Wersja archiwalna 2016-05-23 13:19:24

OGŁOSZENIE O PODPISANIU UMOWY

W dniu 23 maja podpisano  umowę na Modernizacja schodów i podjazdu przy budynku Urzędu Gminy w Magnuszewie -Przedsiębiorstwo Budowlane ASPO Piotr Pomorski, 05-530 Góra Kalwaria, ul.Walewicka 15  – cena netto 39.205,85, cena brutto 48.223,20zł.

Magnuszew, 2016-05-09

ZP.271.ZO.5.2016

 

 

                  ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

                                                           

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  - Zapytanie ofertowe  - Modernizacja schodów i podjazdu przy budynku Urzędu Gminy w Magnuszewie.

          Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:  Przedsiębiorstwo Budowlane ASPO Piotr Pomorski, 05-530 Góra Kalwaria, ul.Walewicka 15  – cena netto 39.205,85, cena brutto 48.223,20zł -  oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowa.

 

Zestawienie otrzymanych ofert:

1. GRAN- WOS Eugeniusz Woś, Kazimierzówka 159A, 21-040 Świdnik – cena  netto 110.570,49, cena brutto 136.001,70zł

2.Przedsiębiorstwo Budowlane ASPO Piotr Pomorski, 05-530 Góra Kalwaria, ul.Walewicka 15  – cena netto 39.205,85, cena brutto 48.223,20zł

 

Przewiduje się podpisanie umowy w dniu  16 maja 2016r.


Magnuszew, dnia 27.04.2016r

ZP-ZO.271.5.2016               ZAPYTANIE OFERTOWE / ROZEZNANIE CENOWE

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie roboty budowlanej pn. Modernizacja schodów i podjazdu przy budynku Urzędu Gminy w Magnuszewie.

Zamawiający: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, NIP 812-19-14-938, REGON 670223830, www. ugmagnuszew.bip.org.pl , tel. 0 48 621 70 85, fax. 0 48 621 70 25, przetargi@magnuszew.pl

godziny pracy: w poniedziałki od godz. 7.30 do 17.00, w piątki od 7:30 do 14 w pozostałe dni tygodnia w godz. od 7.30 do 15.30

Opis przedmiotu zamówienia

I.                    Przedmiotem zamówienia są:
1)
. Roboty rozbiórkowe

1.       Rozbiórka  posadzek z płytek gresowych, schodów i podjazdu.

2.       Rozbiórka (demontaż) balustrad schodowych i podjazdu

3.       Odbicie tynków na ścianach, murkach

2). Roboty adaptacyjne (naprawcze)

1.       Wykonanie schodów z płyt granitowych

2.       Wykonanie podjazdu z kostki brukowej (granitowej)

3.       Wykonanie nowych barierek i poręczy ze stali nierdzewnej

4.       Naprawa tynków (uzupełnienie) i malowanie farbami sylikonowymi.

Szczegółowy przedmiar robót w załączeniu

II.                  1.Do obowiązków Wykonawcy należy:

¾      Wykonawca określi telefony do kontaktu i numer fax. dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

 Wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie.

Zamawiający nie udziela zaliczek.

¾      Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

¾      Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,

¾       Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

¾      Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

¾      Zaleca się aby przed złożeniem oferty zapoznać się z terenem objętym zamówieniem.

Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ( przedmiarze) robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.

 2. Termin realizacji zamówienia:   30 czerwca  2016r

3.  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

II. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III. W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków należy złożyć dokumenty:

1. - formularz ofertowy – załącznik nr 1

- wypisu z działalności gospodarczej lub wypisu z KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- kosztorys ofertowy

2. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w formie oryginału na adres Zamawiającego, pokój nr 8 sekretariat.

 3. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5. Osoby ze strony Zamawiającego uprawnione do kontaktu: Stanisław Figlewicz, tel.48 62 17 085 w.213

IV. Ofertę należy przekazać w terminie do dnia:  06 maja 2016 r. do godz.: 10.00 na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego wraz ze stosownymi załącznikami.

Ofertę należy umieścić w kopercie i dostarczyć/przesłać na adres : Urząd Gminy w Magnuszew, ul. Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat z oznaczeniem : Oferta na „Modernizacja schodów i podjazdu przy budynku UG Magnuszew.”

V. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej - przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:                           Cena brutto oferty - 100%,

Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg wzoru:   Cena brutto oferty najtańszej/ Cena brutto oferty badanej  x 100 = ilość punktów

1.      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew w dniu 06 maja 2016 r. o godzinie 10.15.

2.      Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.

3.      Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4.      Podczas otwarcia ofert, Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia.

5.      W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego ( stosując art.87 i art.89 ustawy PZP).

6.    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w pkt. V oraz złożeniu dokumentów opisanych w pkt.III.

7.    O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej www.ugmagnuszew.bip.org.pl/

8.    Termin związania z ofertą – 30 dni , licząc od daty składania ofert.

9.     Oferty złożone po terminie składania ofert nie podlegają ocenie.

10.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

11. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.

VI. Załączniki

1.       Wzór formularza oferty zamieszczony poniżej.

2.       Wzór umowy -modernizacja_schodow_wzor_umowy.docx

3.  Przedmiar robót -  przedmiar_magnuszew_schody_1.docx

 

 

Zał. Nr1                   

FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY

Dane dotyczące wykonawcy

Nazwa:  ................................................

Siedziba:...............................................              

Adres poczty elektronicznej: ............................................ Strona internetowa: ....................................

Numer telefonu:    ......................................       , Numer faksu:    ......................................       

Numer REGON:  ................................................    ,Numer NIP:    ................................................              

Dane dotyczące zamawiającego

GMINA MAGNUSZEW

Ul.Saperów 24

26-910 Magnuszew

Zobowiązania wykonawcy:

Nawiązując do zapytania ofertowego pn: Modernizacja schodów i podjazdu przy budynku Urzędu Gminy w Magnuszewie.

 

 Oświadczam że zamówienie ZP.ZO.271.5.2016 wykonam zamówienie za cenę:

 

Oferuję wykonanie zamówienia za kwotę:  ……………….… zł netto + …….…% VAT = …………..……. zł brutto słownie: …………………………………………… zł

Oświadczamy, że:

1.      zapoznaliśmy się ze zapytaniem ofertowym i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.

2.      zawarty w zapytaniu ofertowym wzór umowy, wraz z Warunkami ogólnymi dla umów
o roboty budowlane, zostały przez nas zaakceptowane

3.      uzyskaliśmy konieczne informacje i wyjaśnienia  do przygotowania oferty,

4.      spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177, z dnia 9.02.2004 r., z późn. zm.),

5.      Oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy w terminie do 30 czerwca 2016r.

6.      prace objęte zamówieniem zamierzamy wykonać sami.*

7.      następujące roboty zamierzamy zlecić podwykonawcom:*

1/.....................................................................................................................

        * niepotrzebne skreślić;

8.      Zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na warunkach wynikających z zapytania, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

9.      Oświadczamy, że jesteśmy związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od terminu składania ofert.

Oferta została złożona na .................. kolejno ponumerowanych kartkach. Integralną część oferty stanowią

 

 PODPIS(Y):

l.p.

Nazwa(y) Wykonawcy(ów)

Nazwisko i imię

osoby (osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów)

Podpis(y) osoby(osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów)

Pieczęć(cie) Wykonawcy(ów)

Miejscowość

i  data

1)

 

 

 

 

 

* - niepotrzebne skreślić

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2481570]

przewiń do góry