Wersja archiwalna 2015-01-21 11:44:09
ZP.271.3.ZO.2015
ZAPYTANIE
OFERTOWE/ROZEZNANIE CENOWE
na przeprowadzenie konserwacji i wymiany lamp oświetlenia ulicznego na
terenie Gminy Magnuszew
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi na konserwację i wymianę lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Magnuszew w 2015r polegającą na sukcesywnej w miarę zgłaszanych przez upoważnionego pracownika UG potrzeb:
- Wymiany żarówki oświetlenia ulicznego wynosi
- Ustawienie zegara
- Wymiana zegara, baterii
- Wymiana bezpiecznika
- Remont skrzynek
- Montaż oświetlenia świątecznego
- Demontaż oświetlenia ulicznego
II. Warunki udziału i wykaz dokumentów
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
2. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:
2.1.formularz ofertowy – załącznik nr 1
2.2.oświadczenie – załącznik nr 2
2.3. wypisu z działalności gospodarczej lub wypisu z KRS
Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału. W odniesieniu do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.
Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
III. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31 grudnia 2015r.
IV. Kryterium wyboru oferty jest cena – 100%
V. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 20.01.2015 r. do godz. 13.00 na
załączonym formularzu ofertowym z oznaczeniem: „Oferta
na „Konserwację i wymianę lamp”
1. Dostarczyć lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Magnuszew
ul. Saperów 24
26-910 Magnuszew
2. Przesłać na adres e-mail: przetargi@magnuszew.pl
Dodatkowych informacji mertorycznych udziela: Stanisław Figlewicz nr telefonu /48/ 6217025 wew. 212
VI. Wybór oferty najkorzystniejszej
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty najtańszej
--------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty badanej
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew w dniu 20 stycznia 2015 r. o godzinie 13.15.
Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert, Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia.
W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału.
O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej ugmagnuszew.bip.org.pl.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
VII. Załączniki
-Wzór formularza Oferty
-Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp.
-Wzór umowy załącznik nr 3.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.
do pobrania:
formularz_oferowy.doczalacznik_nr_2_.doc
umowa_konserwacje.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2015-01-21
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-21 11:44:09
- Liczba odsłon: 399
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: