Wersja archiwalna 2013-05-02 15:17:39
Dostawa tłucznia kamiennego na remont dróg na teren Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 175648 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151556 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tłucznia kamiennego na remont dróg na teren Gminy Magnuszew.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa tłucznia kamiennego na remont dróg na teren Gminy Magnuszew o frakcji od 0 do 31,5mm w ilości 1500 ton. Zamówienie obejmuje zakup i załadunek kruszywa kamiennego, transport, rozładunek i rozgarnięcie pod nadzorem upoważnionego pracownika urzędu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
DROGMAR Mariola Kulkowska, 05-600 Grójec, ul.Graniczna 21, 05-600 Grójec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80265,00
Oferta z najniższą ceną: 80265,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107379,00
Waluta: PLN.
Magnuszew 26-04-2013
ZP.272.6.2013
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia : Dostawa tłucznia kamiennego na remont dróg na teren Gminy Magnuszew
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę -
Wybrać do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - DROGMAR Mariola Kulkowska, 05-600 Grójec, ul.Graniczna 21 - cena brutto 53,51zł tona / 80.265,00zł ogółem - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
3. Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto zł tona/ ogółem |
punktacja |
1 |
KRUSZYWOSORT PHU Wiktor Siadaczka, Łukasz Siadaczka |
26-600 Radom, ul.Marglowa 83 |
57,69/ 86.535,00 |
93 |
2 |
P.H.U.DAW-TRANS Sławomir Podstawka |
26-085 Miedziana Góra, Kostomłoty Drugie, ul.Bugajska 77 |
63,96/ 95.940,00 |
84 |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo RemontoweEWBUD Ewelina Kościuk-Fol |
Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki |
66,42/ 99.630,00 |
81 |
4 |
F.H.U.BRUK-BUD Piotr Skoczek |
Pogorzel,ul.Świerkowa 31, 05-430 Celestynów |
71,59/107.379,00 |
75 |
5 |
DROGMAR Mariola Kulkowska |
05-600 Grójec, ul.Graniczna 21 |
53,51/ 80.265,00 |
100 |
6 |
P.U.H.BRUK-BUD |
26-640 Skaryszew, ul.Jana Matejki 6 |
67,65/101.475,00 |
79 |
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 2 maja 2013r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Magnuszew dn. 19-04-2013r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa tłucznia kamiennego na remont dróg na teren Gminy Magnuszew.”.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Pytanie
Na stronie 2 SIWZ jest zapis: "Zamówienie obejmuje zakup i załadunek kruszywa kamiennego, transport, rozładunek i rozgarnięcie pod nadzorem upoważnionego pracownika urzędu."
Co rozumiecie Państwo pod pojęciem 'rozgarnięcie'?
Czy jest to rozciągnięcie kruszywa na drodze podczas wyładunku poprzez wolną jazdę samochodu ciężarowego czy użycie koparko ładowarki lub dodatkowego sprzętu do równomiernego rozściełania kruszywa na drodze?
Odpowiedź
Należy rozumieć dosłownie, tj.po wysypaniu tłucznia droga winna być przejezdna, należy więc użyć dodatkowej siły lub sprzętu np.koparko- ładowarki aby droga była równa.
ogłoszenie
Dostawa tłucznia kamiennego na remont dróg na teren Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 151556 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tłucznia kamiennego na remont dróg na teren Gminy Magnuszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup i sukcesywną dostawę kruszywa kamiennego w ilości 1500 ton frakcji od 0 do 31,5mm oraz transport, i rozgarnięcie pod nadzorem upoważnionego pracownika urzędu. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania - musi posiadać wszystkie wymagane świadectwa, atesty i certyfikaty, winien posiadać świadectwo jakości o możliwości zastosowania do remontu dróg . Dostawy winny być realizowane w godzinach pracy Urzędu Gminy tj.8:00 do 15: 00 od poniedziałku do piątku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
SIWZ - 6_dostawy_tlucznia.pdf
zał.- zal_-_wersji_edytowalnej.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2013-05-02
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-02 15:17:39
- Liczba odsłon: 359
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: