Wersja archiwalna 2016-08-10 09:12:36


ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dla części I , II i III

 

         Działając na podstawie art.93 ust.1 pkt.4 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że unieważnia prowadzone postępowania w  każdej z trzech części cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .

 

Cz.I. Modernizacja drogi gminnej w Rozniszewie  – długości 500mb, szer.4m

 

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia – 50.000zł

Zgłoszono oferty:

      1.DROGMAR Mariola Kulkowska. 05-600 Grójec, ul.Graniczna 21 – cena brutto 68.880,00zł,   

          rękojmia 36m-cy

2.Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego „ PERFEKT” S.J. Marek Jaworski i Henryk Karczy 26-618 Radom – cena 71.340,00zł, rękojmia 36 m-cy.

3.ZYKO-DRÓG Sp. Zo.o, 26-600 Radom, ul.Żelazna 3 – cena brutto 65.190,00zł, rękojmia 36 m-cy

 

Cz.II. Modernizacja drogi w Boguszkowie  – długości 400mb,  szer.5m, 

 

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia – 55.000zł

Zgłoszono oferty:

      1.DROGMAR Mariola Kulkowska. 05-600 Grójec, ul.Graniczna 21 – cena brutto 104.550,00zł,

        rękojmia 36m-cy

2.Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego „ PERFEKT” S.J. Marek Jaworski i Henryk Karczy 26-618 Radom – cena 78.720,00zł, rękojmia 36 m-cy.

3.ZYKO-DRÓG Sp. Zo.o, 26-600 Radom, ul.Żelazna 3 – cena brutto 104.550,00zł, rękojmia 36 m-cy

 

Cz.III   Modernizacja drogi we wsi Osiemborów  – długości 850mb, szer.4m,

 

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia – 83.000zł

Zgłoszono oferty:

1. DROGMAR Mariola Kulkowska. 05-600 Grójec, ul.Graniczna 21 – cena brutto 96.186,00zł, rękojmia 36m-cy

2.Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego „ PERFEKT” S.J. Marek Jaworski i Henryk Karczy 26-618 Radom – cena 108.240,00zł, rękojmia 36 m-cy.

3.ZYKO-DRÓG Sp. Zo.o, 26-600 Radom, ul.Żelazna 3 – cena brutto 102.459,00zł, rękojmia 36 m-cy

 

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".



ogłoszenie

Magnuszew: Modernizacja dróg gminnych : Rozniszew, Boguszków i Osiemborów
Numer ogłoszenia: 150369 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych : Rozniszew, Boguszków i Osiemborów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja dróg poprzez ułożenie dywanika z destruktu bitumicznego w miejscowościach; - Modernizacja drogi gminnej w Rozniszewie - długości 500mb, szer.4m - Modernizacja drogi w Boguszkowie - długości 400mb, szer.5m, - Modernizacja drogi we wsi Osiemborów - długości 850mb, szer.4m,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 500zł dla cz.I , 500zł dla cz.II zł ,800zł dla cz.III (słownie: pięćset zł dla cz.I , pięćset zł dla cz.II, osiemset zł dla cz.III)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii i wartości ogólnej min.60 tyś.zł dla części każdej części . Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu robót budowlanych, zawierającego rodzaj, wartość, daty i miejsce wykonania oraz załączonego dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie o niezaleganiu w płatnościach na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - rękojmia i gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w Rozniszewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi destuktem asfaltowym długości 500mb, szer.4m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. rękojmia i gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi w Boguszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi destruktem asfaltowym długości 400mb, szer.5m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. rękojmia i gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi we wsi Osiemborów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi destruktem asfaltowym długości 850mb, szer.4m,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. rękojmia i gwarancja - 5


do pobrania :
SIWZ - 8_drogi_destrukt.docx
przedmiary robót:
-przedmiar_robot_rozniszew.docx
-przedmiar_robot_boguszkow.docx
-przedmiar_robot_wojtasowka_osiemborow.docx
SSTWIOR - szczegolowe_specyfikacje_techniczne_wykonania_i_odbioru_robo_destrukt.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475992]

przewiń do góry