Wersja archiwalna 2014-11-10 13:10:17
Magnuszew 10-11-2014
ZP.271.11.2014
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia : Przebudowa i rozbudowa (modernizacja) alei dojazdowej do Kwatery Wojennej Żołnierzy Wojska Polskiego na cmentarzu w miejscowości Magnuszew
Działając na podstawie art 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych , Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1 . Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Usługi Transportowo Handlowe Stefan Chodyra, Wilczkowice Dolne 39A, 26-910 Magnuszew za cenę brutto 138 990,00zł wybrana oferta spełnia warunki określone siwz, jest najkorzystniejszą ofertą w postępowaniu.
2 Zamawiający działając na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 wyklucza z postępowania wykonawcę LATAŁA P&W s.c Roboty Drogowe, 26-900 Kozienice, Janików 15 – nie wykazał spełnienia warunków udziału. Wykonawca nie uzupełnił wymaganego doświadczenia opisanego w postępowaniu.
3 Działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 Pzp Zamawiający odrzuca ofertę LATAŁA P&W s.c Roboty Drogowe, 26-900 Kozienice, Janików 15. Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego.
4 Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Usługi Transportowo Handlowe Stefan Chodyra, |
Wilczkowice Dolne 39A 26-910 Magnuszew |
138 990,00 |
100 |
2 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ARKADA DELA” Emil Dygas |
26-600 Radom, ul.Kalińska 6/6a |
240 773,40 |
58 |
3 |
LATAŁA P&W s.c Roboty Drogowe |
26-900 Kozienice, Janików 15 |
171 585,00 |
81 odrzucona |
4 |
Przedsiębiorstwo Usługowo Remontowe EWBUD Kościuk-Fol |
Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki |
148 623,46 |
94 |
5 |
ZU „BEN-BRUK” Henryk Socha |
26-640 Skaryszew, ul.Partyzantów 10 |
177 440,90 |
78 |
5 Działając na podstawie art 92 ust 1 pkt 4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w 20 listopada 2014r.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej"
Magnuszew dn. 28-10-2014r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa i rozbudowa (modernizacja) alei dojazdowej do Kwatery Wojennej Żołnierzy Wojska Polskiego na cmentarzu w miejscowości Magnuszew.”.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający modyfikuje zapisy w przedmiarze robot w pozycjach 15, 17, 18, 28 i 29 w kolumnie opis i wyliczenia :
- wpisano błędnie - ” Podbudowa z kruszywa naturalnego...”
- winno być – „Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm...”
Ogłoszenie
Magnuszew: Przebudowa i rozbudowa (modernizacja)
alei dojazdowej do Kwatery Wojennej Żołnierzy Wojska Polskiego na
cmentarzu w miejscowości Magnuszew.
Numer ogłoszenia: 219691 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa (modernizacja) alei dojazdowej do Kwatery Wojennej Żołnierzy Wojska Polskiego na cmentarzu w miejscowości Magnuszew..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Teren alei zlokalizowany jest na działce Nr 132, w bezpośrednim sąsiedztwie zachodniej części ogrodzenia cmentarza parafialnego w Magnuszewie - równolegle do parkanu cmentarnego . Powierzchnia nawierzchni drogowej z kostki brukowej - 716,00 m2 Powierzchnia chodników z kostki brukowej - 285,00 m2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.26-9, 45.23.32.53-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie precyzuje się tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii i wartości ogólnej min.100 tyś.zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie precyzuje się tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie precyzuje się tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie precyzuje się tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozwój Obszarów Wiejskich, Odnowa i Rozwój Wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania:
SIWZ- 11_modernizacja_alei.doc
SSTWiOR -stwior_aleja_magnuszew.pdf
Przedmiar robót- przedmiar_aleja_magnuszew.pdf
Projekt:
projekt_aleja_magnuszew.pdf
0072_0001.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2014-11-10
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-10 13:10:17
- Liczba odsłon: 348
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: