Wersja archiwalna 2016-07-01 12:19:57
Magnuszew: Dowóz uczniów do szkół.
Numer ogłoszenia: 115015 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61815 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa dowożenia i odwożenie uczniów do szkół wraz z opieką nad dowożonymi uczniami na terenie Gminy Magnuszew w roku szkolnym 2016/2017. Przewidywana ilość uczniów - 375. Wymagany termin wykonania zamówienia - od 01 września 2016 do 30 czerwca 2017r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SANIMAX- Transport s.c Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska,, ul.Sokołowska 9/286, 01-142 Warszawa, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394444,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 256275,00
Oferta z najniższą ceną: 256275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 311212,50
Waluta: PLN .
ZP.271.5.2016 Magnuszew, 2016-06-20
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu dotyczącym: Dowóz uczniów do szkół
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę ”SANIMAX- Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, ul.Sokołowska 9/286, 01-142 Warszawa – cena brutto 68,34zł bilet, parametry techniczne: samochody roczniki: 2001, 2001, 1998, 1998r - punktów 90 + 6 = 96- wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.
2. Wyklucza z postępowania wykonawcę: Bartosz Iwański PHU , 26-700 Zwoleń, Pl.Kochanowskiego 13 – art.24 ust.2 pkt 4 – mimo wezwania nie uzupełnili wszystkich dokumentów
3. Odrzuca z postępowania Wykonawcę: Bartosz Iwański PHU , 26-700 Zwoleń, Pl.Kochanowskiego 13 – art.89 ust.1 pkt 5. Oferta została złożona przez wykluczonego Wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
1. Bartosz Iwański PHU , 26-700 Zwoleń, Pl.Kochanowskiego 13 – cena brutto 82,99zł bilet , parametry techniczne – samochody roczniki: cztery z 1999r - odrzucona
2. PKS Sp. Z o.o, 26-900 Kozienice, ul.Warszawska 59 – cena brutto 79,90zł bilet , parametry techniczne: samochody roczniki : 2003, 2004, 2008 i 2008r - punktów 77 + 7,5 = 84,5
3. ”SANIMAX- Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, ul.Sokołowska 9/286, 01-142 Warszawa – cena brutto 68,34zł bilet , parametry techniczne: samochody roczniki: 2001, 2001, 1998, 1998r - punktów 90 + 6 = 96
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 30 czerwca 2016r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Ogłoszenie
Magnuszew: dowożenia i odwożenie uczniów do szkół wraz z opieką
Numer ogłoszenia: 61815 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowożenia i odwożenie uczniów do szkół wraz z opieką.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: trasa1. Basinów -Kłoda -Przydworzyce 19 uczniów. Bożówka -Dębowola- Przydworzyce - Trzebień - 23 uczniów gimnazjum Przydworzyce -Magnuszew 40 uczniów - długości ~26200m trasa2. Kępa Skórecka - Wilczkowice - Żelazna Nowa - Żelazna Stara - Grzybów - Magnuszew - 93 uczniów. - długości ~21700m. trasa 3. Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 86 uczniów - długości ~ 10700m. trasa 4. Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów - Magnuszew 114 uczniów. - długości 7600m. Ogółem 375 uczniów - Dzieci dowiezione mają być do szkoły na godz. 7:50 - Rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz.7:15 . - Jednorazowo w autobusie nie może jechać więcej niż przewidywana liczba miejsc. - Odwożenie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez dyrektorów szkół, dokładna ilość uczniów podana przez dyrektorów. - Opieka nad przewożonymi uczniami, zagwarantowanie im bezpieczeństwa podczas wsiadania, przewozu i wysiadania w tym ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków - Wykonywanie usługi musi się dokonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu - Zakończenie dowozu - po zakończonych zajęciach szkolnych. Stan techniczny pojazdów będzie poddany weryfikacji. Wymagany termin wykonania zamówienia - od 01 września 2016 do 30 czerwca 2017r.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać pozwolenie na przewóz osób, certyfikat potwierdzający kwalifikacje zawodowe, Licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykaże, że przez dwa kolejne lata wykonywał tego typu zamówienie i przewoził conajmnjej 100 uczniów.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania conajmniej 4 autobusami. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - parametry techniczne - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym : - nie wykonania usługi przez Wykonawcę w okresie 2 kolejnych dni. - Nieterminowe dowożenie dzieci do szkoły - skutkujące opóźnieniem rozpoczęcia nauki szkolnej. - Brak opieki nad przewożonymi uczniami. W pozostałych przypadkach obowiązuje strony jednomiesięczny termin wypowiedzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul.Saperów 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul.Saperów 24 w sekretariacie pok.Nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania:
SIWZ z załącznikami - 5_dowoz_uczniow.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2016-07-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-01 12:19:57
- Liczba odsłon: 253
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: