Wersja archiwalna 2015-10-20 15:49:13

Ogłoszenie
Zapewnienie i utrzymanie stałego dostępu do Internetu w celu zachowania trwałości projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew
Numer ogłoszenia: 153375 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie i utrzymanie stałego dostępu do Internetu w celu zachowania trwałości projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach abonamentu z dostępem do Internetu bezprzewodowego zapewni usługę dostępu do Internetu w technologiach CDMA/GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA oraz ewentualnie nowszych z miesięcznym limitem transmisji danych wynoszącym co najmniej 15 GB oraz minimalnej przepustowości 2 Mbit/ 512bit, po wyczerpaniu limitu miesięcznego transmisji niedopuszczalne jest całkowite wyłączanie dostępu do Internetu a jedynie jego ograniczenie do 1Mbit/256bit, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć 140 sztuk fabrycznie nowych routerów z modemami, do bezprzewodowego połączenia z Internetem poprzez sieć komórkową, z kartami SIM /RUIM i SIM odpowiednio, w ilościach - router I typ - 140 sztuk, W przypadku nie spełnienia wymaganej prędkości Wykonawca na swój koszt zamontuje anteny zewnętrzne umożliwiające osiągnięcie minimalnych parametrów przepustowych oferowanego rozwiązania. Dostawa powinna nastąpić najpóźniej ostatniego dnia roboczego poprzedzającego dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy. Dostarczone routery powinny spełniać następujące minimalne wymagania techniczno - funkcjonalne routery I typ / bez wbudowanej obsługi GPRS/EDGE/HSPA/ , wbudowany integralnie modem do transmisji danych w zakresie CDMA, dwie anteny prętowe do transmisji CDMA, mocowane bezpośrednio w gniazdach w routerze. Standard gniazd musi być zgodny z zainstalowanym u zamawiającego okablowaniem / wtyki i gniazda TNC/. Router musi pozwalać na pracę z anten zewnętrznych włączanych poprzez kable do gniazd - zamiast standardowych anten routera, antena /lub anteny/ WiFi prętowe, składane lub odłączalne / mocowanie w gniazdach/, co najmniej cztery fizyczne wyjścia do LAN poprzez gniazda RJ 45, możliwość konfiguracji routera przez sieć LAN z komputera pod kontrolą OS Windows XP lub nowszego, możliwość ustawienia od strony LAN stałego adresu IP lub pracy routera jako serwera DHCP, zasilanie z sieci 230 V, Okres świadczenia 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez 18 mies. od uruchomienia usługi , Aktywacja usługi musi nastąpić tego samego dnia u wszystkich beneficjentów ostatecznych. Serwis: Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do przyjmowania zgłoszeń awarii /usterek/ bezpośrednio od użytkownika Internetu całodobowo , Czas reakcji usunięcia awarii w dni powszednie w godzinach 8-16 max 3 godziny od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 48 godzin, Czas reakcji usunięcia awarii w dni powszednie w godzinach 16-8 max 5 godziny od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 48 godzin, Czas reakcji usunięcia awarii w soboty, niedziele i święta max 7 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 48 godzin, Wykonawca w okresie świadczenia usługi musi zapewnić osobny, zarezerwowany tylko dla Zamawiającego, telefoniczny kontakt z serwisem, czynny 7 dni w tygodniu przez okres obowiązywania umowy, 24 godz. na dobę, umożliwiający zgłaszanie przerwy w dostępie do Internetu oraz dający możliwość telefonicznej konsultacji technicznej w zakresie usunięcia przerwy w dostępie do Internetu. Pozostałe usługi W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek Zamawiającego przeniesie usługę dostępu do internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana bezpłatnie w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia po potwierdzeniu technicznej możliwości instalacji. Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym Windows, zainstalowanym w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania-Wskazujący połączenia z siecią. Wymagany termin uruchomienia sygnału - 10 dni od podpisania umowy . Termin realizacji zamówienia - 18 miesięcy od uruchomienia usługi /sygnału/.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4, 72.31.80.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3000,00zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w część 9 pkt.2 siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w część 9 pkt.2 siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w część 9 pkt.2 siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w część 9 pkt.2 siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w część 9 pkt.2 siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - limit transmisji danych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający może odstąpić od Umowy, z zachowaniem prawa do naliczania kar umownych zastrzeżonych na jego rzecz w § 7Umowy, w każdym przypadku, gdy: 1) Wykonawca nie usunie niesprawności powstałych z winy Wykonawcy, uniemożliwiających realizację przedmiotu Umowy, 2) usługa dostępu do sieci Internet nie będzie świadczona z winy Wykonawcy przez więcej niż 10 dni kalendarzowych dla jednej jednostki. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy. Do czasów trwania awarii i czasu uruchomienia usługi, o których mowa w ust. 1 pkt. 1-2 nie wlicza się zdarzeń o znamionach siły wyższej, czyli zdarzeń nadzwyczajnych, zewnętrznych i niemożliwych do zapobieżenia zaistniałych przed jak i po uruchomieniu usługi, którym Strony nie mogły zapobiec mimo dochowania należytej staranności, w szczególności działania przyrody, strajki, akty terrorystyczne, działania władz państwowych, w tym o charakterze indywidualnym. 3. Każdej ze stron przysługuje prawo natychmiastowego rozwiązania Umowy w przypadku istotnego naruszenia jej postanowień. Zwłoka Zamawiającego w płatnościach za świadczenie usług telekomunikacyjnych nie przekraczająca 30 dni kalendarzowych nie jest rozumiana jako istotne naruszenie postanowień Umowy. 4. Istotne naruszenie zapisów umowy wiąże się z naruszeniem któregokolwiek z postanowień wynikających z tejże umowy. Istotnym naruszeniem umowy jest w szczególności świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia niezgodnie z warunkami technicznymi opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ i zaakceptowanymi przez Wykonawcę w złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia ofercie. 5. Wypowiedzenie dla swej skuteczności wymaga zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



do pobrania
SIWZ -  14_zakup_dostepu_do_internetu.docx
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475990]

przewiń do góry