Wersja archiwalna 2017-11-24 09:57:34
Magnuszew 24-11-2017
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia :
PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA GMINNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MAGNUSZEWIE wynosi 2 240 000zł.
W terminie do dnia 2017-11-22 godz.10:00 , złożono następujące oferty:
---------------------------------------------------------------------------
1) e.instal Grzegorz Rogoś, 26-600 Radom, ul.Rapackiego 9/9 cena brutto 2.899.014,29zł, - okres rękojmi i gwarancji – 36 miesięcy, termin wykonania – 30.06.2018r
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ogłoszenie
Ogłoszenie nr 584261-N-2017 z dnia 2017-11-07 r.
Gmina Magnuszew: Przebudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w
Magnuszewie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny
67022383000000, ul. ul. Saperów 24 , 26910 Magnuszew, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail
przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi
z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak - www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem Adres: 26-910 Magnuszew,
ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków
w Magnuszewie
Numer referencyjny: ZP.271.21.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Celem
zadania jest przedstawienie rozwiązań technologicznych, umożliwiających
odprowadzenie do oczyszczalni zwiększonych ładunków w ściekach surowych,
wynikających z rozbudowy infrastruktury ( w chwili obecnej oczyszczalnia
przystosowana jest do obsługi RLM = 1776 – uwzględniając ilość ścieków
dowożonych, w przeliczeniu na równoważną liczbę mieszkańców (RLM) do obliczeń
przyjęto z 2414 RLM). Zakres zadania obejmuje rozwiązania: - stacji zlewnej
ścieków dowożonych - zabudowy w komorze pompowni głównej rozdrabniarki części
stałych, pozwalającej na bezpieczną pracę pomp, łącznie w wymianą pomp wraz z
osprzętem - węzła oczyszczania mechanicznego (projektuje się sito bębnowe o
perforacji 2,0 mm, usytuowane w miejscu przewidzianym projektem podstawowym) -
budowę zblokowanego zbiornika składającego się w dwóch komór pełniących
następujące funkcje: ( zbiornik buforowy – uśrednia dopływające ścieki oraz
zbiornik osadu nadmiernego – komory tlenowej stabilizacji osadu) - wylot
ścieków oczyszczonych nie ulega zmianie i realizowany będzie przez istniejącą
kanalizację - zamontowanie nowych dmuchaw w obudowach dźwiękochłonnych dla
istniejącego reaktora – zespół dmuchaw napowietrzających do napowietrzania
komory biologicznej w reaktorach. Przewiduje się dmuchawy śrubowe 2 szt. + 1
szt. rezerwowa, wyposażone w obudowy dźwiękochłonne i zainstalowane w pobliżu
reaktorów w specjalnie przystosowanym kontenerze - nie ulega zmianie sposób
odwadniania osadu nadmiernego. Inwestor dostarcza do własnego punktu
odwadniania osadu wozami asenizacyjnymi instalacji w postaci: - sieci
technologicznych na terenie oczyszczalni – spusty i przelewy - odcinka sieci
wodociągowej do podłączenia automatycznej stacji zlewnej ścieków dowożonych -
sieci elektrycznych, sterowania i automatyki - drogi i place manewrowe na
terenie oczyszczalni – bez zmian (z uzupełnieniem o odcinek umożliwiający
dojazd do stanowiska dmuchaw). Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w
tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawie z
dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych, ustawie z dnia 23 kwietnia
1964 roku Kodeks Cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
publicznych. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o
wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej.
Istniejąca oczyszczalnia ścieków w Magnuszewie została wybudowana w 1997 r.
Jest to oczyszczalnia-mechaniczno biologiczna. W chwili obecnej nie ma
możliwości przyjęcia do niej innych sąsiednich miejscowości – stąd konieczność
jej rozbudowy. Wiąże się to z wymianą urządzeń (m. in. z powodu zużycia
technicznego oraz dobudową nowego zbiornika buforowego oraz komorę stabilizacji
osadów co umożliwi doprowadzenie do oczyszczalni zwiększonych ładunków w
ściekach surowych wynikających z rozbudowy infrastruktury kanalizacji
sanitarnej. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia w tym
również STWiOR, przedmiarach robót wskazana została nazwa producenta, znak
towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń,
itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i
dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp.
równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Za urządzenia bądź
materiały równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia i materiały, które
posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe
opisane w SIWZ, a ich zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe
funkcjonowanie rozwiązań techniczno - technologicznych przewidzianych w
dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać
wszelkie wymagane w SIWZ oraz prawem certyfikaty dopuszczające je do obrotu i
stosowania. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o
wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej.
Uwaga: Robota budowlana zostanie realizowana w ramach programu WFOŚIGW w
Warszawie, w formie pożyczki. W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych
od Zamawiającego, Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki zastrzega sobie
prawo odstąpienia od umowy na podstawie art.145 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45310000-3 |
45232420-2 |
45232421-9 |
45232423-3 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach: lub data
rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-06-29 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty
budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli
roboty) conajmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie,
przebudowie, modernizacji, remoncie oczyszczalni ścieków o podobnym zakresie i
złożoności o przepustowości powyżej 100m3/d i wartości min. 800tyś.zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy, - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty -
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -
zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. -Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie brak podstaw wykluczenia -dowód wadium -Zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia -Pełnomocnictwa -harmonogram wykonania robót - 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) punkcie VII.2 ppkt. 1), składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) punkcie VII.2 ppkt. 2) i 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) a) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osób, które mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, których dotyczą dokumenty wskazane w VII.2 ppkt. 1), składa dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) a) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat
wadium
10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w
jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy 29.11.2000 o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany
przez Zamawiającego: Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z
dopiskiem: Przebudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w
Magnuszewie” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. Zamawiający nie dopuszcza
złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego
w każdej z możliwych form. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania
ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający
będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ
na konto zamawiającego). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie
gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na
pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym
prawem i winny zawierać następujące elementy 1) Nazwę dającego zlecenie
(Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),
gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających
gwarancji / poręczenia oraz wskazania ich siedzib, 2) określenie
wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę
gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiąże
gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego zawierające oświadczenie, że : a) Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po
jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności,o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o
których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało
brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,.
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis
odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie pzp (art. 46 ust 4a i art. 46
ust 5 ustawy pzp). Zasady zwrotu i zatrzymanie /ponowne wniesienie wadium: 7.1.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7 .2.
7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył oświadczenia lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o
którym mowa w art 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na
poprawienie omyłki, o której mowa w art., 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak
możliwości wybrania ofert złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej .
7.3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli
jego wniesienia żądano . 7.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed, upływem terminu składania ofert. 7.5.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono
wadium na podstawie ust. 1, jezeli w wyniku rozstrzygnigcia odwołania jego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 7.6. Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy nu rachunek
bankowy wskazany przez wykonawcę. 7.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. l,
oświadczenia, o któryrn mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę j ako
najkorzystniejszej. 7.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
wykonawca, którego oferta została wybrana: l) odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy
w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało
wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
rękojmia i gwarancja |
30,00 |
termin wykonania |
10,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy zgodnie
z zawartą treścią art.144 pzp a także w przypadku konieczności zmiany terminu
realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych
programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - warunków
pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót - działaniem siły wyższej w
rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy
Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez
Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi
okolicznościami niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez
siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak
wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może
zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów
prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-11-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
do pobrania:
SIWZ - zp_21_oczyszczalnia.docx
Specyfikacja techniczna i projekt:
specyfikacje_techniczne.zip
konstrukcja_-_specyfikacja_techniczna.pdf
magnuszew_-_konstrukcja.zip
magnuszew_-_architektura.zip
magnuszew_-_c.o._i_wentylacja.zip
magnuszew_-_pzt_i_technologia.zip
magnuszew_-_elektryka_akpia.zip
przedmiary robót:
magnuszew_os__-_przedmiar_inwestroski.pdf
magnuszew_rob_budowl_pr.pdf
magnuszew_technologia_oczyszczalni_pr.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2017-11-24
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-11-24 09:57:34
- Liczba odsłon: 629
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: