Wersja archiwalna 2016-07-13 11:30:15


Magnuszew: Wykonanie studni głębinowej dla SUW w Mniszewie
Numer ogłoszenia: 133305 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74139 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studni głębinowej dla SUW w Mniszewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie niezbędnych prac wiertniczych i badań hydrologicznych związanych z wykonaniem awaryjnego ujęcia wody podziemnej z utworów trzeciorzędowych na działce ewidencyjnej nr 1698/13 obrębu Mniszew, gm. Magnuszew, powiat kozienicki, województwo mazowieckie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz PROJEKTEM ROBÓT GEOLOGICZNYM na wykonanie ujęcia wody podziemnej nr 2 z utworów trzeciorzędowych dla potrzeb wodociągu wiejskiego w Mniszewie. Projektowany otwór studzienny należy wykonać systemem udarowo- obrotowym. Wierceniedo głębokości 196m na prawy obieg płuczki. Dopuszcza się zastosowanie innych metod wiertniczych umożliwiających osiągnięcie zamierzonego celu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.80.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Studni Głębinowych, mgr inż.Kazimierz Stachyra, 21-100 Lubartów, ul.Weteranów 3, 21-100 Lubartów, ul.Weteranów 3, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 279210,00

  • Oferta z najniższą ceną: 279210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 457953,60

  • Waluta: PLN .


Magnuszew 30-06-2016

ZP.271.6.2016

 

ZAWIADOMIENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

             Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu dotyczącym - Wykonanie studni głębinowej dla SUW w Mniszewie.

 

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę  - Zakład Studni Głębinowych, mgr inż.Kazimierz Stachyra, 21-100 Lubartów, ul.Weteranów 3 – cena brutto 279.210,00zł, rękojmia 50 m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

1. 76pktPrzedsiębiorstwo Robót Wiertniczych HYDROELPOL Sp.z oo, 90-030 Łódź, ul.Nowa 29/31 – cena brutto 371.337,00zł, rękojmia 60 m-cy

2. 58pkt – Zakład Studniarski Leopold Śmiałkowski, 91-480 Łódź, ul.Hortensji 28 – cena brutto 457.953,60zł, rękojmia 36 m-cy

3. 98pktZakład Studni Głębinowych, mgr inż.Kazimierz Stachyra, 21-100 Lubartów, ul.Weteranów 3 – cena brutto 279.210,00zł, rękojmia 50 m-cy

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu  6 lipca 2016r

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 



Numer ogłoszenia: 96719 - 2016; data zamieszczenia: 21.06.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 74139 - 2016 data 07.06.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, fax. 48 6217025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
  • W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016..
  • W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2016..


ZP.271. 7.2016

Magnuszew dn. 21-06-2016r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Dotyczy przetargu pn.  Wykonanie studni głębinowej dla SUW w Mniszewie

 

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający informuje:

 Zmienia się zapis w SIWZ dotyczący terminu wykonania zamówienia  z 30.09.2016 na dzień 21.11.2016r


Pytania

W związku z ogłoszonym postępowaniem przetargowym na wykonanie zadania pn.

„Wykonanie studni głębinowej dla SUW w Mniszewie” zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o

przesunięcie terminu realizacji zadania z 30 września do ok. 8 miesięcy. Oczekiwany przez

Zamawiającego termin jest niemożliwy do wykonania, ponieważ wyspecyfikowany w SIWZ zakres

robót terenowych i prac dokumentacyjnych do wykonania wymaga terminu znacznie dłuższego z

uwagi na obowiązujące i mocno rozbudowane procedury administracyjne.

Przedstawiamy nasz harmonogram terminowy wykonania zadania obejmuje:

- opracowanie karty informacyjnej do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych

uwarunkowaniach dla projektowanego przedsięwzięcia, jakim jest wykonanie studni

głębinowej o gł. powyżej 100m - rozporządzenie MRM z 09.11.2010 r ws przedsięwzięć

mogących znacząco oddziaływać na środowisko - (założono, że Zamawiający takiej decyzji

nie posiada, gdyż nie załączył jej do dokumentów przetargowych), jest ona niezbędna dla

uzyskania decyzji zatwierdzającej plan ruchu. – termin jej uzyskania wynosi od 2-3 m-cy

- zatwierdzenie planu ruchu – 1 m-c

- wykonanie prac terenowych – wykonanie odwiertu studziennego – 2 m-ce

- opracowanie dodatku do dokumentacji wraz z badaniami wody i uzyskaniem decyzji

zatwierdzającej „zasobowej” (potrzebna do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego) – 2 m-ce

- opracowanie i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia

wodnoprawnego, pobór wód i odprowadzenie ścieków (Wykonawca zakłada, że Zamawiający

ma decyzję „środowiskową” ujmującą nowy otwór awaryjny, jest ona niezbędna do uzyskania

pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego (dla otworu awaryjnego)

wraz z decyzją zasobową) – 1-2 mc-y

- po uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia można przystąpić do

wykonania obudowy i uzbrojenia studni – 2 tygodnie.

Reasumując powyższe terminy okres realizacji zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami

wyniesie ok. 8 m-cy minimum (zakładając, że Zamawiający ma decyzję środowiskową dla nowego

odwiertu, jeżeli jej brak należy doliczyć kolejne 2 m-ce)

Podane terminy są orientacyjne, gdyż przepisy nie precyzują terminów, a zapis mówi cyt.

„bez zbędnej zwłoki”.

Biorąc pod uwagę wydłużone procedury administracyjne zwracamy się do Zamawiającego z

prośbą o etapowe rozliczenie zadania, tj.

- I etap po wykonaniu odwiertu studziennego,

- II etap po uzyskaniu pozostałych decyzji i wykonaniu obudowy i przyłącza.

Odpowiedzi:

1.       Zmienia się termin wykonania zamówienia z 30 września na dzień  21 listopada 2016r.

2.       Nie zmienia się terminu rozliczenia zadania.



ogłoszenie

Magnuszew: Wykonanie studni głębinowej dla SUW w Mniszewie
Numer ogłoszenia: 74139 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studni głębinowej dla SUW w Mniszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie niezbędnych prac wiertniczych i badań hydrologicznych związanych z wykonaniem awaryjnego ujęcia wody podziemnej z utworów trzeciorzędowych na działce ewidencyjnej nr 1698/13 obrębu Mniszew, gm. Magnuszew, powiat kozienicki, województwo mazowieckie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz PROJEKTEM ROBÓT GEOLOGICZNYM na wykonanie ujęcia wody podziemnej nr 2 z utworów trzeciorzędowych dla potrzeb wodociągu wiejskiego w Mniszewie. Projektowany otwór studzienny należy wykonać systemem udarowo- obrotowym. Wiercenie należy rozpocząć w rurach fi20 do głębokości 50m z jednoczesnym rurowaniem, następnie gryzerem fi18 do głębokości 196m na prawy obieg płuczki. Dopuszcza się zastosowanie innych metod wiertniczych umożliwiających osiągnięcie zamierzonego celu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.80.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej 3 studnie głębinowe o głębokości min.120m, podobnym zakresie technologii. Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu robót budowlanych, zawierającego rodzaj, wartość, daty i miejsce wykonania oraz załączonego dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnieniu warunków

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - rękojmia i gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




do pobrania:

SIWZ- 6_studnia.docx
przedmiar - przedmiar_studnia_mniszew.odt
projekt robót geologicznych - projekt_robot_geologicznych_-_studnia_mniszew.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2481560]

przewiń do góry