Wersja archiwalna 2013-11-28 15:27:10


Magnuszew 28-11-2013

ZP.271.20.2013

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew

 

 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę -

Wybrać do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych „ALMAX” Sp.z o.o. 26-600 Radom, ul.Wrocławska 3

 - cena brutto 419 774,40 ogółem za 12 miesięcy- wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

 

2. Zamawiający wyklucza z postępowania  wykonawcę -  Wywóz Nieczystości Płynnych i Stałych Krzysztof Bernaciak, 05-502 Piaseczno, Bobrowiec ul.Mazowiecka 56 na podstawie art.24 ust 2 pkt.4. Wykonawca mimo wezwania nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

3. Zamawiający odrzuca  ofertę - Wywóz Nieczystości Płynnych i Stałych Krzysztof Bernaciak, 05-502 Piaseczno, Bobrowiec ul.Mazowiecka 56 na podstawie art.89 ust.1 pkt 5.  Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu.

 

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto ogółem

Ocena

1

Wywóz Nieczystości Płynnych i Stałych Krzysztof Bernaciak

05-502 Piaseczno, Bobrowiec ul.Mazowiecka 56

379 068,00

wykluczony

2

Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych „ALMAX” Sp.z o.o

26-600 Radom, ul.Wrocławska 3

419 774,40

100

3

PPUH RADKOM Sp.z oo Radom

26-600 Radom, ul.Witosa 76

520 956,36

81

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 4 grudnia 2013r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 


Numer ogłoszenia: 247947 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 242213 - 2013 data 15.11.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, fax. 48 6217025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.3.
  • W ogłoszeniu jest: Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. 2013, poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: 1) W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co najmniej: - co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zbieranych selektywnie bez funkcji kompatybilną o ładowności co najmniej 5 ton oraz spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV lub równoważną - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych z funkcją kompatybilną o ładowności co najmniej 25 m3 oraz spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV lub równoważną Wykonawca musi zapewnić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku (Dz. U. 2013, poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo- transportowej. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę dokumentów..
  • W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. 2013, poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co najmniej dwa pojazdy spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV lub równoważną: jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zbieranych selektywnie bez funkcji kompatybilną o ładowności co najmniej 16 m3, jeden pojazd przystosowane do odbierania odpadów komunalnych z funkcją kompatybilną o ładowności co najmniej 16 m3 Wykonawca musi zapewnić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku (Dz. U. 2013, poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo- transportowej. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę dokumentów..

Magnuszew 2013-11-21

MODYFIKACJE ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew”.  Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający modyfikuje SIWZ poprzez:

1.        Wykonawca prosi o sklasyfikowanie odpadów – podanie kodów – zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów.

2.        W związku z koniecznością zaparafowania umowy i przedłożenia jej wraz z ofertą, prosimy o wyjaśnienie zapisu §12 pkt.2 projektu umowy.

3.        Do kogo należy prowadzenie PSZOK?

4.        Prosimy o podanie informacji, czy Zamawiający przeprowadził i posiada wyniki badań kratek z oczyszczalni ścieków w Magnuszewie, potwierdzające spełnienie kryteriów odpadów przeznaczonych do składowania?

5.        Czy Zamawiający dopuści wydłużenie czasu odbioru odpadów w godzinach od 7:00 do 19:00?

6. W Państwa SIWZ wnosimy o modyfikację zapisu pkt. V. 3) dotyczącego potencjału technicznego i posiadania:

a) co najmniej jednego pojazdu przystosowanego do odbioru odpadów komunalnych zbieranych selektywne bez funkcji kompaktującej o o ładowność co najmniej 5 ton oraz spełniającego normę emisji spalin co najmniej EURO IV lub równoważna; b) co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą o ładowność co najmniej 25 m³ oraz spełniających normę emisji spalin co najmniej EURO IV lub równoważną. Zwracam uwagę na fakt, że ustawodawca nie wymaga od firm, startujących w przetargach na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, posiadania sprzętu o tak szczegółowo określonych parametrach, dotyczących ładowności, a co za tym idzie, jego posiadanie nie jest niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Nasza firma spełnia wszystkie wymogi sprzętowe, dotyczące odbioru odpadów komunalnych, natomiast powyższe zapisy w znacznym stopniu ograniczają możliwość udziału w wyżej wymienionym postępowaniu. Utrzymanie takiego zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje naszym zdaniem, naruszenie określonych w art. 7 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych zasad swobodnej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.

Odpowiedzi:

1.        Stałe odpady komunalne o kodach m.in.: 20 03 07, 200301, 19 12 12, 15 01 06, 20 01 99.

2.        Zmienia się §12 ust.2 projektu umowy który otrzymuje brzmienie: Wykonawcy .Pan/i/............................................ tel. .........................................

3.        Prowadzenie PSZOK należy do Zamawiającego , przy czy Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć go w niezbędny sprzęt i urządzenia oraz do odbioru odpadów z PSZOK.

4.        Nie posiadamy takich badań.

5.        Dopuszcza się czasu odbioru odpadów w godz. 7.00 do 17.00.

6.        Zmienia się treść zapisu w ogłoszeniu i SIWZ punktu V ust.3 który otrzymuje brzmienie:

3)       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. 2013, poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, conajmniej dwa pojazdy spełniającymi  normę emisji spalin co najmniej EURO IV lub równoważną:  jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zbieranych selektywnie bez funkcji kompatybilną o ładowności co najmniej 16 m3, jeden pojazd przystosowane do odbierania odpadów komunalnych z funkcją kompatybilną o ładowności co najmniej 16 m3

Wykonawca musi zapewnić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku (Dz. U. 2013, poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo- transportowej.

Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę dokumentów.


Magnuszew dn. 20-11-2013r.

 

MODYFIKACJE ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew”.

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający modyfikuje SIWZ poprzez:

 Wykreślenie w SIWZ punktu VI. A.2) cyt."Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę".




Ogłoszenie
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 242213 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Magnuszew. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych 1. Zakres prac obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących odpadów z nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych. a) zmieszane odpady komunalne i pozostałości z segregacji odpadów b) papier i tektura, c) szkło, d) tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe, e) odpady ulegające biodegradacji, f) odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz chemikalia, meble. 2. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, pochodzących z gospodarstw domowych a) odpady segregowane, b) meble i odpady wielkogabarytowe c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d) zużyte opony; e) chemikalia f) tekstylia i odzież g) odpady niebezpieczne (świetlówki, akumulatory, baterie itp.) h) popiół 3. Na terenie zabudowy jednorodzinnej i letniskowej (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale) obowiązywać będzie system workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych oraz system pojemnikowy na terenie nieruchomości niezamieszkałych : 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą w czarnych workach od właścicieli nieruchomości. 2) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe - wprowadza się dwa rodzaje worków: a) żółty - na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowaniowych odpadów wielomateriałowych oraz z papieru i tektury, b) zielony - na odpady ze szkła białego i kolorowego. 3) Odpady komunalne ulegające biodegradacji odbierane będą w brązowych workach od właścicieli nieruchomości Według danych z Ewidencji Ludności na dzień 20.05.2013r. gmina liczy 6800 mieszkańców 1) liczba nieruchomości zamieszkałych na stałe - 1500 2) liczba nieruchomości zamieszkałych czasowo (dz.let.) - 1000 3) liczba nieruchomości niezamieszkałych - 70 w tym - szkoły 5 - Ośrodki Zdrowia 2 - Zakłady pracy 10 - sklepy 24 - cmentarze 3 - zakłady usługowe 24 - oczyszczalnie ścieków 2 Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 800 Mg/12 miesięcy. Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia 01-01-2014 do dnia 2014-12-31.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej Gminy Magnuszew b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach c) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym d) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał lub wykonuje usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: 2 usługi, z których każda była wykonana lub jest wykonywana w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy i które to usługi obejmowały odbiór odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 800 Mg. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług, sporządzony według propozycji stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, (np.: referencje) Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. 2013, poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: 1) W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co najmniej: - co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zbieranych selektywnie bez funkcji kompatybilną o ładowności co najmniej 5 ton oraz spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV lub równoważną - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych z funkcją kompatybilną o ładowności co najmniej 25 m3 oraz spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV lub równoważną Wykonawca musi zapewnić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku (Dz. U. 2013, poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo- transportowej. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. 2b do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. 2b do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, Saperów 24, 26-910 Magnuszew,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


do pobrania

SIWZ  - 24_odpady.doc


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2476001]

przewiń do góry