Wersja archiwalna 2018-07-11 13:26:52
Magnuszew 2018-07-11 INFORMACJA
O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych (t. j.
Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co
następuje Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia wynosi 250.000zł: Część 1. Trasa 1 – 51 000zł Część 2. Trasa 2 – 76 000zł. Część 3. Trasa 3 - 56 000zł Część 4. Trasa 4 – 66 000zł W terminie do dnia 2018-07-11 złożono następujące
oferty: Część 1. : Basinów –Kłoda –Przydworzyce 23 uczniów.
Bożówka –Dębowola- Przydworzyce – Trzebień – 28 uczniów gimnazjum Przydworzyce –Magnuszew 18 uczniów – długości
~26200m. : 1.„SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142
Warszawa, ul. Sokołowska 9/286 – 66.509,00zł – samochód 2005rok 2.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul. Słowackiego
6, 26-640 Skaryszew – 83.490,00zł, samochód 1999rok Część 2. : Kępa
Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew – 104
uczniów. – długości ~21700m.: 1.„SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142
Warszawa, ul. Sokołowska 9/286 – 65.769,60zł – samochód 2005rok 2.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul .Słowackiego
6, 26-640 Skaryszew – 84.240,00zł, samochód 1997rok Część 3. : Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 76 uczniów –
długości ~ 10700m.: 1.„SANIMAX-Transport s.c” Janusz
Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska 9/286 – 61.628,40zł
– samochód 2005rok 2. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul. Słowackiego
6, 26-640 Skaryszew – 83.600,00zł, samochód – 1998rok Część 4. : Przewóz
Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew 90 uczniów. – długości 7600m.: 1.„SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142
Warszawa, ul. Sokołowska 9/286 – 61.506,00zł – samochód 2005rok 2.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul. Słowackiego
6, 26-640 Skaryszew – 83700,00zł, samochód 1998rok. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej".
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZP.271.21.2018
Magnuszew dn. 06-07-2018r.
WYJAŚNIENIA i MODYFIKACJA ZWIĄZANA Z TREŚCIĄ SIWZ
Dotyczy przetargu pn. Dowóz uczniów do szkół wraz z opieką
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający informuje:
Zmienia się w opisie przedmiotu zamówienia zapis w punkcie XIV.3 odnośnik – parametry techniczne, który otrzymuje brzmienie:
- „parametry techniczne (P)" - rok produkcji samochodów (P) - waga 40%
Rok produkcji samochodu od 2018r. do 2015r. - 25
pkt
Rok produkcji samochodu od 2014r. do 2010r. - 20 pkt
Rok produkcji samochodu od 2009r. do 2005r. - 15 pkt
Rok produkcji samochodu od 2004r. do 2000r. - 10 pkt
Rok produkcji samochodu od 1999r. do 1995r. - 5
pkt
Rok produkcji 1994 i poniżej.- 0 pkt
Wójt Gminy
Marek Drapała
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem Adres: 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół wraz z opieką
Numer referencyjny: ZP.271.21.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:Tak
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1. Trasa 1: Basinów –Kłoda –Przydworzyce 23 uczniów. Bożówka –Dębowola- Przydworzyce – Trzebień – 28 uczniów gimnazjum Przydworzyce –Magnuszew 18 uczniów – długości ~26200m – razem 69 uczniów Część 2. Trasa 2: Kępa Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew – 104 uczniów. – długości ~21700m. Część 3. Trasa 3 : Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 76 uczniów – długości ~ 10700m. Część 4. Trasa 4: Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew 90 uczniów. – długości 7600m. Ogółem 4 części 340 uczniów. Dzieci dowiezione mają być do szkoły na godz. 7:50 - Rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz.7:15 . - Jednorazowo w autobusie nie może jechać więcej niż przewidywana liczba miejsc. - Odwożenie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez dyrektorów szkół, dokładna ilość uczniów podana przez dyrektorów. - Opieka nad przewożonymi uczniami, zagwarantowanie im bezpieczeństwa podczas wsiadania, przewozu i wysiadania w tym ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków - Wykonywanie usługi musi się dokonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu, Zakończenie dowozu – po zakończonych zajęciach szkolnych. Stan techniczny pojazdów będzie poddany weryfikacji.
II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:lub data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-09-03 | |||
| 2019-06-21 |
Określenie warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dysponowania conajmniej 1 autobusem dla każdej z części (tras) określonej w zamówieniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: przez dwa kolejne lata wykonywał tego typu zamówienie i przewoził conajmnjej 100 uczniów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
koncesje, zezwolenia lub licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty w wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
warunki techniczne | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiana stawki VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2018-07-11
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-11 13:26:52
- Liczba odsłon: 1293
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: