Wersja archiwalna 2014-12-23 15:32:06
Numer ogłoszenia: 263933 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249885 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Magnuszew, na których zamieszkują i nie zamieszkują -wszystkie nieruchomości na których wytwarzane są odpady- mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Obszar Gminy Magnuszew wynosi 140 km², w skład Gminy Magnuszew wchodzi 33 miejscowości.Według danych z Ewidencji Ludności na dzień 16.11.2014r. gmina liczy 7030 mieszkańców 1) liczba nieruchomości zamieszkałych na stałe - 1500 2) liczba nieruchomości zamieszkałych czasowo dz.let. - 1000 3) liczba nieruchomości niezamieszkałych - 70 w tym - szkoły 5 - Ośrodki Zdrowia 2 - Zakłady pracy 10 - sklepy 24 - cmentarze 3 - zakłady usługowe 24 - oczyszczalnie ścieków 3 Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. Uwaga: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest najem przez Wykonawcę samochodu Śmieciarki Zamawiającego wraz z pracownikami obsługi oraz odpadów z oczyszczalni skatek jak w zał. Nr 3b ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM FIRM: ATK Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Recykling, 26-600 Radom, ul.Chorzowska 3 - Lider, Ekola Sp.z o.o,, 26-600 Radom, ul.Chorzowska 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365740,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 348000,00
Oferta z najniższą ceną: 348000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 442131,96
Waluta: PLN.
Magnuszew 17-12-2014
ZP.271.13.2014
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia : Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1) Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę -
KONSORCJUM FIRM: ATK Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Recykling, 26-600 Radom, ul.Chorzowska 3 – Lider, Ekola Sp.z o.o, 26-600 Radom, ul.1905 Roku 47 lok.14
I. Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
cena brutto 29.000,00zł/m-c,
II. Usługa najmu samochodu Śmieciarki od Zamawiającego wraz z obsługą cena brutto 15.006,00zł/m-c,
III. Odbieranie i zagospodarowanie (skratek) cena brutto 183,60zł/m-c
IV. cena brutto ogółem (poz.I + poz.III – poz.II) x 12 m-cy = 170.131,20zł,
V. Częstotliwości odbioru odpadów z PSZOK: raz w miesiącu .
Wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszy bilans punktów.
2). Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
3). Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.
4). Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
1. Przesiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „RADKOM” Sp.z o.o, 26-600 Radom, ul.Witosa 76:
I. Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
cena brutto36.844,33zł/m-c,
II. Usługa najmu samochodu Śmieciarki od Zamawiającego wraz z obsługą cena brutto 15.200,00zł/m-c,
III. Odbieranie i zagospodarowanie (skratek) cena brutto 564,00zł/m-c
IV. cena brutto ogółem (poz.I + poz.III – poz.II) x 12 m-cy = 266.499,96zł,
V. Częstotliwości odbioru odpadów z PSZOK: raz w miesiącu
Punkty: 63 +2 = 65
- TONSMEIER WSCHÓD Sp.z o.o, 26-600 Radom, ul.Wrocławska 3 -
I. Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
cena brutto32.495,47zł/m-c,
II. Usługa najmu samochodu Śmieciarki od Zamawiającego wraz z obsługą cena brutto 15.000,00zł/m-c,
III. Odbieranie i zagospodarowanie (skratek) cena brutto 168,48,00zł/m-c
IV. cena brutto ogółem (poz.I + poz.III – poz.II) x 12 m-cy = 211.967,40zł,
V. Częstotliwości odbioru odpadów z PSZOK: raz w miesiącu
Punkty : 79+2=81
3. KONSORCJUM FIRM: ATK Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Recykling, 26-600 Radom, ul.Chorzowska 3 – Lider, Ekola Sp.z o.o, 26-600 Radom, ul.1905 Roku 47 lok.14
I. Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
cena brutto 29.000,00zł/m-c,
II. Usługa najmu samochodu Śmieciarki od Zamawiającego wraz z obsługą cena brutto 15.006,00zł/m-c,
III. Odbieranie i zagospodarowanie (skratek) cena brutto 183,60zł/m-c
IV. cena brutto ogółem (poz.I + poz.III – poz.II) x 12 m-cy = 170.131,20zł,
V. Częstotliwości odbioru odpadów z PSZOK: raz w miesiącu
Punktu: 98 +2 = 100
5). Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 23 grudnia 2014r.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 249885 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Magnuszew, na których zamieszkują i nie zamieszkują (wszystkie nieruchomości na których wytwarzane są odpady) mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Obszar Gminy Magnuszew wynosi 140 km², w skład Gminy Magnuszew wchodzi 33 miejscowości.Według danych z Ewidencji Ludności na dzień 16.11.2014r. gmina liczy 7030 mieszkańców 1) liczba nieruchomości zamieszkałych na stałe - 1500 2) liczba nieruchomości zamieszkałych czasowo (dz.let.) - 1000 3) liczba nieruchomości niezamieszkałych - 70 w tym - szkoły 5 - Ośrodki Zdrowia 2 - Zakłady pracy 10 - sklepy 24 - cmentarze 3 - zakłady usługowe 24 - oczyszczalnie ścieków 3 Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest najem przez Wykonawcę samochodu Śmieciarki Zamawiającego wraz z pracownikami obsługi oraz odpadów z oczyszczalni skatek jak w zał. Nr 3b. Zakres prac obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących odpadów z nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych. a) zmieszane odpady komunalne i pozostałości z segregacji odpadów b) papier i tektura, c) szkło, d) tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe, e) odpady ulegające biodegradacji, f) odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz chemikalia, meble. 2. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, pochodzących z gospodarstw domowych a) odpady segregowane, b) meble i odpady wielkogabarytowe c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d) zużyte opony; e) chemikalia f) tekstylia i odzież g) odpady niebezpieczne (świetlówki, akumulatory, baterie itp.) h) popiół.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej Gminy Magnuszew b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach c) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym d) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał lub wykonuje usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: 2 usługi, z których każda była wykonana lub jest wykonywana w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy i które to usługi obejmowały odbiór odpadów komunalnych o masie co najmniej 800 Mg. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług, sporządzony według propozycji stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - oraz na potwierdzenie dokumenty. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. 2013, poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, conajmniej dwa pojazdy spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV lub równoważną: jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zbieranych selektywnie bez funkcji kompatybilną o ładowności co najmniej 16 m3, jeden pojazd przystosowane do odbierania odpadów komunalnych z funkcją kompatybilną o ładowności co najmniej 16 m3 Wykonawca musi zapewnić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku (Dz. U. 2013, poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo- transportowej. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ -przykładowa propozycja). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ -przykładowa propozycja). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzory umów - parafowany przez wykonawcę Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.(zał.2b - przykładowa propozycja 1. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Gminy Magnuszew. 2. Numer rejestrowy wydany przez przez Głównego Inspektora Środowiska za zbieranie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005r. (Dz.U. Nr 180 poz. 1495 ze zmianami) 3. Zezwolenie Starosty (właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane na podstawie art.41 ust. 1,2 i 3 pkt 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach (Dz.U. 2013.21) 4. Umowę (lub promesę jej zawarcia) z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie recyklingu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. 2013.21) - na odbiór odpadów segregowanych, 5. Umowę (lub promesę jej zawarcia) z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, Saperów 24, 26-910 Magnuszew,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania:SIWZ z załącznikami - 13_odpady.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2014-12-23
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-12-23 15:32:06
- Liczba odsłon: 301
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: