Wersja archiwalna 2017-05-15 15:06:30
ZP.271.4.2017 Magnuszew, 2017-05-15
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Modernizacja i przebudowa dróg gminnych w gm.Magnuszew
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Nazwa zamawiającego informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
Część I. Przebudowa drogi gminnej Rozniszew – Boguszków - 210 000zł
Część II. Modernizacja ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie – 54 000zł
Część III. Modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie – 26 000zł
W terminie do dnia 2017-05-15 złożono następujące ofertę:
Złożono ofertę
---------------------------------------------------------------------------
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o, ul.Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Część I. Przebudowa drogi gminnej Rozniszew – Boguszków - cena brutto 269 578,49zł
Część II. Modernizacja ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie - cena brutto 96 289,15zł
Część III. Modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie - cena brutto 49 613,60zł
- okres rękojmi i gwarancji - 60 miesięcy
- termin wykonania – 30-06-2017r
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Magnuszew 11-05-2017
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Modernizacja i przebudowa dróg gminnych gm.Magnuszew
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759) wyjaśnienia:
Pytanie 1: Przedmiar „Modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie”
- pozycja 6 – Zamawiający wpisał : „Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 dla ruchu KR 1 grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm” – nie powinno być warstwę ścieralną?
Odpowiedź: NIE – warstwa wiążąca.
Pytanie 2 Przedmiar „Modernizacja ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie
-pozycja 7 - Zamawiający wpisał :„Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 dla ruchu KR 1 grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm” – nie powinno być o warstwę ścieralną?
Odpowiedź: TAK– warstwa ścieralna.
Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście/ pocztą / za pośrednictwem kuriera
Adres:
Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa dróg gminnych gm.Magnuszew Część I. Przebudowa drogi gminnej nr 170717W Rozniszew - Boguszków Część II. Modernizacja ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie Część III. Modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie
Numer referencyjny: ZP.271.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: część 1.- Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 170717W Rozniszew-Boguszków w zakresie: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi na terenie równinnym na odcinku 1 km, roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV (poszerzenie + pobocza), podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm (poszerzenie) podbudowa z kruszywa naturalnego 0-31,5mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm (pobocza), nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 3 cm. regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych część 2.- Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie w zakresie: Roboty pomiarowe geodezyjne w terenie równinnym na długości 200 m, Wykonanie koryta głębokości 20 cm pod podbudowę, w gruncie kat. I-III: z transportem gruntu na odległość do 1 km oraz na łukach skrzyżowania z drogą gminną – 779,26 m2, plantowanie i zagęszczenie koryta na powierzchni – 779,26 m2, Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0/61,5 gr. 20 cm oraz wykonanie skropienia emulsją asfaltową 0,5 kg/m2 podbudowy z kruszywa mechanicznie stabilizowanego na powierzchni – 779,26 m2, Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 dla ruchu KR 1 grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. razem z łukami skrzyżowania z drogą gminną – 762,54m2, Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 dla ruchu KR 1 grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm. razem z łukami skrzyżowania z droga gminną – 744,76 m2, Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 8 szt, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych – 5 szt. część 3.- Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie w zakresie: Wykonanie koryta głębokości 25 cm pod podbudowę, w gruncie kat. I-III: z transportem gruntu na odległość do 1 km na skrzyżowaniu z drogą gminną – 57,5 m2, Mechaniczne profilowanie podłoża równiarką wraz z zagęszczeniem – 504 m2, Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa mechanicznie stabilizowanego 0/31,5 gr. 12cm. wraz z skropieniem emulsją asfaltową 0,5 kg/m2 podbudowy z kruszywa mechanicznie stabilizowanego na powierzchni – 561,48 m2, Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 dla ruchu KR 1 grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm. razem z łukami skrzyżowania z drogą gminną – 548,48m2, Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 dla ruchu KR 1 grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm. razem z łukami skrzyżowania z drogą gminną – 535,48m2. Okres gwarancji wymagany (wyrażony w liczbie miesięcy): minimum 36 miesięcy gwarancji, liczonych od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający zgodnie z dyspozycji art. 36a ust. 2 Pzp, zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane na które składają się podbudowa i nawierzchnia. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia będące integralną częścią SIWZ, są : szczegółowa specyfikacja techniczna wraz z załączonymi przedmiarami robót. - Zamawiający nie udziela zaliczek. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Zaleca się aby przed złożeniem oferty zapoznać się z terenem objętym zamówieniem. - Zamawiający zgodnie z dyspozycji art. 36a ust. 2 Pzp, zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez - Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane na które składają się podbudowa i nawierzchnia. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia będące integralną częścią SIWZ, są : szczegółowa specyfikacja techniczna wraz z załączonymi przedmiarami robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia w tym również SSTWiOR, przedmiarach robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:45233000-9, 45233000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii i każda wartości min.50 tyś.zł .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii i każda wartości min.50 tyś.zł .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości cz.I. 4000,00 zł, cz.II. 600zł cz.III. 1000zł . Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu – wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) W gwarancjach bankowych 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Magnuszew, który jest organem wykonawczym Zamawiającego Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: Modernizacja i przebudowa dróg cz.I, cz.II, cz.III” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu należy złożyć w dodatkowej kopercie do oferty Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty/ lub złożyć w kancelarii Urzędu Gminy w Magnuszewie, ul.Saperów 24, 26-910 Magnuszew Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Oferta, niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rękojmia i gwarancja | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8, 45233000-9, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rękojmia i gwrancja | 40 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8, 45233000-9, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rękojmia i gwarancja | 40 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie długości 130mb, 4mb
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8, 45233000-9, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rękojmia i gwarancji | 40 |
do pobrania:
siwz z załacznikami - zp_4_drogi_modernizacja_i_przebudowa.docx
STWiOR - stwior_drogi.docx
przedmiary:
przedmiar_ofertowy_bohaterow_studzianek.xlsx
przedmiar_ofertowy_ulica_przyjazni.xlsx
przedmiar_ofertowy_boguszkow.xlsx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2017-05-15
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-05-15 15:06:30
- Liczba odsłon: 471
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: