Wersja archiwalna 2018-09-10 09:46:08

Magnuszew 2018.09.10

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Dotyczy przetargu pn.  Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa w imieniu własnym na rzecz ochotniczych straży pożarnych

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:

I.                    Zmienia się w umowie:

W §5 zapis : „Realizacja płatności odbywać się będzie na podstawie faktury po zakończeniu i odebraniu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.” Który otrzymuje brzmienie: „Realizacja płatności odbywać się będzie na podstawie faktury po wykonaniu dostawy i jej odebraniu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.”

 

W §7 pkt.4 o brzmieniu:„4.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający wymogi stosowania i używania zgodnie z obowiązującym prawem.  Na dowód spełnienia wymogów Wykonawca dołączy do protokołu odbioru niezbędne certyfikaty i potwierdzenia dopuszczenia wyposażenia i urządzeń do stosowania.”

II.                Zmienia się opis przedmiotu zamówienia ogłoszony w sposób:

W cz. I. zmienia się w opisie zamówienia zapis

„- Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg) bez konieczności zmiany elektrod”, otrzymuje brzmienie

 „- Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg): bez konieczności zmiany elektrod lub posiadający w zestawie elektrody wymienne”.

III. PYTANIA DO POSTĘPOWANIA

1. W związku z treścią zaproszenia do składania ofert, w którym Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia - Defibrylator AED dla dorosłych i dzieci : z określonymi parametrami: ( zmiana na tryb dziecięcy bez konieczności zmiany elektrod) zwracamy się do Zamawiającego z pytaniem czy dopuszcza inny produkt?

Podany w zaproszeniu opis sposób rażący narusza zasadę uczciwej konkurencji, dopuszczając tylko dwa urządzenia spełniające opisane parametry, co nie ma żadnego realnego uzasadnienia. Przypominamy iż artykuł 29.2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) stanowi, że „Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję". W ślad za ustawą stanowią tak również zapisy Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdzie w paragrafie 1 punkt 2, akapit 1 Ustawodawca wskazuje, że „przy udzielaniu zamówień należy przestrzegać zasad: zachowania uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców i przejrzystości". Zastosowany przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi obecnie podstawę do odrzucenia oferty na podstawie artykułu 89.1 ustęp 3 „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji".

2. Czy zamawiający w części I dopuszcza składanie ofert częściowych.

IV. ODPOWIEDZ

1.Zamawiający dopuszcza oferty równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane zgodnie z zapisem w siwz pkt.III.8. Dopuszcza się sprzęt, który będzie dla dzieci i młodzieży posiadający wymienne elektrody stanowiące kompletny sprzętu. Zapis „- Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg) bez konieczności zmiany elektrod”, otrzymuje brzmienie „- Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg): bez konieczności zmiany elektrod lub posiadający w zestawie elektrody wymienne”

2. Zamówienie podzielone jest na 5 części  gdzie Wykonawca może przystąpić do wybranych części lub wszystkich części zamówienia.

Wójt Gminy

Marek Drapała

Ogłoszenie nr 500216152-N-2018 z dnia 10-09-2018 r.
Magnuszew:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 612703-N-2018
Data: 05/09/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Magnuszew, Krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów  24, 26910   Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (url): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: dotyczy cz.I.pkt.1.Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg) bez konieczności zmiany elektrod
W ogłoszeniu powinno być: dotyczy cz.I.pkt.1.Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg): bez konieczności zmiany elektrod lub posiadający w zestawie elektrody wymienne


 Ogłoszenie nr 612703-N-2018 z dnia 2018-09-05 r.


Gmina Magnuszew: Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa w imieniu własnym na rzecz ochotniczych straży pożarnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

                                                                    


Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów  24 , 26910   Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak   Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem - pisemnie Adres: 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia i sprzętu ratownictwa w imieniu własnym na rzecz ochotniczych straży pożarnych.
Numer referencyjny: ZP.271.29.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup nowego wyposażenia i sprzętu ratownictwa w imieniu własnym na rzecz ochotniczych straży pożarnych.Zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości. Cz.I. 1.Defibrylator AED dla dorosłych i dzieci: -energia wyjściowa dla : dorośli – 150 J przy 50Ω, dzieci -50J przy 50Ω, -spełnia wymogi ANSI/AAMI DF80 -czas ładowania i analizy po zakończeniu RKO max.6 sekund Zakres impendancji: 25 Ω do 175 Ω ( wyładowanie nie zostanie przeprowadzone w przypadku, gdy impendancja pacjenta wykracza poza powyższy zakres - Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg) bez konieczności zmiany elektrod - Waga: max.2,4 kg wraz z akumulatorem i elektrodami - bateria - Wydajność: przynajmniej 200 wyładowań w przypadku nowej baterii lub 8 godzin pracy w temperaturze pokojowej 2. Detektor wielogazowy kompletny z ładowarką. Urządzenie do wykrywania 1-4 gazów (Ex, O2, H2S, LC) Cz.II. 1. Zestaw ratownictwa medycznego (PSP R-1) z pełnym wyposażeniem (bez deski i szyn kramera), materiał –oryginalna CORDURA 1000 2. Deska ortopedyczna 16” z usztywnieniem głowy i pasami (zgodna z KSRG) Cz.III. Pilarka łańcuchowa , moc min.4,8 KM, długość prowadnicy 37 cm, podziałka łańcuch 3/8, waga max.5,6kg Cz.IV. 3. Agregat prądotwórczy jednofazowy o moc.min.7,5kVA
II.5) Główny kod CPV: 31122000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: lub data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia




2018-10-19

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr:

1

Nazwa:

Defiblirator i detektor

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Defibrylator AED dla dorosłych i dzieci: -energia wyjściowa dla : dorośli – 150 J przy 50Ω, dzieci -50J przy 50Ω, -spełnia wymogi ANSI/AAMI DF80 -czas ładowania i analizy po zakończeniu RKO max.6 sekund Zakres impendancji: 25 Ω do 175 Ω ( wyładowanie nie zostanie przeprowadzone w przypadku, gdy impendancja pacjenta wykracza poza powyższy zakres - Zmiana na tryb dziecięcy ( poniżej 25kg) bez konieczności zmiany elektrod - Waga: max.2,4 kg wraz z akumulatorem i elektrodami - bateria - Wydajność: przynajmniej 200 wyładowań w przypadku nowej baterii lub 8 godzin pracy w temperaturze pokojowej 2. Detektor wielogazowy kompletny z ładowarką. Urządzenie do wykrywania 1-4 gazów (Ex, O2, H2S, LC)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31122000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00

Część nr:

2

Nazwa:

Zestaw ratownictwa






1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw ratownictwa medycznego (PSP R-1) z pełnym wyposażeniem (bez deski i szyn kramera), materiał –oryginalna CORDURA 1000 2. Deska ortopedyczna 16” z usztywnieniem głowy i pasami (zgodna z KSRG)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31122000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00

Część nr:

3

Nazwa:

Pilarka łańcuchowa






1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pilarka łańcuchowa , moc min.4,8 KM, długość prowadnicy 37 cm, podziałka łańcuch 3/8, waga max.5,6kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00

Część nr:

4

Nazwa:

Agregat  prądotwórczy






1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Agregat prądotwórczy jednofazowy o moc.min.7,5kVA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00

 

do pobrania:

SIWZ z załacznikami - zp_29_wyposazenie_i_sprzet_ratownictwa.docx

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2476026]

przewiń do góry