cena netto 7900,00 zł gwarancja 37m-cy cena brutto 9717,00zł
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Magnuszew 2018.09.10
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1
Dotyczy przetargu pn. Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa w imieniu własnym na rzecz ochotniczych straży pożarnych
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:
I. Zmienia się w umowie:
W §5 zapis : „Realizacja płatności odbywać się będzie na podstawie faktury po zakończeniu i odebraniu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.” Który otrzymuje brzmienie: „Realizacja płatności odbywać się będzie na podstawie faktury po wykonaniu dostawy i jej odebraniu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.”
W §7 pkt.4 o brzmieniu:„4.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający wymogi stosowania i używania zgodnie z obowiązującym prawem. Na dowód spełnienia wymogów Wykonawca dołączy do protokołu odbioru niezbędne certyfikaty i potwierdzenia dopuszczenia wyposażenia i urządzeń do stosowania.”
II. Zmienia się opis przedmiotu zamówienia ogłoszony w sposób:
W cz. I. zmienia się w opisie zamówienia zapis
„- Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg) bez konieczności zmiany elektrod”, otrzymuje brzmienie
„- Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg): bez konieczności zmiany elektrod lub posiadający w zestawie elektrody wymienne”.
III. PYTANIA DO POSTĘPOWANIA
1. W związku z treścią zaproszenia do składania ofert, w którym Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia - Defibrylator AED dla dorosłych i dzieci : z określonymi parametrami: ( zmiana na tryb dziecięcy bez konieczności zmiany elektrod) zwracamy się do Zamawiającego z pytaniem czy dopuszcza inny produkt?
Podany w zaproszeniu opis sposób rażący narusza zasadę uczciwej konkurencji, dopuszczając tylko dwa urządzenia spełniające opisane parametry, co nie ma żadnego realnego uzasadnienia. Przypominamy iż artykuł 29.2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) stanowi, że „Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję". W ślad za ustawą stanowią tak również zapisy Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdzie w paragrafie 1 punkt 2, akapit 1 Ustawodawca wskazuje, że „przy udzielaniu zamówień należy przestrzegać zasad: zachowania uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców i przejrzystości". Zastosowany przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi obecnie podstawę do odrzucenia oferty na podstawie artykułu 89.1 ustęp 3 „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji".
2. Czy zamawiający w części I dopuszcza składanie ofert częściowych.
IV. ODPOWIEDZ
1.Zamawiający dopuszcza oferty równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane zgodnie z zapisem w siwz pkt.III.8. Dopuszcza się sprzęt, który będzie dla dzieci i młodzieży posiadający wymienne elektrody stanowiące kompletny sprzętu. Zapis „- Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg) bez konieczności zmiany elektrod”, otrzymuje brzmienie „- Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg): bez konieczności zmiany elektrod lub posiadający w zestawie elektrody wymienne”
2. Zamówienie podzielone jest na 5 części gdzie Wykonawca może przystąpić do wybranych części lub wszystkich części zamówienia.
Wójt Gminy
Marek Drapała
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 05/09/2018
Adres strony internetowej (url): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: dotyczy cz.I.pkt.1.Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg) bez konieczności zmiany elektrod
W ogłoszeniu powinno być: dotyczy cz.I.pkt.1.Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg): bez konieczności zmiany elektrod lub posiadający w zestawie elektrody wymienne
Ogłoszenie nr 612703-N-2018 z dnia
2018-09-05 r.
Gmina Magnuszew: Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa w imieniu własnym
na rzecz ochotniczych straży pożarnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny
67022383000000, ul. ul. Saperów 24 , 26910 Magnuszew, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail
przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak Inny sposób: osobiście/ pocztą/
kurierem - pisemnie Adres: 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa w imieniu
własnym na rzecz ochotniczych straży pożarnych.
Numer referencyjny: ZP.271.29.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: Zakup nowego
wyposażenia i sprzętu ratownictwa w imieniu własnym na rzecz ochotniczych
straży pożarnych.Zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu
Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości. Cz.I.
1.Defibrylator AED dla dorosłych i dzieci: -energia wyjściowa dla : dorośli –
150 J przy 50Ω, dzieci -50J przy 50Ω, -spełnia wymogi ANSI/AAMI DF80 -czas
ładowania i analizy po zakończeniu RKO max.6 sekund Zakres impendancji: 25 Ω do
175 Ω ( wyładowanie nie zostanie przeprowadzone w przypadku, gdy impendancja
pacjenta wykracza poza powyższy zakres - Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej
25kg) bez konieczności zmiany elektrod - Waga: max.2,4 kg wraz z akumulatorem i
elektrodami - bateria - Wydajność: przynajmniej 200 wyładowań w przypadku nowej
baterii lub 8 godzin pracy w temperaturze pokojowej 2. Detektor wielogazowy
kompletny z ładowarką. Urządzenie do wykrywania 1-4 gazów (Ex, O2, H2S, LC)
Cz.II. 1. Zestaw ratownictwa medycznego (PSP R-1) z pełnym wyposażeniem (bez
deski i szyn kramera), materiał –oryginalna CORDURA 1000 2. Deska ortopedyczna
16” z usztywnieniem głowy i pasami (zgodna z KSRG) Cz.III. Pilarka łańcuchowa ,
moc min.4,8 KM, długość prowadnicy 37 cm, podziałka łańcuch 3/8, waga max.5,6kg
Cz.IV. 3. Agregat prądotwórczy jednofazowy o moc.min.7,5kVA
II.5) Główny kod CPV: 31122000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach: lub data
rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-10-19 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV:
PROCEDURA IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-09-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Defiblirator i detektor |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:1.Defibrylator
AED dla dorosłych i dzieci: -energia wyjściowa dla : dorośli – 150 J przy 50Ω,
dzieci -50J przy 50Ω, -spełnia wymogi ANSI/AAMI DF80 -czas ładowania i analizy
po zakończeniu RKO max.6 sekund Zakres impendancji: 25 Ω do 175 Ω ( wyładowanie
nie zostanie przeprowadzone w przypadku, gdy impendancja pacjenta wykracza poza
powyższy zakres - Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg) bez konieczności
zmiany elektrod - Waga: max.2,4 kg wraz z akumulatorem i elektrodami - bateria
- Wydajność: przynajmniej 200 wyładowań w przypadku nowej baterii lub 8 godzin
pracy w temperaturze pokojowej 2. Detektor wielogazowy kompletny z ładowarką.
Urządzenie do wykrywania 1-4 gazów (Ex, O2, H2S, LC)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31122000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
|||
cena |
60,00 |
|||
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
|||
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zestaw ratownictwa |
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:1. Zestaw
ratownictwa medycznego (PSP R-1) z pełnym wyposażeniem (bez deski i szyn
kramera), materiał –oryginalna CORDURA 1000 2. Deska ortopedyczna 16” z
usztywnieniem głowy i pasami (zgodna z KSRG)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31122000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
|||
cena |
60,00 |
|||
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
|||
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pilarka łańcuchowa |
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Pilarka
łańcuchowa , moc min.4,8 KM, długość prowadnicy 37 cm, podziałka łańcuch 3/8,
waga max.5,6kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
|||
cena |
60,00 |
|||
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
|||
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Agregat prądotwórczy |
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:3. Agregat
prądotwórczy jednofazowy o moc.min.7,5kVA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
do pobrania:
SIWZ z załacznikami - zp_29_wyposazenie_i_sprzet_ratownictwa.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2018-09-14
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-09-14 09:25:09
- Liczba odsłon: 1646
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: