Wersja archiwalna 2017-07-25 13:53:08
Magnuszew 2017-07-25
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 234.600zł:
Część 1. Trasa 1 – 50370zł
Część 2. Trasa 2 – 72450zł.
Część 3. Trasa 3 - 48990zł
Część 4. Trasa 4 – 62790zł
W terminie do dnia 2017-07-25 złożono następujące oferty:
Część 1. Trasa 1: Basinów –Kłoda –Przydworzyce 22 uczniów. Bożówka –Dębowola- Przydworzyce – Trzebień – 26 uczniów gimnazjum Przydworzyce –Magnuszew 25 uczniów – długości ~26200m. :
1. Usługi Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski, ul.Janusza Korczaka 12, 07-200 Wyszków – 6.012,34zł, samochód – 2000rok
2. „SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul.Sokołowska 9/286 – 6.031,26zł – samochód 2002rok
3. Usługi Transportowe Dorota Frączek, ul.Warszawska 21, 26-900 Kozienice – 6.307,20zł, samochód 2000rok
4. PKS Sp. z o.o, ul.Warszawska 59,26-900 Kozienice – 7.884,00, samochód 2010rok
Część 2. Trasa 2: Kępa Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew –
105 uczniów. – długości ~21700m.:
1. Usługi Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski, ul.Janusza Korczaka 12, 07-200 Wyszków – 8.647,88zł, samochód – 2000rok
2. „SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul.Sokołowska 9/286 – 6.051,15zł – samochód 2002rok
3. Usługi Transportowe Dorota Frączek, ul.Warszawska 21, 26-900 Kozienice – 6.804,00zł, samochód 2003rok
4. PKS Sp. z o.o, ul.Warszawska 59,26-900 Kozienice – 9.072,00, samochód 2010rok
Część 3. Trasa 3 : Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 71 uczniów – długości ~ 10700m.:
1. Usługi Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski, ul.Janusza Korczaka 12, 07-200 Wyszków – 5.847,62zł, samochód – 2001rok
2. „SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul.Sokołowska 9/286 – 5.757,39zł – samochód 2002rok
3. Usługi Transportowe Dorota Frączek, ul.Warszawska 21, 26-900 Kozienice – 6.441,12zł, samochód 2000rok
4. PKS Sp. z o.o, ul.Warszawska 59,26-900 Kozienice – 8.051,40, samochód 2010rok
Część 4. Trasa 4: Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew 91 uczniów. – długości 7600m.:
1. Usługi Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski, ul.Janusza Korczaka 12, 07-200 Wyszków – 7.494,83zł, samochód – 2005rok
2. „SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul.Sokołowska 9/286 – 5.476,38zł – samochód 2002rok
3. Usługi Transportowe Dorota Frączek, ul.Warszawska 21, 26-900 Kozienice – 6.388,20zł, samochód 2002rok
4. PKS Sp. z o.o, ul.Warszawska 59,26-900 Kozienice – 8.353,80, samochód 2010rok
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZP.271.11.2017
Magnuszew dn. 20-07-2017r.
WYJAŚNIENIA i MODYFIKACJA ZWIĄZANA Z TREŚCIĄ SIWZ
Dotyczy przetargu pn. Dowóz uczniów do szkół wraz z opieką
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający informuje:
Zmienia się w opisie przedmiotu zamówienia zapis w punkcie XIV.3 odnośnik – parametry techniczne, który otrzymuje brzmienie:
- „parametry techniczne (P)" - rok produkcji samochodów (P) - waga 40%
Rok produkcji samochodu
od 2017r. do 2014r. - 25 pkt
Rok produkcji samochodu od 2013r. do 2008r. - 20 pkt
Rok produkcji samochodu od 2007r. do 2002r. - 15 pkt
Rok produkcji samochodu od 2001r. do 1992r. - 5 pkt
Rok produkcji 1991 i poniżej.- 0 pkt
Ogłoszenie nr 549654-N-2017 z dnia 2017-07-14 r.
Gmina Magnuszew: Dowóz uczniów do szkół wraz z opieką
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów
24 , 26910 Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
486 217 105, , e-mail przetargi@magnuszew.pl, , faks
486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do
dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem Adres: 26-910 Magnuszew, ul.Saperów
24, pokój nr 8
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół wraz z opieką
Numer referencyjny: Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: usługa
dowożenia i odwożenie uczniów do szkół wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na
terenie Gminy Magnuszew w roku szkolnym 2017/2018. Przewidywana ilość uczniów w
czterech częściach – 340. Zamówienie na rok 2017/2018: Część 1. Trasa: Basinów
–Kłoda –Przydworzyce 22 uczniów. Bożówka –Dębowola- Przydworzyce – Trzebień –
26 uczniów gimnazjum Przydworzyce –Magnuszew 25 uczniów – długości ~26200m –
razem 73 uczniów Część 2. Trasa: Kępa Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa –
Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew - 105 uczniów. – długości ~21700m. Część 3.
Trasa : Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 71 uczniów – długości ~
10700m. Część 4. Trasa: Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska-
Grzybów – Magnuszew 91 uczniów. – długości 7600m. Ogółem 4 części 340 uczniów.
Dzieci dowiezione mają być do szkoły na godz. 7:50 - Rozpoczęcie dowozu nie
wcześniej niż o godz.7:15 . - Jednorazowo w autobusie nie może jechać więcej
niż przewidywana liczba miejsc. - Odwożenie zgodnie z harmonogramem ustalonym
przez dyrektorów szkół, dokładna ilość uczniów podana przez dyrektorów. -
Opieka nad przewożonymi uczniami, zagwarantowanie im bezpieczeństwa podczas
wsiadania, przewozu i wysiadania w tym ubezpieczenie uczniów od następstw
nieszczęśliwych wypadków - Wykonywanie usługi musi się dokonywać zgodnie z
przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu,
Zakończenie dowozu – po zakończonych zajęciach szkolnych. Stan techniczny
pojazdów będzie poddany weryfikacji.
II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
II.7) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2017-09-01 |
2018-06-29 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - Dysponowania conajmniej 1 autobusem dla każdej z części
(tras) określonej w zamówieniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - przez dwa kolejne lata wykonywał tego typu zamówienie i
przewoził conajmnjej 100 uczniów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy, - koncesje, zezwolenia lub licencji lub dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych
lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; - wykaz narzędzi,
wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub
robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami; - wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty w wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi
były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, - koncesje, zezwolenia lub licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; -- wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty w wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
warunki techniczne pojazdów |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiana stawki VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez
siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak
wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może
zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów
prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2017-07-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dowóz uczniów na trasie 1. |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Trasa:
Basinów –Kłoda –Przydworzyce 22 uczniów. Bożówka –Dębowola- Przydworzyce –
Trzebień – 26 uczniów gimnazjum Przydworzyce –Magnuszew 25 uczniów – długości
~26200m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w
dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
|||
cena |
60,00 |
|||
warunki techniczne |
40,00 |
|||
|
2 |
Nazwa: |
Dowóz uczniów na trasie 2 |
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Kępa
Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew –
105 uczniów. – długości ~21700m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w
dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
|||
cena |
60,00 |
|||
warunki techniczne |
40,00 |
|||
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dowóz uczniów na trasie 3 |
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: Trzebień-
Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 71 uczniów – długości ~ 10700m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w
dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
|||
cena |
60,00 |
|||
warunki techniczne |
40,00 |
|||
|
4 |
Nazwa: |
Dowóz uczniów na trasie 4 |
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przewóz
Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew 91 uczniów –
długości 7600m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w
dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
warunki techniczne |
40,00 |
SIWZ - zp_11_siwz_dowoz_uczniow.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2017-07-25
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-25 13:53:08
- Liczba odsłon: 795
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: