Wersja archiwalna 2014-12-23 11:28:26


PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERENTA

WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30000 EURO.

na zakup kompleksowego ubezpieczenia sprzętu komputerowego w formule all risk dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew"

Zamawiający: Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 2

Kryteria wyboru oferty: Cena

Sposób rozeznania rynku: w dniu 18-12-2014 roku zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie zamawiającego www.ugmagnuszew.bip.org.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Magnuszewie.

  1. złożono oferty:
  1. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Przdstawicielstwo Generalne Warszawa II, 00023 Warszawa, ul.Widok 10 lok.11 – 161,64zł m-c, cena rok 1939,68zł,
  2. Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A., Przedstawicielstwo Centralne w Białymstoku, 15-424 Białystok, ul.Lipowa 51 lok 319 – 231zł 30dni, cena  10 m-cy 2430zł.

Unieważnić postępowanie  na podstawie art.93 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegajacej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 




Załącznik cenowy - wersja2 - formularz_cenowy_magnuszew_ubez.doc

MODYFIIKACJA /UZUPEŁNIENIE OGŁOSZENIA

Zamieszcza się wzór umowy z beneficjentami - wzor_umowy3_-_kopia.doc


Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na zakup kompleksowego ubezpieczenia sprzętu komputerowego w formule all risk dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew"

Zamawiający: Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

  • w zakresie proceduralnym: Alicja Malinowska tel.48 62 17 025  w.205
  • w zakresie merytorycznym: Barbara Sobota tel.48 62 17 025 w.210

Tryb zamówienia: uproszczone (pozaustawowe)

Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest Ogłoszenie o zamówieniu: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Zapytanie ofertowe można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 14.

Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest zakup kompleksowego ubezpieczenia sprzętu komputerowego w formule all risk dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew".

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup ubezpieczenia sprzętu komputerowego - zadanie podstawowe: ubezpieczenie sprzętu komputerowego dla mieszkańców (130 sztuk) oraz zadanie koordynacyjne: ubezpieczenie sprzętu komputerowego dla instytucji objętych projektem (120 szt. komputerów).

Zakres zamówienia obejmuje:

Przedmiot zamówienia obejmuje - Kompleksowe ubezpieczenie sprzętu komputerowego w formule all risk w ramach realizacji projektu -"Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew" - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działania 8.3 -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion- osi priorytetowej 8. -Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki-. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013.

Ubezpieczenie zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla mieszkańców, które składają się z:

- sprzęt u beneficjentów - 130 szt. - komputerów stacjonarnych (Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit, G Data AntiVirus OEM, OpenOfficePL Standard 2014 z dodatkiem Google Translate) -Komputer : Dell OptiPlex 3020 SFF, Monitor: Dell E2014H, - wartość brutto jednego zestawu 3591,60 zł - całkowita wartość brutto 130 szt – 466 908 zł

- sprzęt w jednostkach podległych - 120 szt - (Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit, G Data AntiVirus OEM, Microsoft Office Standard 2013) – Komputer Dell OptiPlex 9020 SFF, Monitor Dell P2214H , cena jednostkowa brutto – 3 456,30; całkowita wartość 120 szt 414 756 zł - sprzęt w jednostkach gminnych

Wartość całego sprzętu brutto : 881 664 zł

Sprzęt ma być ubezpieczony według wartości brutto.

Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres ubezpieczenia oparty o formułę all risk obejmuje co najmniej szkody powstałe z następujących przyczyn: Wszelkie przypadkowe, nagłe, nieprzewidziane i wynikające z przyczyn niezależnych od Ubezpieczającego szkody, a w szczególności następujące ryzyka:

a)działania użytkowników sprzętu (w szczególności niewłaściwe używanie, nieostrożność, zaniedbanie, błąd w obsłudze);

b)działania ognia, pożar ( w tym również dymu, sadzy), wybuch, eksplozja, bezpośrednie uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego;

c)silny wiatr, huragan, deszcz nawalny, powódź, zapadanie i osuwanie się ziemi, awarię instalacji wodociągowych i technologicznych, uderzenie pojazdu, grad, działanie ciężaru śniegu, szadź,

d)świadome i celowe zniszczenie przez osoby trzecie;

e)działania wody tj. zalania wodą z urządzeń wodno - kanalizacyjnych, burzy, sztormu, wylewu wód podziemnych, wilgoci, pary wodnej i cieczy w innej postaci oraz mrozu;

f)wiatru, mrozu, gradu, śniegu, osunięcia się ziemi, lawiny, trzęsienie ziemi;

g)nieodpowiednim działaniem urządzeń klimatyzacyjnych, grzewczych oraz chłodzących,

h)zmian napięcia, całkowitego zaniku napięcia oraz innych szkód elektrycznych w tym w szczególności zwarcia, przetężenia, uszkodzenia izolacji, niezadziałania zabezpieczeń itp.,

i)pośrednie działanie wyładowań atmosferycznych i zjawisk pochodnych tj. działanie pola elektromagnetycznego, indukcji, itp.;

j)kradzież z włamaniem (dokonana lub usiłowania), rabunek (dokonany lub usiłowany), wandalizm - dewastacja oraz koszty akcji ratowniczej związane ze zdarzeniami objętymi ochroną.

Dodatkowo zakres ochrony powinien objąć:

1)szkody spowodowane akcją ratowniczą (gaszeniem, rozbiórką, ewakuacją), jeśli ratunek miał na celu zmniejszenie strat lub niedopuszczenie do ich zwiększenia;

2)koszty zabezpieczenia przed szkodą ubezpieczonego mienia w razie jego bezpośredniego zagrożenia działaniem zdarzeń objętych ochroną ubezpieczeniową.

"Szczegółowy wykaz lokalizacji sprzętu komputerowego dla Beneficjentów Ostatecznych został określony na załączniku nr 3 oraz dla jednostek organizacyjnych Gminy Magnuszew na załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: od  podpisania umowy do 31.10.2015r

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Lp.

Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1

posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2

posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3

znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4

nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

Wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nr

Kryterium

Waga

1

Cena (koszt)

100%

Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 8 do dnia 2014-12-19 godz. 10:00.

Termin związania ofertą: 30 dni

Przed wszczęciem postępowania zastosowano dialog techniczny: nie

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Pozostałe informacje Zamawiającego:

        1. Forma złożenia oferty :
  1. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z oferta projekt umowy.
  3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem: „Oferta na ubezpieczenie komputerów w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew”

  1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Magnuszewie w dniu 19 grudnia 2014 r. o godzinie 10.15 pok. Nr 13 ( sala konferencyjna)

2.      Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert.

3.      Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania oraz umieści informację na swojej stronie ugmagnuszew.bip.org.pl . W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy.

4.      Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.

5.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny

Magnuszew dnia: 2014-12-16

 



Formularz oferty - formularz_oferty_magnuszew_ubez.doc
formularz cenowy - formularz_cenowy_magnuszew_ubez._doc
zał 3 -zalacznik_nr_3_magnuszew_ubez.doc
zał. 4 - zalacznik_nr_4_magnuszew_ubez.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475986]

przewiń do góry