Wersja archiwalna 2018-09-05 11:20:08
Magnuszew 05-09-2018
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Kierownik GOPS w Magnuszewie informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Nr GOPS.271.2.2018, pn: Zakup wraz z dostawą gorących posiłków – 59 875,00zł.
W terminie do dnia 2018-09-05 godz.10:00 , złożono następujące oferty:
---------------------------------------------------------------------------
1.Catering CALINECZKA, W.Jurczak – Sałek, Wyborów 55, 26-902 Grabów n/Pilicą:
cena brutto 4,50zł/szt. Doświadczenie kucharza 10 lat i personelu 7 lata.
2. Przedsiębiorstwo Handlowo-Gastronomiczne Jadwiga Śmietanka „Zajazd na Winiarach”, 05-660 Warka, ul.Turystyczna 3 cena brutto 4,50zł/szt. Doświadczenie kucharza 17 lat i personelu 10 i 2,5 lata.
3. Catering OK Maciej Sałek, 26-600 Radom, ul.B.Chrobrego 39 :
cena brutto 4,37zł/szt. Doświadczenie kucharza 14 lat i personelu 4 lata
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ogłoszenie nr 609368-N-2018 z dnia 2018-08-28 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup wraz z dostawą gorących posiłków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer
identyfikacyjny 14017622000000, ul. ul. Saperów 24 , 26910
Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 621 71 05, e-mail
barbarasobota@magnuszew.pl, faks 48 621 70 25.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak , www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak , Inny sposób:
osobiście/ pocztą/ kurierem na piśmie , Adres: 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,
pokój nr 8
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą gorących posiłków
Numer referencyjny: GOPS.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie
podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywny zakup dla 200 dzieci przez 66 dni tj. 13200 gorących
posiłków jednodaniowych z dowozem do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew.
Posiłki jednodaniowy dostarczane w naczyniach jednorazowych wraz ze sztućcami,
3 razy w tygodniu zupa z wkładką plus pieczywo i 2 razy w tygodniu drugie
danie, według określonej gramatury . Szczegółowe wymagania związane z
realizacją przedmiotu zamówienia: 1)posiłki jednodaniowe przygotowane zgodnie z
zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie
żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) oraz
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków
spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach
systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w
ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015r
poz. 1256). Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i
produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają
być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili
podania oraz jego walory smakowe i estetyczne. Posiłki muszą być świeżo
przygotowane w dniu dostaw, do przygotowywania posiłków należy używać produktów
wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności,
nabytych w źródłach działających zgodnie zobowiązującymi przepisami sanitarnymi
i higienicznymi, wyklucza się posiłki z papierka lub puszki, bez potraw
tłustych, ciężko strawnych, a także potraw kwaśnych, bardzo słonych. Nie należy
używać ostrych przypraw i octu, ale naturalnych (np. pietruszka, koper,
cytryna). Wykonawca jest odpowiedzialny za sporządzanie posiłków zgodnie z
jadłospisem, który musi być przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu oraz
Dyrektorom szkół. Jadłospis powinien być urozmaicony w ten sposób, że te same
posiłki nie mogą się powtarzać w okresie 2 tygodniowym. 2) Wykonawca
zobowiązany będzie do przygotowania obiadów jednodaniowych wydawanych w
systemie: - trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), zupa (400 g) z
wkładką mięsną (z ograniczeniem kiełbasy) lub jarską typu pierogi, pyzy,
kopytka, naleśniki, placki ziemniaczane (100 g) plus pieczywo(25g) zupa na
wywarach mięsnych nie z proszku zupę i makaron dostarczać oddzielnie - dwa razy
w tygodniu (wtorek, czwartek) drugie danie mięso lub ryba (100 g), ziemniaki
lub ryż lub kasza (200 g), surówki lub jarzyny (100 g) 3) Wykonawca zobowiązany
jest do dostarczania naczyń jednorazowych na których wydawane będą posiłki wraz
ze sztućcami. Naczynia jednorazowe oraz sztućce muszą posiadać wymagane atesty.
Koszt naczyń i sztućcy Wykonawca uwzględnia w cenie jednostkowej posiłku. 4)
Zamawiający informuje, że wskazana powyżej ilość posiłków ma charakter
szacunkowy a rzeczywista liczba dziennych posiłków może ulec zmianie i wynikać
będzie z bieżących potrzeb zamawiającego. Zmiana ilości posiłków nie będzie
powodować zmiany ceny posiłku ani zmiany warunków umowy, nie spowoduje dla
Zamawiającego konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 5)
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków w naczyniach będących w
jego dyspozycji (własności) z zastosowaniem wymogów higieniczno – sanitarnych,
6) dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej w Rozniszewie godz. 09:40, Szkoły
Podstawowej w Mniszewie godz. 09:50, Szkoły Podstawowej w Chmielewie godz.
10:10, Szkoły Podstawowej w Przydworzycach godz. 10:30. Transport posiłków musi
być prowadzony pojazdem dostosowanym do przewożenia środków spożywczych. 7)
miejsce wydawania posiłków wyznaczają Dyrektorzy szkół. Liczba dzieci objętych
dożywianiem w poszczególnych szkołach zostanie przekazana przez Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej w Magnuszewie mailem lub faksem . Zmiany w ilości zamawianych
posiłków będą zgłaszane Wykonawcy najpóźniej do godz. 15:00 dnia poprzedniego.
8) dokonanie zakupu posiłków winno nastąpić z zachowaniem efektywnego
wydatkowania środków finansowych, co oznacza, że posiłki muszą być odpowiednie jakościowo
tj. smaczne, gorące i w całości spożyte. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do okresowej kontroli w zakresie: -zgodności dostarczanych posiłków z wymogami
Zamawiającego pod względem jakościowym i wagowym przy czym legalizowaną wagę
zapewni Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego, 10. Rozliczenia pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały miesięcznie. Do faktury zostaną
dołączone codzienne potwierdzenia odbioru określonej ilości posiłków oraz ich
jakości potwierdzonej przez Dyrektora Szkoły. 11. Wykonawca pobiera i
przechowuje próbki żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 12.
Dostarczane posiłki w naczyniach będących własnością Wykonawcy musza odpowiadać
normom w żywieniu zbiorowym dzieci w szkołach zapewniające utrzymanie w czasie
transportu temperaturę gorących posiłków do czasu spożycia.
II.5) Główny kod CPV: 55500000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach: lub data
rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-09-24 |
2018-12-31 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - wykazać doświadczenie polegające na świadczeniu minimum
1 usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu
jednodaniowych posiłków dla min.200 osób przez okres nieprzerwany co najmniej 4
miesięcy w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. - posiadają środek
transportu dopuszczony przez Inspekcję Sanitarna, do przewozu tego typu
artykułów spożywczych oraz pobiera i przechowuje próbki żywności oraz stosują
odpowiednie naczynia do przewozu i wydawania posiłków spełniające odpowiednie
wymogi higieniczno sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa -
Wykonawca udokumentuje że, posiada doświadczonego kucharza z min.3 letnim
stażem pracy i 2 osobowy personel pomocniczy z rocznym stażem pracy .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udział w postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonani a zamówienia publicznego wraz z informacją o
podstawie do dysponowania tymi zasobami; 3. wykazu osób, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności od
powiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie personelu |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez
siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak
wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może
zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów
prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-09-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2018-09-05
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-09-05 11:20:08
- Liczba odsłon: 620
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: