Wersja archiwalna 2013-12-24 09:41:43
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów
komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu
Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 280589 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266887 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Magnuszew, na których zamieszkują i nie zamieszkują (wszystkie nieruchomości na których wytwarzane są odpady) mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami oraz postanowieniami Uchwały nr VI/182/2012 Rady Gminy Magnuszew z dnia 30 listopada 2012 r w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Magnuszew. Według danych z Ewidencji Ludności na dzień 20.05.2013r. gmina liczy 6800 mieszkańców. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Magnuszew. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych 1. Zakres prac obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących odpadów z nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych. a) zmieszane odpady komunalne i pozostałości z segregacji odpadów b) papier i tektura, c) szkło, d) tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe, e) odpady ulegające biodegradacji, f) odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz chemikalia, meble. 2. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, pochodzących z gospodarstw domowych a) odpady segregowane, b) meble i odpady wielkogabarytowe c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d) zużyte opony; e) chemikalia f) tekstylia i odzież g) odpady niebezpieczne (świetlówki, akumulatory, baterie itp.) h) popiół 3. Na terenie zabudowy jednorodzinnej i letniskowej (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale) obowiązywać będzie system workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych (pojemniki poj.120l) oraz system pojemnikowy na terenie nieruchomości niezamieszkałych (pojemniki o poj.1100l i 120l): 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą w czarnych workach od właścicieli nieruchomości. 2) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe - wprowadza się dwa rodzaje worków: a) żółty - na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowaniowych odpadów wielomateriałowych oraz z papieru i tektury, b) zielony - na odpady ze szkła białego i kolorowego. 3) Odpady komunalne ulegające biodegradacji odbierane będą w brązowych workach od właścicieli nieruchomości. Termin wykonania zamówienia - wymagany termin wykonania zamówienia od dnia 01-01-2014 do dnia 2014-12-31..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe RADKOM Sp.z o.o., 26-600 Radom, ul.Witosa 76, 26-600 26-600 Radom,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370370,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 394161,12
Oferta z najniższą ceną: 394161,12 / Oferta z najwyższą ceną: 399219,84
Waluta: PLN.
Magnuszew 18-12-2013
ZP.271.26.2013
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia : Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę -
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „RADKOM” Sp.z o.o. 26-600 Radom, ul.Witosa 76
- cena brutto na miesiąc za odbieranie i zagospodarowanie stałymi odpadami komunalnymi 32.846,76zł/miesiąc, tj. za 12 miesięcy 394.161,12zł
- cena odpłatność za usługę najmu samochodu od Zamawiającego – 15.000,00zł/miesiąc - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.
3. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto zł/m-c odbieranie i zagospodarowanie odpadów |
Cena brutto zł/m-c odpłatność za usługę |
Cena brutto ogółem (kol.4 – kol.5)x 12 m-cy |
ocena |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych „ALMAX” Sp.z o.o |
26-600 Radom, ul.Wrocławska 3 |
33.268,32 |
15.000,00 |
219.219,84 |
99 |
2 |
PPUH RADKOM Sp.z oo Radom |
26-600 Radom, ul.Witosa 76 |
32.846,76 |
15.000,00 |
214.161,12 |
100 |
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 23 grudnia 2013r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Magnuszew dn. 11-12-2013r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew”.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający – Gmina Magnuszew wyjaśnia, co następuje:
Pytanie 1
Czy określony jako minimum 15 000,00zł w formularzu ofertowym, jakie poniesie Wykonawca na wynajem śmieciarki wraz z pracownikami, obejmuje: koszt paliwa, wynagrodzenia obsługi śmieciarki wraz z pochodnymi, koszt napraw, przeglądów, materiałów esploatacyjnych i ubezpieczeń w okresie trwania umowy najmu?
Odpowiedź 1
Tak, obejmuje: koszt paliwa, wynagrodzenia obsługi śmieciarki wraz z pochodnymi, koszt napraw, przeglądów, materiałów esploatacyjnych i ubezpieczeń w skali miesiąca i obejmuje tylko odbiór odpadów z terenu Gminy Magnuszew.
Ogłoszenie
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 266887 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Magnuszew, na których zamieszkują i nie zamieszkują (wszystkie nieruchomości na których wytwarzane są odpady) mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami oraz postanowieniami Uchwały nr VI/182/2012 Rady Gminy Magnuszew z dnia 30 listopada 2012 r w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Magnuszew. Obszar Gminy Magnuszew wynosi 140 km², w skład Gminy Magnuszew wchodzi 33 miejscowości. Według danych z Ewidencji Ludności na dzień 20.05.2013r. gmina liczy 6800 mieszkańców. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest najem przez Wykonawcę samochodu Śmieciarki Zamawiającego wraz z pracownikami obsługi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej Gminy Magnuszew b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach c) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym d) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał lub wykonuje usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: 2 usługi, z których każda była wykonana lub jest wykonywana w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy i które to usługi obejmowały odbiór odpadów komunalnych o masie co najmniej 800 Mg. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług, sporządzony według propozycji stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, (np.: referencje) Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. 2013, poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, conajmniej dwa pojazdy spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV lub równoważną: jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zbieranych selektywnie bez funkcji kompatybilną o ładowności co najmniej 16 m3, jeden pojazd przystosowane do odbierania odpadów komunalnych z funkcją kompatybilną o ładowności co najmniej 16 m3 Wykonawca musi zapewnić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku (Dz. U. 2013, poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo- transportowej. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, Saperów 24, 26-910 Magnuszew,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
SIWZ - zp_26_odpady_2014.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2013-12-24
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-24 09:41:43
- Liczba odsłon: 346
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: