Wersja archiwalna 2018-08-28 13:43:45
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 598570-N-2018
Adres strony internetowej (url): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Remont placu rekreacyjno-sportowego i urządzenie placu zabaw przy
świetlicy wiejskiej w Osiemborowie
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18699.19
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: "Fior" Sp.z o.o
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul.Odkrywców 1-3/5 Kod pocztowy: 53-212 Miejscowość: Wrocław Kraj/woj.: dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17418.83
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17418.83 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17418.83 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
|
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Urządzenie placu zabaw przy szkole podstawowej w Mniszewie
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26016.26
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: "FIOR" sp.z o.o
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul.Odkrywców 1-3/5 Kod pocztowy: 53-212 Miejscowość: Wrocław Kraj/woj.: dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30985.24
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30985.24 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30985.24 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
|
Magnuszew 2018-08-17
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa z montażem urządzeń na placach zabaw, numer sprawy: ZP.271.27.2018,
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zamawiający, Wójt Gminy Magnuszew działając na mocy art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia, że w trybie przetargu nieograniczonego w sprawie wyboru wykonawcy zadania jako najkorzystniejsza wybrana została oferta złożona przez „FIOR”Sp.zo.o, ul.Odkrywców 1-3/5, Kobierzyce z siedzibą Wrocław za oferowaną
Cz.I. Remont placu rekreacyjno-sportowego i urządzenie placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Osiemborowie
1.1. huśtawka podwójna metalowa wahadłowa dla dzieci do lat 7 - cena netto 2919,35zł
1.2. huśtawka podwójna metalowa wahadłowa dla młodzieży do lat 17- cena netto 3412,40zł
1.3. huśtawka metalowa wagowa, dwuosobowa- cena netto 1586,50zł
1.4. metalowa zjeżdżalnia- cena netto 6243,40zł
1.5. zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią- cena netto 14846,50zł (rezygnacja z zakupu)
Ogółem : cena netto.14.161,65zł , podatek VAT23%, cena brutto 17.418,83zł (po uwzględnieniu rezygnacji)
Cz.II. urządzenie placu zabaw przy szkole podstawowej w Mniszewie
1.6. huśtawka podwójna metalowa wahadłowa dla dzieci do lat 7- cena netto 2919,35zł
1.7. huśtawka podwójna metalowa wahadłowa dla młodzieży do lat 17- cena netto 3412,40zł
1.8. urządzenie linarne typu ścianka- cena netto 8272,50zł
(rezygnacja z zakupu)
1.9.urządzenie ruchowe drewniane- cena netto 3399,10zł
1.10.karuzela z siedziskami i poręczami na aluminiowym podeście- cena netto 4597,00zł
1.11. zjeżdżalnia metalowa- cena netto 6243,40zł
1.12 stół do ping-ponga betonowy- cena netto 4620,00zł
Ogółem: cena netto 25.191,25zł , podatek VAT 23%, cena brutto 30.985,24zł (po uwzględnieniu rezygnacji)
Uzasadnienie wyboru:
1. Oferta spełnia warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający korzysta z zapisu przewidzianego w pkt. 3) siwz gdzie zastrzegł sobie prawo rezygnacji z zakupu pojedynczego urządzenie. W części I rezygnuje z zakupu z urządzenia pkt 1.5, w części II rezygnuje z zakupu z urządzenia 1.8 ze względu na ograniczone środki finansowe.
3. Oferta jest jedną oferta w tym postępowaniu. Wybór dokonany przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi były: cena - 60%, rękojmia i gwarancja – 40%.
4. W postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy nie odrzucono żadnej oferty.
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Nr oferty |
Nazwa (firma) |
Cena brutto |
Rękojmia i gwarancja |
Liczba |
Liczba |
Łączna liczba punktów |
1. |
„FIOR”Sp.zo.o, ul.Odkrywców 1-3/5, Kobierzyce |
Cz.I.17.381,93 Cz.II.30.985,24 |
60m-cy |
60 |
40 |
100 |
Umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Magnuszew 10.08.2018
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.), Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Nr ZP.271.27.2018, pn:
Cz.I. Remont placu rekreacyjno-sportowego i urządzenie placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Osiemborowie - 23000zł
Cz.II. Urządzenie placu zabaw przy szkole podstawowej w Mniszewie – 32000zł
W terminie do dnia 2018-08-10 godz.10:00 , złożono następujące oferty:
---------------------------------------------------------------------------
„FIOR”Sp.zo.o, ul.Odkrywców 1-3/5, Kobierzyce z siedzibą Wrocław:
Cz.I. Remont placu rekreacyjno-sportowego i urządzenie placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Osiemborowie - 35.680,02zł
Cz.II. Urządzenie placu zabaw przy szkole podstawowej w Mniszewie – 41160,41zł
- okres rękojmi i gwarancji – 36 miesięcy, termin wykonania – 20.09.2018r
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZP.271.27.2018
Magnuszew dn. 08-08-2018r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1
Dotyczy przetargu pn. przetargu nieograniczonego na dostawę wraz z montażem urządzeń na placu zabaw na terenie Gminy Magnuszew
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:
Pytanie 1. Proszę o wyjaśnienie kwestii materiałów, z których mają być wykonane urządzenia zabawowe.
Huśtawki są opisane w następujący sposób: „huśtawka podwójna metalowa wahadłowa, huśtawka metalowa wagowa". Czy huśtawki wahadłowe powinny mieć konstrukcję w całości metalową czy np. nogi huśtawki wahadłowej mogą być z drewna, a górna belka pozioma, na której zawieszone są łańcuchy z siedziskami może być metalowa ? Czy podstawa huśtawki wagowej może być metalowa a belka pozioma z drewna ?
Odp. Huśtawki winny być w całości metelowe.
2. Czy Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe o konstrukcji z suszonego drewna
litego sosnowego BEZRDZENIOWEGO, pochodzącego z cięcia krzyżowego, o przekroju
95x95mm ? Drewno bezrdzeniowe pozbawione jest rdzenia, aby zminimalizować
powstawanie szczelin, spękań pod wpływem
zmieniających się warunków atmosferycznych.
Dodatkowo jest poddawane procesowi suszenia w specjalistycznych
suszarniach do 16%
poziomu wilgotności.
Odp. NIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście/ pocztą/ kurierem - pisemnie
Adres:
26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem urządzeń na placach zabaw na terenie Gminy Magnuszew
Numer referencyjny: ZP.271.27.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Cz.I. Remont placu rekreacyjno-sportowego i urządzenie placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Osiemborowie 1.1. huśtawka podwójna metalowa wahadłowa dla dzieci do lat 7 – 1szt. 1.2. huśtawka podwójna metalowa wahadłowa dla młodzieży do lat 17 – 1szt, 1.3. huśtawka metalowa wagowa, dwuosobowa dla dzieci– 1szt, 1.4. metalowa zjeżdżalnia– 1szt, 1.5. zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią– 1szt, Cz.II. Urządzenie placu zabaw przy szkole podstawowej w Mniszewie 1.6. huśtawka podwójna metalowa wahadłowa dla dzieci do lat 7– 1szt, 1.7. huśtawka podwójna metalowa wahadłowa dla młodzieży do lat 17– 1szt, 1.8. urządzenie linarne typu ścianka– 1szt, 1.9.urządzenie ruchowe drewniane– 1szt, 1.10.karuzela z siedziskami i poręczami na aluminiowym podeście– 1szt, 1.11. zjeżdżalnia metalowa– 1szt, 1.12 stół do ping-ponga betonowy– 1szt, Wszystkie elementy muszą być wykonane z drewna klejonego montowanego do gruntu kotwami. Zastosowane drewno musi być zaimpregnowane stosownym środkiem zabezpieczającym przed warunkami atmosferycznymi Zjeżdżalnie powinny być wykonane ze stali nierdzewnej.. Montaź urządzeń na rodzimym gruncie. Kompozycja, gabaryty, sposób wykonania i montażu wszystkich poszczególnych elementów winien spełniać wymogi bezpieczeństwa użytkowników oraz spełniać postanowienia wszystkich odpowiednich przepisów prawnych i norm w tym: - Ustawa z dnia 12 czerwca 2002 roku o normalizacji (Dz. U. 2015 nr 0 poz. 1483 ze zm.) zawiera informację (art. 4 punkt 3), iż przestrzeganie Norm dotyczących placów zabaw jest dobrowolne. Jednak w przypadku zastosowań rozwiązań innych niż zapisane w Normach właściciel lub producent będzie musiał wykazać, że zapewnił bezpieczeństwo w inny sposób. - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15 czerwca 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2015 nr 0 poz. 1422 ze zm.) - Rozporządzenie Ministra Edukacji i Sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach podstawowych z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. 2003 nr 6 poz. 69) – wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty - Norma PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa). Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z jej wymogami - Dyrektywa Unii Europejskiej, która w Załączniku I, punkt 3. wyłącza urządzenia na place zabaw z grupy produktów zwanej zabawkami - Komunikat Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego w sprawie placów zabaw i inne właściwe.
II.5) Główny kod CPV: 37535200-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2018-09-20 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Co najmniej dwie dostawy z montażem obejmujące swym zakresem urządzenie placu zabaw lub siłowni plenerowych o wartości minimum 25 000zł każda
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku u świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonyw anych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udział u w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rękojmia i gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia. 1) Zmiana terminu zakończenia robót, a) przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym, 2) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; c) zmiana obowiązującej stawki VAT; d) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 3) Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
Część nr: | 1 | Nazwa: | Remont placu rekreacyjno-sportowego i urządzenie placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Osiemborowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rękojmia i gwarancja | 40,00 |
Część nr: | 2 | Nazwa: | Urządzenie placu zabaw przy szkole podstawowej w Mniszewie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rękojmia i gwarancja | 40,00 |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2018-08-28
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-28 13:43:45
- Liczba odsłon: 1178
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: