Wersja archiwalna 2014-01-09 09:51:07


Dostawa tłucznia na remont dróg na teren Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 4573 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269839 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tłucznia na remont dróg na teren Gminy Magnuszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: cz.I. Dostawa tłucznia kamiennego frakcji od 0 do 31,5mm w ilości 1000 ton cz.II. Dostawa betonu kruszonego frakcji od 0 do 100,0mm w ilości 500 ton. Termin wykonania zamówienia - sukcesywnie do 30 kwietnia 2014r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 60.18.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa tłucznia kamiennego frakcji od 0 do 31,5mm w ilości 1000 ton

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Transportowa WANIK Anna Dudek, 39-200 Dębica, ul.Parkowa 15, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52845,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70110,00

  • Waluta: PLN.


Magnuszew 30-12-2013

ZP.271.27.2013

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w cz.I

UNIEWAŹNIENIE w cz.II

 

Dotyczy zamówienia : Dostawa tłucznia na remont dróg na teren Gminy Magnuszew

 

 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. Wybrano do realizacji zamówienia cz.I.pn. Dostawa tłucznia kamiennego frakcji od 0 do 31,5mm w ilości 1000 ton -  najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę -  Firma Handlowo-Transportowa „WANIK” Anna Dudek 39-200 Dębica, ul.Parkowa 15 – cena brutto 45280,00zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2.  Unieważnić postępowanie pn. Dostawa betonu kruszonego frakcji od 0 do 100,0mm w ilości 500 ton –  z uwagi na art.93 ust.1 pkt.4 cena najkorzystniejszej oferty  przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.

5. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto zł ogółem – cz.I kamień

ocena

Cena brutto zł ogółem -  cz.II. beton

ocena

1

Firma Handlowo-Transportowa „WANIK” Anna Dudek

39-200 Dębica, ul.Parkowa 15

45280,00

100

-

-

2

ADAM-TRANS Przemysław Adamczyk

26640 Skaryszew, Maków, ul.Sporna 8

55230,00

82

-

-

3

KRUSZYWOSORT PHU Wiktor Siadaczka, Łukasz Siadaczka

26-600 Radom, ul.Marglowa 83

70110,00

65

26445,00

81

4

NIK-WAN Usługi Transportowe Aneta Firlej

26-600 Radom, ul.Posłów Greckich 4/21

54722,70

83

-

-

5

PBD PERFEKT Sp.J M.Jaworski i H.Karcz

26-600 Radom, ul.Rodziny Ziętalów 5A

57690,00

78

25340,00

85

6

F.H.U.BRUK-BUD Piotr Skoczek

Pogorzel,ul.Świerkowa 31, 05-430 Celestynów siedziba:

05-400 Otwock, ul.Kraszewskiego 2A

69860,00

65

21465,00

100

7

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe BRUK-BUD Grzegorz Rychlicki

26-640 Skaryszew, ul.Jana Matejki 6

61500,00

74

24600,00

87

8

P.P.U.H Andrzej Tkaczyk

Warka,oś.Ks.Mazowieckich 3 m 8

-

-

27675,00

-

9

DROGMAR Mariola Kulkowska

05-600 Grójec, ul.Graniczna 21

67650,00

70

31675,00

68

6. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy  dotyczącej cz.I w dniu 7 stycznia 2014r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 


Magnuszew 2013-12-16

 

MODYFIKACJE ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa tłucznia kamiennego na remont dróg”.  Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający modyfikuje SIWZ o ogłoszenie  poprzez:

 

Pytanie

Nawiązując do ogłoszonego przetargu z dnia 12.12.2013 na dostawę tłucznia na remont dróg gminnych na terenie Gminy Magnuszew zwracam się z prośbą o wyjaśnienie treści siwz dotyczy pkt. 9 podpunkt 4  cz.  piszecie Państwo o złożeniu zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normą  lub specyfikacją technicznym – jeżeli chodzi o kruszywo tłuczeń kamienny o frakcji 0-31,5 to nie ma z tym problemu bo każda kopalnia produkująca kruszywo wyda takie zaświadczenie (deklarację zgodności), natomiast beton kruszony jako materiał poza normowym pochodzący z przekruszonego betonu nie podlega i podmiotu uprawnionego do kontroli jakości i tym samym  nie ma możliwości uzyskania deklaracji zgodności i tym samym zapytuje się czy zgodne z zapisem SIWZ będzie przedstawienie deklaracji zgodności na kruszywo naturalne o frakcji 0-31,5 posiadającego wszystkie wymagane świadectwa, atesty i certyfikaty i posiada świadectwo jakości o możliwości zastosowania do remontu dróg.

 

Odpowiedź:

Zmienia się treść zapisu w ogłoszeniu i SIWZ punktu IX ust.1.4 która: dla części I pozostaje bez zmian, a dla części II zamówienia dotyczącej dostawy betonu kruszonego otrzymuje brzmienie:

oświadczenie, że pokruszony beton jest wolny od zanieczyszczeń materiałami niebezpiecznymi i nadaje się do remontu i podbudowy dróg gruntowych”.


273153 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 269839 - 2013 data 12.12.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, fax. 48 6217025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.5.
  • W ogłoszeniu jest: zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
  • W ogłoszeniu powinno być: zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tylko dla części I zamówienia.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.6.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: - oświadczenie do części II zamówienia - że pokruszony beton jest wolny od zanieczyszczeń materiałami niebezpiecznymi i nadaje się do remontu i podbudowy dróg gruntowych.



Ogłoszenie
Dostawa tłucznia na remont dróg
Numer ogłoszenia: 269839 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tłucznia na remont dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: cz.I. Dostawa tłucznia kamiennego frakcji od 0 do 31,5mm w ilości 1000 ton cz.II. Dostawa betonu kruszonego frakcji od 0 do 100,0mm w ilości 500 ton..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 60.18.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami ZUS i Urzędu Skarbowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


do pobrania:

27_tluczen.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2476046]

przewiń do góry