Wersja archiwalna 2013-03-29 13:35:57

Magnuszew 29-03-2013

ZP.272.4.2013

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji „Budowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Boguszkowie

 

 Działając na podstawie art  92 ust  1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że prowadzone postępowanie unieważna  na podstawie art.93 ust.1 pkt.4 cena najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia  przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym zamówieniu zamawiający przewidział kwoty brutto – cz.I. 14000,00zł, cz.II. 3000,00zł, cz.III. 3000,00zł

1. Wyklucza z postępowania na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 - wykonawców : Firma Ako, 26-600 Radom, ul.Piastowa 13 lok.16 , Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe  „POL-BUD” , 26-600 Radom, ul.Andersa 3/75   - nie wykazali spełnienia warunków.

2. Odrzuca na podstawie art.89  ust.1 pkt.5 Wykonawców wykluczonych.

3  Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:        

Zgłoszono oferty:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

P.H.U. REM-BUD Stefan Mazur

21-040 Świdnik, ul.Chabrowa 3/14

cz.I.15 750,00zł,

 cz.II. 22 500,00zł,

cz.III. 6750,00zł

cz.I.89

 cz.II. 48

cz.III. 100

2

Firma Ako,

26-600 Radom, ul.Piastowa 13 lok.16

cz.I. 34 000,00zł, cz.II. 32 000,00zł, cz.III.29 000,00zł

wykluczony

3

ACTUS MULTIOFFICE BIURO OBSŁUGI PRAWNEJ Pietrzak Sp.z o.o

83-110 Tczew, Ul.Gdańska 47

cz.I.16 900,00zł,

cz.II. 38 900,00zł,

cz.III. 16 900,00zł

cz.I. 83

cz.II. 28

cz.III. 40

4

WDI OBSŁUGA INWESTYCJI Sp.z o.o

07-410 Ostrołęka, ul.Kuklińskiego 3 B

cz.I.14 000,00zł,

Cz.II. 13 000,00zł, Cz.III.13 000,00zł

cz.I. 100

Cz.II. 84

 Cz.III.52

5

PPH BASTA Mirosław Basta ,

Suków 45, 26-650 Przytyk

cz.II. -10 947,00zł

 

cz.II. 100

 

6

Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe  „POL-BUD”

26-600 Radom, ul.Andersa 3/75

cz.I. 4 920,00zł,

cz.II. 4 920,00zł, cz.III.  4 920,00zł

wykluczony

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej"

 





Ogłoszenie

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn Budowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Boguszkowie
Numer ogłoszenia: 109330 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn Budowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Boguszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowy nadzór dla inwestycji pn Budowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Boguszowie oczyszczalnia biologiczno- mechaniczna o przepustowości 200m2 przy RLM 1667 . Trzy części zamówienia 1. architektury i konstrukcji, 2. instalacji wodociągowych i sanitarnych, 3. instalacji elektrycznych i automatyki. Usługa zostanie wykonana z środków pochodzących z pożyczki. W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) i doświadczenie - co najmniej 2 nadzory inwestorskie tego typu, z których każdy o podobnym zakresie dla przedmiotowej części . Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pok. nr 8 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności architektury i konstrukcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oczyszczalnia biologiczno- mechaniczna o przepustowości 200m2 przy RLM 1667.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacji wodociągowych i sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oczyszczalnia biologiczno- mechaniczna o przepustowości 200m2 przy RLM 1667.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru instalacji elektrycznych i automatyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oczyszczalnia biologiczno- mechaniczna o przepustowości 200m2 przy RLM 1667.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

do pobrania - siwz 4_nadzor_oczyszczalnia.pdf

w wersji edytowalnej załączniki 4_nadzor_oczyszczalnia.doc


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475971]

przewiń do góry