Wersja archiwalna 2013-04-03 15:14:13

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn.Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew
Numer ogłoszenia: 130004 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40997 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn.Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowy nadzór dla inwestycji Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew tj wszystkich branż niezbędnych do wykonania zamówienia jakim jest sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami, sieć grawitacyjna, sieć ciśnieniowa długości około 12km, rurociąg tłoczny, przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe 200szt w tym ciśnieniowe 85 szt, grawitacyjne 115szt i pompownie ścieków - 7szt oraz sieć wodociągowa z przyłączami długości około 12km, Hydranty 77 szt, Przyłącza wodociągowe 202szt, linie zasilające w energię elektryczną pompowni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych SAN-WOD, 26-600 Radom ul.Andersa 7/92, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19926,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146370,00

  • Waluta: PLN.




Magnuszew 29-03-2013

ZP.272.2.2013

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji „Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszków, Anielin, Zagrody, Mniszew .

 Działając na podstawie art  92 ust  1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1 . Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę  Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych SAN-WOD , 26-600 Radom ul.Andersa 7/92 – cena brutto 28 000,00zł wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2 Zamawiający wyklucza z postępowania na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 – wykonawców: WDI OBSŁUGA INWESTYCJI Sp.z o.o, 07-410 Ostrołęka, ul.Kuklińskiego 3 B, ADAPTER ENGINEERING Jolanta Piasecka, 05-092 Łomianki, ul.Szczęśliwa 16 , Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe  „POL-BUD” , 26-600 Radom, ul.Andersa 3/75    - nie wykazał spełnienia warunków.

3. Zamawiający odrzuca na podstawie art.89  ust.1 pkt.5 oferty złożone przez Wykonawców wykluczonych.

4.  Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie i punktacja:   

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto zł

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budowlano Produkcyjne DUBOWIK

26-065 Piekoszów, al.Stara Wola 10

146 370,00

 

19

2

INWEST – BUD, Mgr inż.Mariusz Piórkowski

11-400 Kętrzyn, Nowa Wieś Kętrzyńska 10a

76 246,00

37

3

P.H.U. REM-BUD Stefan Mazur

21-040 Świdnik, ul.Chabrowa 3/14

48 450,00

58

4

P.U.H. VITARO Wojciech Jędrzejczyk,

Dziepół 3, 97-500 Radomsko

47 970,00

58

5

ACTUS MULTIOFFICE BIURO OBSŁUGI PRAWNEJ

83-110 Tczew, Ul.Gdańska 47

59 900,00

47

6

WDI OBSŁUGA INWESTYCJI Sp.z o.o

07-410 Ostrołęka, ul.Kuklińskiego 3 B

81 000,00

wykluczony

7

ADAPTER ENGINEERING Jolanta Piasecka,

05-092 Łomianki, ul.Szczęśliwa 16

100 860,00

wykluczony

8

PPH BASTA Mirosław Basta

Suków 45, 26-650 Przytyk

38 191,50

73

 

9

Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe  „POL-BUD”

26-600 Radom, ul.Andersa 3/75

19 926,00

wykluczony

10

Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych SAN-WOD

26-600 Radom ul.Andersa 7/92

28 000,00

100

5  Działając na podstawie art  92 ust 1 pkt 4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu  3 kwietnia 2013r.

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej"


Ogłoszenie

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji- Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew
Numer ogłoszenia: 40997 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji- Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowy nadzór dla inwestycji pn Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew tj wszystkich branż niezbędnych do wykonania zamówienia jakim jest sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami, sieć grawitacyjna, sieć ciśnieniowa długości około 12km, rurociąg tłoczny, przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe 200szt w tym ciśnieniowe 85 szt, grawitacyjne 115szt i pompownie ścieków - 7szt oraz sieć wodociągowa z przyłączami długości około 12km, Hydranty 77 szt, Przyłącza wodociągowe 202szt, linie zasilające w energię elektryczną pompowni. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla wszystkich branż niezbędnych do wykonania zamówienia, instalacji sanitarnych, elektrycznych. Usługa zostanie wykonana z środków pochodzących z pożyczki. W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz doświadczenie co najmniej 2 nadzory inwestorskie tego typu, z których każdy o podobnym zakresie. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pok. nr 8 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 do pobrania
SIWZ z załącznikami5_nadzor_nad_siecia_wod_kan.doc
w wersji pdf 5_nadzor_nad_siecia_wod_kan.pdf
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475917]

przewiń do góry