Wersja archiwalna 2018-03-07 12:26:49
Magnuszew 07-03-2018
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia pn: Budowa targowiska w Magnuszewie wynosi - 2.000 000zł.
W terminie do dnia 2018-03-07 godz.10:00 , złożono następujące oferty:
---------------------------------------------------------------------------
1) Usługi Transportowo-Budowlane Bożena Kutyła Wilczkowice Dolne 51, cena brutto 2.100.000,00zł, - okres rękojmi i gwarancji – 36 miesięcy, termin wykonania – 30.10.2018r
2) WOJTPOL T.Wojtysiak, Z.Krześniak spółka jawna, ul.Przemysłowa 1, 26-900 Kozienice - cena brutto 2.320.000,00zł, - okres rękojmi i gwarancji – 36 miesięcy, termin wykonania – 30.10.2018r
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ogłoszenie
Ogłoszenie nr 520462-N-2018 z dnia 2018-02-20 r.
Gmina Magnuszew: Budowa targowiska w Magnuszewie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Tak
Nazwa
projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny
67022383000000, ul. ul. Saperów 24 , 26910 Magnuszew, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail
przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Tak
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do
dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny
sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem
Adres: 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,
pokój nr 8
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa targowiska w Magnuszewie
Numer referencyjny: ZP.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest - Budowa targowiska w Magnuszewie zlokalizowanego na działkach
dz. nr ew. 1426/1, 306, obręb 0005 Magnuszew. Targowisko obejmuje teren o pow.
5 055,67 m2. Na terenie targowiska zaprojektowano dwa obiekty kubaturowe: wiatę
targową na 32 stanowiska handlowe, budynek portierni z toaletami
ogólnodostępnymi, zaprojektowano miejsca postojowe terenowe, parking handlowy
dla sprzedawców – użytkowników targowiska, zaprojektowany na 9 pojazdów
dostawczych do handlu „z samochodu” (miejsca oznakowane będą przez zarządcę
targowiska), parking dla klientów targowiska na 19 stanowisk postojowych ,
miejsce postojowe na kontenery, na odpadki z targowiska, 2 stanowiska na
kontenery. Na terenie zaprojektowano place i drogi manewrowe utwardzone. Wjazd
na teren targowiska bezpośrednio z drogi krajowej D79. Zamówienie polegająca
na: 1.1. Budowa portierni 1.2. Budowa sieci wodociągowej oraz instalacji
sanitarnych i wentylacyjnych w budynku portierni 1.3. Targowisko w Magnuszewie
– branża drogowa – budowa targowiska 1.4. Budowa wiaty targowej 1.5. Zieleń na
terenie targowiska 1.6. Instalacje niskoprądowe 1.7. Instalacje elektryczne,
urzadzenia oświetlenia drogowego 1.8. Odwodnienie i odprowadzanie wód opadowych
z Wiaty 1.9. Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Szczegółowym
opisem przedmiotu Zamówienia będącym integralną częścią SIWZ, są : specyfikacja
techniczna wraz z załączonymi przedmiarami robót. Przedmiary robót, które
Zamawiający załączył do SIWZ mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z
dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o
wyrobach budowlanych, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny i
ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przedmiot
umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały
powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz
wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. Zamawiający zaleca Wykonawcy
dokonanie wizji lokalnej na terenie gdzie będą wykonywane roboty oraz uzyskanie
na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być
potrzebne do przygotowania oferty. Wszelkie koszty wizji lokalnej ponosi
Wykonawca. Wszelkie koszty mediów (energia elektryczna, woda, ścieki) związane
z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy
opisie przedmiotu zamówienia w tym również STWiOR, przedmiarach robót wskazana
została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do
określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie
wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia
materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż
wskazane. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna takie
urządzenia i materiały, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry
techniczne i jakościowe opisane w SIWZ, a ich zastosowanie w żaden sposób nie
wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań techniczno - technologicznych
przewidzianych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia
muszą posiadać wszelkie wymagane w SIWZ oraz prawem certyfikaty dopuszczające
je do obrotu i stosowania. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym
przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji
projektowej.
II.5) Główny kod CPV: 45213141-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45232150-8 |
45232400-6 |
45111200-0 |
45232452-5 |
45232150-8 |
45232400-6 |
45232411-6 |
45231300-8 |
45112400-9 |
45262300-4 |
45262310-7 |
45262400-5 |
45213142-0 |
45233000-9 |
77310000-6 |
45312100-8 |
45312200-9 |
45231600-1 |
45310000-3 |
45316110-9 |
45232451-8 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia): Wartość
bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-10-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty
budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli
roboty) co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym zakresie i złożoności lub
kilku robót obejmujących branże objęte zamówieniem (tj.budowa, przebudowa
obiektów kubaturowych, instalacji zewnętrznej wod-kan, oświetlenia, robót
drogowych- nawierzchni z kostki brukowej - ogólnej wartości min. 1.000.000 zł
brutto. - Dysponowanie Personelem Kierowniczym posiadającym doświadczenie,
wykształcenie i kwalifikacje jak dla osób mogących pełnić samodzielne funkcje
techniczne w budownictwie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego,
przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia, tj. osobą pełniącą funkcje
Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z
przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: osobą pełniącą funkcje Kierownika budowy posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności konstrukcyjno-budowlane
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1).odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2). zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3). zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) punkcie VII.2 ppkt. 1), składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) punkcie VII.2 ppkt. 2) i 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) a) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osób, które mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, których dotyczą dokumenty wskazane w VII.2 ppkt. 1), składa dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) a) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. W przypadku, gdy w państwie, w którym mają miejsce zamieszkania wskazane w zdaniu pierwszym osoby, nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tych osób złożonym przed notariuszem lub przed właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tych osób organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty 2) wykazu osób, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności od
powiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Harmonogram wykonania robót, Kosztorysy ofertowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium : wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć
tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach
ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy 29.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w
pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
Zamawiającego: Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: Targowisko
w Magnuszewie” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza
złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego
w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu
składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu
bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku
zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). 6. W przypadku składania przez
Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe,
nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone
zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy 1) Nazwę
dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia
(Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej
udzielających gwarancji / poręczenia oraz wskazania ich siedzib, 2) określenie
wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę
gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiąże
gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego zawierające oświadczenie, że : a) Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po
jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności,o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o
których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,.
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis
odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie pzp (art. 46 ust 4a i art. 46
ust 5 ustawy pzp). 7. Zasady zwrotu i zatrzymanie /ponowne wniesienie wadium:
7.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z
zastrzeżeniem pkt 7 .2. 7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczenia lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o
którym mowa w art 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na
poprawienie omyłki, o której mowa w art., 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak
możliwości wybrania ofert złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej .
7.3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli
jego wniesienia żądano . 7.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed, upływem terminu składania ofert. 7.5.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono
wadium na podstawie ust. 1, jezeli w wyniku rozstrzygnigcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie
określonym przez Zamawiającego. 7.6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego,
na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy nu rachunek bankowy
wskazany przez wykonawcę. 7.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. l, oświadczenia, o
któryrn mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie
omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości
wybrania oferty złożonej przez wykonawcę j ako najkorzystniejszej. 7.8.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego
oferta została wybrana: l) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione
lub zostało wniesione w spos6b nieprawidłowy.
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy zgodnie
z zawartą treścią art.144 pzp a także w przypadku konieczności zmiany terminu
realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji
projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych
programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - warunków
pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót - działaniem siły wyższej w
rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy
Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez
Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi
okolicznościami niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim
przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób,
zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji
Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i
dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu
art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-03-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu >
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
SIWZ - zp_4_targowisko.docx
przedmiary robót:
aportiernia-2-przedmiar.pdf
bmagnuszew_portiernia.pdf
cmagnuszew_przedmiar_-_b.drogowa.pdf
dmagnuszew_wiata.pdf
ezielen_targowisko_magnuszew_prd.pdf
fmagnuszew_targowisko_niskopr_1_przedmiar.pdf
gmagnuszew_targowisko_el__przedmiar.pdf
gwiata-odwodnienie.pdf
specyfikacje techniczne:
magnuszew_sst_-_tel.docx
portiernia_pw.docx
proj._wyk._opis_magnuszew_targowisko_2_arch.kraj..doc
specyfikacja_techniczna.pdf
stwior-instalacje-portiernia.doc
stwior-kanalizacja.doc
stwior-portiernia.doc
targowisko_w_magnuszewie_-_sst-_el.docx
wiata_targowa_pw.docx
opis_audyt11.pdf
rysunki:
rysunki_1.zip
harmonogram
harmonogram.xlsx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2018-03-07
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-03-07 12:26:49
- Liczba odsłon: 600
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: