Wersja archiwalna 2015-11-17 13:05:41

Magnuszew, dnia 17-11-2015r

ZP.ZO.271.13.2015

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na: Usługi pocztowe

Zamawiający: Gmina Magnuszew, ul.Saperów 24, 26-910 Magnuszew, NIP 812-19-14-938, REGON 670223830, www. ugmagnuszew.bip.org.pl , tel. 0 48 621 70 85, fax. 0 48 621 70 25, przetargi@magnuszew.pl , godziny pracy: w poniedziałki od godz. 7.30 do 17.00, w piątki od 7:30 do 14 w pozostałe dni tygodnia w godz. od 7.30 do 15.30

        I.            Przedmiot zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest Opis Przedmiotu Zamówienia

1.            Przedmiotem zamówienia jest:

-              świadczenie usługi, polegającej na odbiorze i przewozie przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi. Przesyłki będą dostarczane przez Zamawiającego do punktu nadawania przesyłek Wykonawcy w miejscowości Magnuszew.

-              świadczenie w okresie od dnia 2 stycznia 2016r. do dnia 31 grudnia 2016r.

- usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania,  przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów.

2. Nadawca powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na przyjęciu, przemieszczaniu i doręczeniu w kraju i zagranicą. Zamawiający żąda, aby zamówienie wykonywane było zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotowego zamówienia.

3.            Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek pocztowych przygotowanych przez Nadawcę.

4. Nadawca zobowiązuje się do dostarczenia przesyłek do placówek pocztowych przyporządkowanych

5. Nadawca zobowiązuje się do umieszczania na przesyłce listowej lub paczce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (w przypadku przesyłek rejestrowanych także w książce nadawczej) określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet, zwrotne potwierdzenie odbioru) oraz umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Nadawcy.

6. Nadawca zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzenia zestawień dla przesyłek.

7. Nadawca zobowiązuję się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym:

przesyłki rejestrowane wpisane do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych a kopia dla Nadawcy jako potwierdzenie nadania przesyłek.

Przesyłki zwykłe zestawione ilościowo w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych a kopia dla Nadawcy jako potwierdzenie nadania przesyłek.

8. Nadawca jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.

9. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Nadawcy, poda warunkiem ich prawidłowego przygotowania do nadania przez Nadawcę.

10.          Wykonawca będzie doręczał do siedziby Nadawcy pokwitowane przez adresata potwierdzenia odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki.

11.          W przypadku nieobecności adresata przedstawiciel wykonawcy postąpi z przesyłkami zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym z ustawą Prawo pocztowe, Regulaminem usług pocztowych Wykonawcy, KPA, KC oraz KK, z zastrzeżeniem, jak w pkt.2,  13.2) w przypadku przesyłek podatkowych oznaczonych odpowiednim formularzem nadania przesyłki dodatkowo obowiązują przepisy ordynacji podatkowej.

 

1.          2. Wymagany termin realizacji zamówienia:   1.01.2016 do 31.12.2016r

3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.

II. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 , 2a ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

III. W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków należy złożyć

1. wykaz dokumentów:

- formularz ofertowy – załącznik nr 1

- zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej,

- oświadczenie, o którym mowa w punkcie II – załącznik nr 2

- wypisu z działalności gospodarczej lub wypisu z KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w formie oryginału na adres Zamawiającego, pokój nr 8 sekretariat.

 3. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5. Osoby ze strony Zamawiającego uprawnione do kontaktu: Barbara Sobota, tel.48 62 17 085 w.210

IV. Ofertę należy przekazać w terminie do dnia:  24 listopad 2015 r. do godz.: 10.00 na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego wraz ze stosownymi załącznikami.

Ofertę należy umieścić w kopercie i dostarczyć/przesłać na adres : Urząd Gminy w Magnuszew, ul. Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat z oznaczeniem: Oferta na Usługi pocztowe

 

V. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej - przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: Cena brutto oferty - 100%,

Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg wzoru: 

Cena brutto oferty najtańszej

------------------------ x 100 = ilość punktów

Cena brutto oferty badanej

1.      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew w dniu 24 listopad 2015 r. o godzinie 10.15.

2.      Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.

3.      Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4.      Podczas otwarcia ofert, Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia.

5.      W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego ( stosując art.87 i art.89 ustawy PZP).

6.      Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w pkt. II oraz złożeniu dokumentów opisanych w pkt.III z zastrzeżeniem pkt.10-11.

7.      O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej www.ugmagnuszew.bip.org.pl/ zapytanie ofertowe

8.    Termin związania z ofertą – 30 dni , licząc od daty składania ofert.

9.     Oferty złożone po terminie składania ofert nie podlegają ocenie.

10.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

11. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.

VI. Załączniki

1.      Wzór formularza Oferty

2.      Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp.

3.      Wzór umowy załącznik nr 3.

 

 

 

 

WÓJT GMINY

Marek Drapała


do pobrania:  

zalaczniki_do_zapytania_uslugi_pocztowe.docx

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475942]

przewiń do góry