Wersja archiwalna 2017-09-11 13:46:30
Magnuszew 11-09-2017 INFORMACJA
O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych (t. j.
Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co
następuje: Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia : Modernizacja drogi Wólce
Tarnowskiej wynosi 150 000zł. W terminie do dnia 2017-09-11 złożono następujące oferty: --------------------------------------------------------------------------- I.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o,
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 3 - cena brutto 219 247,50zł, - okres
rękojmi i gwarancji - 60 miesięcy, - termin wykonania – 16-10-2017r II.
„ZYKO-DRÓG” Sp.z o.o, 26-600 Radom, ul.Żelazna 3 - cena brutto 208 792,50zł
, - okres
rękojmi i gwarancji - 36 miesięcy, - termin wykonania – 16-10-2017r Wykonawca w terminie 3 dni
od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje
Zamawiającemu "Oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej".
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZP.271.15.2017
Magnuszew dn. 29-08-2017r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANA Z TREŚCIĄ SIWZ
Dotyczy przetargu pn. Modernizacja drogi w Wólce Tarnowskiej
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający informuje: „Modernizacja drogi w Wólce Tarnowskiej"
Pytanie:
1) Czy dopuszczają Państwo wykonanie przebudowy nawierzchni dróg gminnych w technologii betonu cementowego - betonu wałowanego RCC?
Odpowiedz:
Nie dopuszcza się.
Ogłoszenie
Ogłoszenie nr 577810-N-2017 z dnia 2017-08-25 r.
Gmina Magnuszew: Modernizacja drogi w Wólce Tarnowskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów
24 , 26910 Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks
486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Tak www.ugmagnuzew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem Adres: 26-910 Magnuszew,
ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi w Wólce Tarnowskiej
Numer referencyjny: ZP.271.15.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Modernizacja
drogi w Wólce Tarnowskiej o długość – 750 mb, szerokość 4m, rodzaj podbudowy –
tłuczeń kamienny, nawierzchnia bitumiczna. Prace polegają między innymi na : -
profilowaniu podłoża z zagęszczeniem - wzmacnianie istniejącej podbudowy
tłuczniem kamiennym gr.5cm - skropienie podbudowy - wykonanie warstwy
wyrównawczej z mieszanki bitumicznej gr 2 cm - wykonanie warstwy ścieralnej gr
3 cm - niwelacja urządzeń wod-kan Szczegółowym opisem przedmiotu Zamówienia
będącym integralną częścią SIWZ, są : specyfikacja techniczna wraz z załączonym
przedmiarem robót. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w
szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawie z dnia
16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964
roku Kodeks Cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
publicznych. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o
wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej.
Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia w tym również STWiOR,
przedmiarach robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub
pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający
wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie
przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o
parametrach nie gorszych niż wskazane.
II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233000-9 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach: lub data
rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2017-10-16 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty
budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli
roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii i każda wartości
min.100 tyś.zł .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy, - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat
wadium
1000,00 zł . Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wadium wnosi się
przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub
kilku następujących formach: 1) W pieniądzu – wpłaca się przelewem na rachunek
bankowy wskazany przez Zamawiającego 2) W poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) W gwarancjach bankowych 4) W
gwarancjach ubezpieczeniowych 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U.
z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem
na rachunek bankowy Urzędu Gminy Magnuszew, który jest organem wykonawczym
Zamawiającego Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem:
Modernizacja drogi w Wólce Tarnowskiej” Kopię przelewu, potwierdzoną za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty.
Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas,
jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie
Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca
wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu należy złożyć w
dodatkowej kopercie do oferty Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy
dołączyć do oferty/ lub złożyć w kancelarii Urzędu Gminy w Magnuszewie,
ul.Saperów 24, 26-910 Magnuszew Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument
stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne
żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami
SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze
strony gwaranta/poręczyciela. Oferta, niezabezpieczona wadium w jednej lub
kilku z podanych wyżej form, zostanie wykluczona bez rozpatrywania.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień
publicznych
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w
przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności
dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie
obowiązujących przepisów prawa lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu
przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub -
wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych
przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę
niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami
niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim
przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób,
zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji
Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i
dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu
art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-09-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
do pobrania:
siwz - zp_15__siwz.docx
przedmiar robót - przedmiar_robot_wolka_tarnowska.docx
STWiOR - stwior_modernizacja_drog_gminnych.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2017-09-11
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-09-11 13:46:30
- Liczba odsłon: 295
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: