Wersja archiwalna 2018-05-02 11:50:24
Ogłoszenie nr 553277-N-2018 z dnia 2018-05-02 r.
Gmina Magnuszew: Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie wieży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać
minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%,
osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich
jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów
24 , 26910 Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks
486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający
udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak - www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście/ pocztą/ kurierem
Adres: 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie wieży
Numer referencyjny: ZP.271.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot
i zakres zamówienia - zabezpieczenie drzew na czas wykonywania robót
budowlanych, Drzewa należy zabezpieczyć poprzez owinięcie pni matami i
odeskowanie oraz przez wygrodzenie. Do zabezpieczenia pni przez oszalowanie z
desek przeznaczono 7 drzew. - usunięcie 1 szt. drzewa - Roboty związane z
usunięciem drzewa obejmują wycięcie i wykarczowanie drzewa, wywiezienie pnia,
karpiny i gałęzi poza teren budowy na wskazane miejsce, zasypanie dołów. -
wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej przez rozszerzenie istniejącego
chodnika – dojście od schodów terenowych do wieży, kostka brukowa identyczna
jak istniejące chodniki, w obrzeżu betonowym. Wykonanie 23 m2 nawierzchni z
kostki brukowej betonowej obejmuje: - prace pomiarowe i roboty przygotowawcze,
- oznakowanie robot, - przygotowanie podłoża i podbudowy, - dostarczenie
materiałów, - wykonanie podsypki, - ułożenie i ubicie kostki, - wypełnienie
spoin, - przeprowadzenie badań i pomiarów wymaganych w specyfikacji
technicznej. 2. Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących oraz robót
tymczasowych Poza wykonaniem robót podstawowych konieczne będzie wykonanie
wytyczenia obiektów, a także pomiary kontrolne w czasie realizacji wymienionych
robót. 3. Zabezpieczenie chodników i jezdni Wykonawca jest zobowiązany do
utrzymania przyległych do terenu robót chodników i jezdni w stanie czystym i
nienaruszonym poprzez właściwe użytkowanie lub zastosowanie odpowiednich
zabezpieczeń. Jakiekolwiek uszkodzenia i zanieczyszczenia nawierzchni Wykonawca
jest zobowiązany usunąć bez możliwości ubiegania się o dodatkowe wynagrodzenie
z tego tytułu. Wyposażenie wieży 1. Klatka schodowa Klatka schodowa została zaprojektowana
w konstrukcji stalowej. Biegi schodów i spoczniki oparte na kształtownikach
stalowych C.Wypełnienie „podłogi” nastopnic i spoczników oraz tarasu widokowego
– kraty pomostowe.Kraty pomostowe należy dobrać do obciążenia użytkowego min.
5kN/m2 (wysokość płaskownika 40 mm, grubość 2 mm). Zaleca się zastosowanie krat
antypoślizgowych. 2. Maszt na szczycie wieży Konstrukcja masztu na szczycie
wieży – stalowa, skratowana – kształtowniki stalowe z rur kwadratowych 12 x 12
cm. Obwodowe elementy ozdobne, otaczające maszt skratowany, wykonane będą z rur
stalowych 12x12 cm. Maszt flagowy aluminiowy, – wyrób gotowy. - wysokość masztu
10,0 m, - średnica masztu przy podstawie 140 mm, - średnica masztu w szczycie
65 mm, - grubość ścianki 4,0 mm (3,5 mm), - dopuszczalne 3 segmenty, -
zwieńczenie, głowica lub kopułka kropla, - posadowienie, wspornik zawiasowy
(noga + kotwa), - mocowanie i wciąganie flagi: obejmy x3, obciążnik, zamek i
klucz nimbusowy, krętnik, linka, - kolor, srebrny, 3. Konstrukcja trapu – pomostu
wejściowego do wieży Konstrukcja trapu stalowa, podparta na wysuniętych z
gruntu – podłoża, ścianach żelbetowych. Nawierzchnia wykonana z ażurowych krat
podestowych. Balustrady z kształtowników stalowych – rury kwadratowe. 4.
Izolacje Zabezpieczenie konstrukcji stalowej przez ocynk ogniowy. 5. Balustrady
klatki schodowej i tarasu widokowego Zaprojektowano balustrady wysokości 120 cm
(na biegach, spocznikach i tarasie widokowym). Słupki stalowe spawane z rur
kwadratowych R50x4. Wypełnienie płaszczyzn balustradowych klatki schodowej,
tarasu górnego, trapu wejściowego, furtki wejściowej i zabezpieczenia
zewnętrznego dostępu do klatki schodowej (wg rysunku),wykonane będzie z siatki
z lin nierdzewnych. Siatka będzie montowana od wewnętrznej strony balustrad, rozpinana
na linkach i prętach konturowych, mocowanych do elementów balustradowych i
konstrukcyjnych wieży. Przyjęto w projekcie siatki ze stali nierdzewnej,
posiadające stosowne atesty i świadectwa dopuszczenia do użytkowania. Parametry
siatki: - średnica liny 4,0 mm, - konstrukcja liny 7x19, - min. siła zrywająca
linę 8,3 kN, - gatunek stali liny AISI 316, - min. wymiar oczka siatki W/H,
80/141 mm, - min. wytrzymałość osadzenia tulejek F/P, 0,50/8,0 kN, Instalacje
elektryczne 1. Oświetlenie masztu flagowego Projekt przewiduje montaż do otoku
stalowego zwieńczającego górny taras widokowy, czterech opraw świetlnych,
skierowanych z czterech stron na flagę umieszczoną na szczycie masztu. Obwód
załączany będzie w trybie automatycznym (wyłącznik zmierzchowy) oraz ręcznie.
Istniejącą w budynku Centrum kultury i Tradycji rozdzielnicę należy wyposażyć w
wyłącznik zmierzchowy sterowany czujnikiem który będzie zamontowany na zewnątrz
na ścianie pomieszczenia w którym jest rozdzielnica. Obwód należy zabezpieczyć
istniejącym w rozdzielnicy nie wykorzystanym zabezpieczeniem nadprądowym B10A.
Kabel YKYżo 3x2,5mm2 ułożony będzie w istniejącym korytku, a po wyjściu z
budynku w ziemi na głębokości 0,5m. Skrzyżowania kabla z innymi urządzeniami
podziemnymi oraz drogami , a także przejście z ziemi na konstrukcję wieży
należy zabezpieczyć rurami ochronnymi. Po wyjściu z ziemi (w stalowej rurze
ochronnej), kabel będzie układany na konstrukcji. Oprawy IP66 50W wyposażone w
źródła LED. Kabel w powłoce odpornej na promieniowanie UV. 2. Ochrona odgromowa
Maszt flagowy zamontowany na szczycie wieży będzie pełnił rolę zwodu pionowego.
Należy zapewnić metaliczne połączenie masztu z konstrukcją wieży, a także
między wszystkimi elementami konstrukcji, które będą odprowadzać ładunek do
ziemi. Wieża będzie stała na żelbetowym fundamencie którego zbrojenie będzie
pełnić funkcję uziomu. Wskazane pręty uzbrojenia będą spawane ze sobą i
połączone metalicznie z czterema słupami podtrzymującymi konstrukcję.
Szczegółowym opisem przedmiotu Zamówienia będącym integralną częścią SIWZ, są :
opis, specyfikacja techniczna wraz z załączonymi przedmiarami robót. Realizacja
zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7
lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o
wyrobach budowlanych, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny i
ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przedmiot
umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały
powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz
wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy
opisie przedmiotu zamówienia w tym również STWiOR, przedmiarach robót wskazana
została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do
określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie
wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia
materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż
wskazane.
II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45223000-6 |
45223210-1 |
45100000-8 |
45233222-1 |
45310000-3 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach: lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-09-28 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty
budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli
roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii konstrukcji i
każda wartości min.50 tyś.zł .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) punkcie VII.2 ppkt. 1), składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem: - rodzaju robót budowlanych, wartości, -daty, miejsca
wykonania,-podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium : wadium w wysokości 1500,00 zł (Słownie : jeden
tysiąc pięćset zł). Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. 8.2 Wadium
wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3 Wadium może być wniesione
w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu – wpłaca się przelewem
na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego 2) W poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) W gwarancjach bankowych
4) W gwarancjach ubezpieczeniowych 5) W poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000
r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity
Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy
płacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Magnuszew, który jest organem
wykonawczym Zamawiającego Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z
dopiskiem: Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie” Kopię przelewu,
potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do
składanej oferty. 8.5 Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione
prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na
wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.6 W
przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał
dokumentu należy złożyć w dodatkowej kopercie do oferty Kserokopie dowodu
wniesienia wadium należy dołączyć do oferty/ lub złożyć w kancelarii Urzędu
Gminy w Magnuszewie, ul.Saperów 24, 26-910 Magnuszew 8.7 Polisa, poręczenie,
gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać
stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty
kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez
jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8.8 Oferta,
niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form, zostanie wykluczona
bez rozpatrywania. 8.9 Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 46
ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
rękojmia i gwarancja |
30,00 |
termin wykonania |
10,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy zgodnie z zawartą
treścią art.144 pzp a także w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji
w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a
wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych
programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - warunków
pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót - działaniem siły wyższej w
rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy
Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez
Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi
okolicznościami niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez
siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak
wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może
zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów
prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-05-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
do pobrania:
SIWZ - zp_10_budowa_wiezy_widokowej_w_mniszewie-wyposazenie_.docx
przedmiary robót:
wieza_zagospodarowanie_prd.pdf
wieza_widokowa_-_wyposazenie_prd.pdf
mniszew_wieza_widokowa_oswietlenie_1_przedmiar.pdf
STWiOR:
sst-_el-wieza_widokowa.doc
specyfikacja_techniczna_arch.kraj..doc
wieza_proj.gosp.drzewostanem_i_proj.chodnika_wykonawczy.pdf
widoki_wieza_mniszew.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2018-05-02
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-02 11:50:24
- Liczba odsłon: 235
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: