Wersja archiwalna 2015-10-30 12:16:28
Magnuszew 30-10-2015r
ZP.271.12.ZO.2015
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
w prowadzonym zapytaniu ofertowym :
Na zakup kompleksowego ubezpieczenia sprzętu komputerowego (165szt) dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew"- wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A. Przedstawicielstwo Centralne w Białymstoku, ul.Lipowa 51 lok 319, 15-424 Białystok, – 155,00zł netto/m-c, brutto za 14 m-cy 2170,00zł - oferta spełnia warunki określone w zapytaniu ofertowym i jest najkorzystniejsza w tym postępowaniu.
Wykaz wykonawców:
1. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Oddział Radom, 26-600 Radom, ul.Wolności 8 – 160,00zł netto/m-c, brutto za 14 m-cy 2240,00zł,
2. UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń z siedzibą w Łodzi ul.Nowy Sącz 132 Przedstawicielstwo w Nowym Sączu , 33-300 Nowy Sącz, ul.Długosza 21 – 207,00zł netto/m-c, brutto za 14 m-cy 2898,00zł,
3. Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A. Przedstawicielstwo Centralne w Białymstoku, ul.Lipowa 51 lok 319, 15-424 Białystok, – 155,00zł netto/m-c, brutto za 14 m-cy 2170,00zł,
4. Powszechny Zakład Ubezpieczen Spółka Akcyjna, Pion Klienta Masowego, ul.Grójecka 186,02-390 Warszawa – 193,21zł netto/m-c, brutto za 14 m-cy 2705,00zł.
Zawarcia umowy – 30 październik 2015r
Magnuszew, dnia 27.10.2015 r.
ZP.271.12.ZO.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE / ROZEZNANIE CENOWE
na zakup kompleksowego ubezpieczenia sprzętu komputerowego w formule all risk dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew"
Zamawiający: Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- w zakresie proceduralnym: Alicja Malinowska tel.48 62 17 025 w.205
- w zakresie merytorycznym: Barbara Sobota tel.48 62 17 025 w.210
- e-meil: przetargi@magnuszew.pl
Tryb zamówienia: uproszczone (pozaustawowe)
Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest Ogłoszenie/Zapytanie ofertowe o zamówieniu: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Zapytanie ofertowe można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 14.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup kompleksowego ubezpieczenia sprzętu komputerowego w formule all risk dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew".
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup ubezpieczenia sprzętu komputerowego - zadanie podstawowe: ubezpieczenie sprzętu komputerowego dla jednostek (165 sztuk) w tym obejmuje:
Przedmiot zamówienia obejmuje - Kompleksowe ubezpieczenie sprzętu komputerowego w formule all risk w ramach realizacji projektu -"Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew" - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działania 8.3 -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion- osi priorytetowej 8. -Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki-. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013.
Ubezpieczenie zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla jednostek, które składają się z:
- sprzęt u beneficjentów - 130 szt. - komputerów stacjonarnych (Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit, G Data AntiVirus OEM, OpenOfficePL Standard 2014 z dodatkiem Google Translate) -Komputer : Dell OptiPlex 3020 SFF, Monitor: Dell E2014H, - wartość brutto jednego zestawu 3522,72 zł - całkowita wartość brutto 130 szt – 457 953,60 zł
- sprzęt u beneficjentów - 35 szt. - komputerów stacjonarnych (Microsoft Windows 7 Professional OEM 64-bit ( licencja na Windows 8.1 nosnik), G Data AntiVirus 2015-5 lat OEM, OpenOfficePL Standard GT 2015 -Komputer : Dell OptiPlex 9020 SFF, Monitor: Dell E2214H, - wartość brutto jednego zestawu 3522,72 zł - całkowita wartość brutto 35 szt – 121 765,00 zł
Wartość całego sprzętu brutto : 579.718,60zł
Sprzęt ma być ubezpieczony według wartości brutto.
Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres ubezpieczenia oparty o formułę all risk obejmuje co najmniej szkody powstałe z następujących przyczyn: Wszelkie przypadkowe, nagłe, nieprzewidziane i wynikające z przyczyn niezależnych od Ubezpieczającego szkody, a w szczególności następujące ryzyka:
a)działania użytkowników sprzętu (w szczególności niewłaściwe używanie, nieostrożność, zaniedbanie, błąd w obsłudze);
b)działania ognia, pożar ( w tym również dymu, sadzy), wybuch, eksplozja, bezpośrednie uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego;
c)silny wiatr, huragan, deszcz nawalny, powódź, zapadanie i osuwanie się ziemi, awarię instalacji wodociągowych i technologicznych, uderzenie pojazdu, grad, działanie ciężaru śniegu, szadź,
d)świadome i celowe zniszczenie przez osoby trzecie;
e)działania wody tj. zalania wodą z urządzeń wodno - kanalizacyjnych, burzy, sztormu, wylewu wód podziemnych, wilgoci, pary wodnej i cieczy w innej postaci oraz mrozu;
f)wiatru, mrozu, gradu, śniegu, osunięcia się ziemi, lawiny, trzęsienie ziemi;
g)nieodpowiednim działaniem urządzeń klimatyzacyjnych, grzewczych oraz chłodzących,
h)zmian napięcia, całkowitego zaniku napięcia oraz innych szkód elektrycznych w tym w szczególności zwarcia, przetężenia, uszkodzenia izolacji, niezadziałania zabezpieczeń itp.,
i)pośrednie działanie wyładowań atmosferycznych i zjawisk pochodnych tj. działanie pola elektromagnetycznego, indukcji, itp.;
j)kradzież z włamaniem (dokonana lub usiłowania), rabunek (dokonany lub usiłowany), wandalizm - dewastacja oraz koszty akcji ratowniczej związane ze zdarzeniami objętymi ochroną.
k) Ubezpieczyciel w przypadku kradzieży z włamaniem uzna szkodę potwierdzoną przez organy ścigania ( bez warunków określonych w zasadach ogólnych Ubezpieczyciela).
Dodatkowo zakres ochrony powinien objąć:
1)szkody spowodowane akcją ratowniczą (gaszeniem, rozbiórką, ewakuacją), jeśli ratunek miał na celu zmniejszenie strat lub niedopuszczenie do ich zwiększenia;
2)koszty zabezpieczenia przed szkodą ubezpieczonego mienia w razie jego bezpośredniego zagrożenia działaniem zdarzeń objętych ochroną ubezpieczeniową.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: od 01.11.2015 do 31.12.2016r
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Lp. |
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków |
1 |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; |
2 |
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; |
3 |
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; |
4 |
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). |
2. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:
2.1.formularz ofertowy – załącznik nr 1
2.2.oświadczenie – załącznik nr 2
2.3. wypisu z działalności gospodarczej lub wypisu z KRS
Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Zapytania można kierować na adres : Zamawiającego, faks 48 62 17 025 , e-mail: przetargi@magnuszew.pl
Wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr |
Kryterium |
Waga |
1 |
Cena (koszt) |
100% |
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 30-10-2015 r.
do godz. 10.00 na załączonym formularzu ofertowym z
oznaczeniem: „Oferta na „Ubezpieczenie komputerów”
Dostarczyć lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew
pokój nr 8 (sekretariat) lub meilem na adres przetargi@magnuszew.pl (w temninie jak wyżej)
Termin związania ofertą: 30 dni
Przed wszczęciem postępowania zastosowano dialog techniczny: nie, Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy, Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Pozostałe informacje Zamawiającego - Forma złożenia oferty :
- Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z oferta projekt umowy.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Dokumenty, o których mowa w p.2.1-2.3 powyższego wykazu, powinny być złożone w formie oryginału. W odniesieniu do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.
Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem: „Oferta na ubezpieczenie komputerów w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew”
5. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Magnuszewie w dniu 30 październik 2015 r. o godzinie 10.15 pok. Nr 13 ( sala konferencyjna)
- Wybór oferty najkorzystniejszej - Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty najtańszej
--------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty badanej
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew w dniu 30 październik 2015 r. o godzinie 10.15.
Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert, Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia.
W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału.
O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej ugmagnuszew.bip.org.pl.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny
do pobrania:
12___formularz_oferty_magnuszew_ubez.doczalacznik_nr__2a_do_zo.12.2015.docx
zalacznik_nr_1_ubezpieczenie_komputery.doc
umowy_z_uzyczenia.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2015-10-30
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-30 12:16:28
- Liczba odsłon: 248
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: