Wersja archiwalna 2021-02-23 09:16:40
Magnuszew, 2017-08-14
ZP.271.12.2017
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: Budowa wieży widokowej w Mniszewie - fundamenty
działając na podstawie art. 93 ust. 4 oraz art. 92 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm) zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne: art. 93 ust. 1 pkt.4
Uzasadnienie prawne:
Cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia kwotę 45 000zł
Złożono ofertę : Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski, ul.Walewicka 15, 05-530 Góra Kalwaria
- cena brutto 84 658,48 zł
- okres rękojmi i gwarancji - 36 miesięcy
- termin wykonania – 75 dni od podpisania umowy
Cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Środki ochrony prawnej - od niniejszej decyzji zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.
Magnuszew 2017-08-10
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia pn. Budowa wieży widokowej w Mniszewie – Fundamenty, wynosi – 45 000zł
W terminie do dnia 2017-08-10 złożono jedną oferte :
Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski, ul.Walewicka 15, 05-530 Góra Kalwaria
- cena brutto 84 658,48 zł
- okres rękojmi i gwarancji - 36 miesięcy
- termin wykonania – 75 dni od podpisania umowy
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ogłoszenie nr 558628-N-2017 z dnia 2017-07-26 r.
Gmina Magnuszew: Budowa wieży widokowej w Mniszewie - fundamenty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
Należy podać
minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%,
osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich
jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny
67022383000000, ul. ul. Saperów 24 , 26910 Magnuszew, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, , e-mail
przetargi@magnuszew.pl, , faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający
udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do
dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem
Adres: 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wieży widokowej w Mniszewie - fundamenty
Numer referencyjny: ZP.271.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa
wieży widokowej w Mniszewie - fundamenty. Pożądany termin wykonania
31-08-2017r. Miejscowość Mniszew położona jest w gminie Magnuszew, 14 km na
północny – wschód od Warki, przy ujściu rzeki Pilicy do Wisły. Działka nr ew.
1690/1 na której zlokalizowano projektowaną wieżę, usytuowana jest przy drodze
krajowej nr 79 z Warszawy przez Górę Kalwarię, Magnuszew, do Kozienic i
Sandomierza – działka stanowi teren Skansenu Bojowego 1 Armii Wojska Polskiego
w Mniszewie. Teren działki ograniczony jest od północnego – wschodu jezdnią
drogi krajowej nr 79 oraz zabudowaniami (wtopionymi u podstawy skorupy wydmy)
Centrum Kultury i Tradycji przy Skansenie Bojowym 1 Armii Wojska Polskiego w
Mniszewie. Pozostałą część działki stanowi teren zalesiony. Wieżę widokową
usytuowano na szczycie wydmy – różnica wysokości pomiędzy podstawą wydmy (przy
drodze krajowej nr 79) a szczytem wynosi 11,50 m. Wejście na wydmę odbywa się
reprezentacyjnymi schodami terenowymi z parkingu przy budynku Centrum Kultury i
Tradycji. Otoczenie terenu wokół projektowanej wieży widokowej stanowi: - od
północnego – wschodu, budynek Centrum Kultury i Tradycji – Skansen Bojowy I
Armii Wojska Polskiego oraz schody terenowe – wejście na szczyt wydmy, - od
północy, u podnóża skarpy – plac ceremonialno – ekspozycyjny tradycji I Armii
Wojska Polskiego, - od południa i zachodu, teren zalesiony z obiektami
militarnymi – oszalowane okopy, ziemianki i obiekty militarne – działa i
pojazdy militarne, Najbliższe otoczenie projektowanej wieży stanowią istniejące
ciągi piesze – chodniki z kostki brukowej betonowej oraz drzewa – sosny i
brzoza.
II.5) Główny kod CPV: 45223000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów: zakończenia:
2017-08-31
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty
budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli
roboty) co najmniej 5 robót o podobnym zakresie, technologii i każda wartości
min.40 tyś.zł .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat
wadium
Wadium w wysokości 500,00 zł . Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wadium
wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w
jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu – wpłaca się przelewem
na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego 2) W poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) W gwarancjach bankowych
4) W gwarancjach ubezpieczeniowych 5) W poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000
r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity
Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić
przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Magnuszew, który jest organem wykonawczym
Zamawiającego Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem:
Budowa wieży widokowej - fundamenty” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. Wadium
wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli
kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego
przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze
wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu należy złożyć w dodatkowej
kopercie do oferty Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do
oferty/ lub złożyć w kancelarii Urzędu Gminy w Magnuszewie, ul.Saperów 24,
26-910 Magnuszew Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący
formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ,
następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony
gwaranta/poręczyciela. Oferta, niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z
podanych wyżej form, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. Okoliczności i
zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania |
20,00 |
rękojmia i gwarancja |
20,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności
dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących
przepisów prawa lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu
cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac
budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub
- opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl
ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami niepowstałym i z
winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez
siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak
wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może
zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów
prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2017-08-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
do pobrania:
SIWZ - zp_12_wieza.docx
przedmiar robót - wie_-a_fundament_prd.pdf
projekt wykonawczy - opis_wykonawczy_wieza_fund.docx
projekt budowlany:
k01.pdf
k02.pdf
k03.pdf
k04.pdf
k05.pdf
k06.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2021-02-23
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-02-23 09:16:40
- Liczba odsłon: 555
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: