Wersja archiwalna 2014-05-16 12:49:08
Chmielew dnia, 16-05-2014r
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Prezes OSP Chmielew informuje, że w prowadzonym postępowaniu : pn. Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Chmielewie unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust 1 pkt.1 - nie złożono żadnej oferty
Prezes OSP Chmielew
Ryszard Janczewski
Ogłoszenie
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Chmielewie
Numer ogłoszenia: 99021 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Chmielewie , Chmielew, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 606734142, faks 48 62 17025.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Chmielewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup fabrycznie nowego samochodu pożarniczego lekkiego ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Chmielew, gmina Magnuszew. Pojazd musi spełniać pkt.4.1, 4.2, 4.3.6 załącznika do rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r w sprawie wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U.Nr 143, poz. Nr 1002, wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010r (Dz.U. Nr 85, poz.553)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć specyfikację techniczną samochodu zgodna z zał. nr 4 do SIWZ i świadectwo dopuszczenia CNBOP na oferowany samochód.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędu Gminy w Magnuszewie, pokój nr 12, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Sekretariacie Urzędu Gminy w Magnuszewie, pokój nr 8, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z WFOŚiGW w 50%.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
SIWZ - siwz_chmielew_osp.doc
Zał nr 4 - zalacznik_nr_4_do_siwz_chmielew.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2014-05-16
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-05-16 12:49:08
- Liczba odsłon: 186
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: