Wersja archiwalna 2017-12-06 15:20:01
Magnuszew, 2017-12-06 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.271.25.2017
Nazwa zadania: ZAKUP LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO. 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych
zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji
zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę: Nazwa wybranego wykonawcy (firma), adres wykonawcy: MER-TRANS Michał Pajdziński 26-640 Skaryszew, Grabina 2 – cena zmienna na
23.11.2017 -2,40zł/litr, upust 6%, cena brutto 443 200zł, termin
realizacji 36 godz.. Uzasadnienie wyboru: Oferta uzyskała największą liczbę punktów w
zakresie przyjętych kryteriów oceny ofert. Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie
podpisania umowy w terminie do dnia 2017-01-18. Podstawą prawną
dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny W prowadzonym postępowaniu złożono
następujące oferty Lp. Nazwa wykonawcy Adres wykonawcy Cena Termin realizacji Łączna
punktacja 1 TRANSOIL GROUP Sp.z oo SP.K. 02-795 Warszawa, ul.Kazury 22/9 Do korespondencji:26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4 448 000 /w tym upust 5% 59pkt 36 godz. / 40 pkt 99 2 MER-TRANS Michał Pajdziński 26-640 Skaryszew, Grabina 2 443 200 / tym upust 6% 60 pkt 36 godz. / 40 pkt 100 2. W prowadzonym postępowaniu nie
zostały odrzucone żadne oferty 3. W prowadzonym postępowaniu zostali
wykluczeni żadni wykonawcy 4. W postepowaniu nie
przewidziano dynamicznego systemu zakupów 5. Działając na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych
zamawiający informuje, że podpisanie umowy
z wyłonionym wykonawcą możliwe
będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania
niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Środki ochrony prawnej Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji
istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych
„Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm)
Magnuszew, dnia 28.11.2017 r.
Informacja
o danych ujawnionych podczas otwarcia ofert
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) zamawiający przekazuje pisemnie informacje, ujawnione podczas czynności otwarcia ofert, które odbyło się dnia 28.11.2017 r. w Urzędzie Gminy Magnuszew w postępowaniu o zamówienie publiczne pn. „ZAKUP LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO”
Informacje podane podczas otwarcia ofert
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena |
Termin realizacji |
1 |
TRANSOIL GROUP Sp.z oo SP.K. |
02-795 Warszawa, ul.Kazury 22/9 Do korespondencji:26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4 |
448 000 |
36 godz |
2 |
MER-TRANS Michał Pajdziński |
26-640 Skaryszew, Grabina 2
|
443 200 |
36 godz. |
termin wykonania zamówienia – sukcesywnie rok 2018.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 520 000,00 zł brutto.
Zamawiający przypomina, że zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego powyższej informacji na stronie internetowej przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ogłoszenie nr 617597-N-2017 z dnia 2017-11-20 r.
Gmina Magnuszew: ZAKUP LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny
67022383000000, ul. ul. Saperów 24 , 26910 Magnuszew, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail
przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem Adres: 26-910 Magnuszew,
ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO
Numer referencyjny: ZP.271.25.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: Sukcesywna
dostawa oleju opałowego w ilości 160.000 litrów rzeczywistych do wskazanych
kotłowni na terenie gm.Magnuszew w roku 2018. UG Magnuszew NIP 812-19-14-938 -
40.000 litrów (w tym Ośrodek Zdrowia Magnuszew, Ośrodek Zdrowia Mniszew, Gminny
Ośrodek Kultury, Skansen Mniszew ) PSP Przydworzyce NIP 812-179-62-55 - 20.000
litrów ZSiPO Magnuszew NIP 812-181-87-84 - 40.000 litrów PG Mniszew NIP
812-179-60-19 - 15.000 litrów PSP Rozniszew NIP 812-172-60-71 - 20.000 litrów
PSP Chmielew NIP 812-179-65-22 - 25.000 litrów Oferowany olej opałowy musi
spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024:2011, oraz rozporządzeniem
Ministra Gospodarki z dnia 4.01.2007 r. w sprawie wymagań jakościowych
dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w
których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2007 r. nr 4, poz. 30).
Minimalne warunki (zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2011) jakim musi
odpowiadać dostarczany olej opałowy: – gęstość: w 15°C max 0,860 kg/l – wartość
opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg – zawartość siarki nie więcej niż 0,1%(M/M)
– temperatura zapłonu powyżej 55 stopni C – zawartość wody max. 200mg/kg.
Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, z częstotliwością wynikającą z bieżących
potrzeb po każdorazowym zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego
(telefonicznie, e-mailem lub faxem), zapotrzebowania na dostawę oleju
opałowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport oleju środkami transportu
do tego przystosowanymi tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany
przepływomierz i pompę ssąco-tłoczącą. Olej opałowy lekki należy dostarczać z
zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów
niebezpiecznych. Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko do
momentu napełnienia zbiornika na olej i odebrania przez Zamawiającego partii
oleju opałowego poprzez potwierdzenie na dokumencie przewozowym. Rozliczenie
każdorazowej dostawy odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście
dostarczonego oleju (według wskazania przepływomierza w temperaturze
rzeczywistej). Wielkość dostarczanego oleju opałowego nie będzie podlegać
przeliczeniu na warunki referencyjne tj. objętości oleju opałowego w
temperaturze 15 stopni C. Przy każdej dostawie Wykonawca dostarczy
Zamawiającemu świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający
parametry dostarczanego oleju, wystawione przez producenta lub jednostkę
upoważnioną do wykonywania badań (np. akredytowane laboratorium producenta).
Podczas każdej dostawy – Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego
świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodnym z
numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. Przy każdej
dostawie Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania z autocysterny Wykonawcy, w
obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i
skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku
dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, lub towaru niezgodnego z
obowiązującą normą lub złożoną ofertą, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo
do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje
Wykonawca zamówienia. Dostawca zobowiązuje się do sprzedaży i dowozu na rzecz Zamawiającego
oleju opałowego o jakości o parametrach technicznych nie gorszych niż określone
w normie PN-C-96024 dla L-1. Ilość oleju jest ilością szacunkową i może ulec
zmniejszeniu lub zwiększeniu ze względu na potrzeby zamawiającego. Wykonawca
udziela gwarancji jakości producenta na sprzedawany olej opałowy. Wykonawca
zapewnia, że sprzedawany olej opałowy spełnia określone wymagania. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do kontroli zamówionego i dostarczonego towaru. Dostawy
wykonywane będą sukcesywnie wg zgłoszonego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Zamówioną partię oleju opałowego Wykonawca winien dostarczyć w terminie
uzgodnionym przez strony w godzinach od 800 – 1400. Wykonawca w zaoferowanym
upuście musi uwzględnić występujące ewentualne różnice pomiędzy temperaturą
rzeczywistą wydanego paliwa a temperaturą referencyjną stosowaną przez
producentów oleju opałowego. Odbiór dostarczonej partii oleju opałowego
dokonywany będzie na podstawie wystawionego przez Wykonawcę dokumentu – W-Z.
Pokwitowanie odbioru dokument W-Z, należy wystawić oddzielnie dla każdej
zatankowanej kotłowni. W razie stwierdzenia wad jakościowych zamawiający zgłosi
niezwłocznie reklamacje do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć
reklamację w dniu jej zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez
wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy w terminie nie
dłuższym niż 2 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Cena jednostkowa przedmiotu
zamówienia jest zmienna i zależy od ceny Producenta zaopatrującego Dostawcę
(Wykonawcę) . Przez cenę Producenta Zamawiający rozumie cenę podawaną do
publicznej wiadomości np. na stronie internetowej Producenta, powiększoną o
należy podatek VAT.
II.5) Główny kod CPV: 09135100-5 Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak Określenie
przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3
ustawy Pzp: 10% wartości zamówienia w przypadku bardzo niskich temperatur w
okresie grzewczym
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach: lub data
rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-01-01 |
2018-12-31 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: posiadać aktualnie obowiązującą koncesję na obrót paliwami
ciekłymi wydana przez Prezesa Energetyki
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym
zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym
zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Energetyki –
dostarczyć na wezwanie - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – dostarczyć na wezwanie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. Części I SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. Propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w siwz. Wydruk z oficjalnej strony internetowej Producenta paliw na dzień określony w formularzu ofertowym - dołączyć do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat
wadium
wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 16.2.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub
kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu,
przelewem na rachunek bankowy: BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 (w
tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: ZP.271.25.2017 z dopiskiem
WADIUM) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych
kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 16.3.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale
i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium
wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Gmina Magnuszew,
ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew W przypadku wniesienia wadium w formie
gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie
obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium
przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub
poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe
zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć
taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z
tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w
treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory
odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane
jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa. 16.4. Wadium
wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w
pkt. 16.2.a) Części I SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem
terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu
rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym
wyprzedzeniem. 16.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w
art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 16.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca,
którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w
sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp,
pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.
87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a/ wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie
ze SIWZ, b/ zmiany obowiązującego podatku VAT c/ rezygnacji przez Zamawiającego
z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie
przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za
wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca
poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się
informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w
terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie
mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż
zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może
zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie
informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153,
poz. 1503, ze zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób
umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”, z zachowaniem
kolejności numerowania stron oferty.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-11-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
do pobrania:
SIWZ z załacznikami - zp_25_olej_opalowy_siwz.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2017-12-06
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-12-06 15:20:01
- Liczba odsłon: 1200
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: