Wersja archiwalna 2013-02-19 14:53:54
Budowa oczyszczalni ścieków w Boguszkowie
Numer ogłoszenia: 69684 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w Boguszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości 200m2 przy RLM 1667 w miejscowości Boguszków. Budynek wraz z mediami należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, opisem technicznym stanowiącym, mapami, przedmiarami robót i załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: Robota budowlana zostanie wykonana z środków pochodzących z pożyczki. Warunkiem udzielenia pożyczki jest rozstrzygnięcie przetargu a warunkiem realizacji umowy jest udzieleniem pożyczki. W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.56.00-4, 45.31.57.00-5, 45.31.51.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 20 000,00 słownie: dwadzieścia tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy którzy zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) minimum jeden obiekt o podobnych parametrach - min.200m3/d oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy którzy dysponują przy realizacji zamówienia minimum kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - ogólnobudowlanej - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, sporządzony według propozycji stanowiący (załącznika nr 7).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Odstąpienie od umowy - art.145 ustawy pzp w przypadku gdy Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Ochrony Środowiska.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
SIWZ - 3_oczyszczalnia.pdf
Specyfikacja Techniczna :
1_operat__opracowanie.doc
10_rys_a-1_projekt_zagospo__plan_1000.pdf
10_rys_t-1_rozmieszczenie_obiektow_na_dzialce.dwg
10_rys_t-2_schemat_technologiczny.dwg
10_rys_t-3_budynek_technologiczny_i_reaktor-rzut.dwg
10_rys_t-4_budynek_technologiczny_i_reaktor-rzut.dwg
10_rys_t-5__budynek_technologiczny_i_reaktor-przekroj_a-a.dwg
10_rys_t-8_zbiornik_sciekow_dowozonych.dwg
10_rys_t-10_pompownia_sciekow_surowych.dwg
10_rys_t-11_wylot_sciekow_oczyszczonych_do_odbiornika.dwg
11mapa.jpg
plan zagospodarowania
strona_0.dot
opis_projekt_zagospodarowania_terenu_____.doc
rysa-1_projekt_zagospo__plan_1000.pdf
rysa-2_projekt_zagospo__plan_500.pdf
architektura
opis_projekt_architektury__.doc
rys6_budynek_technologiczny_przekroje.pdf
rysa3_budynek_technologiczny_rzut.pdf
rysa5_budynek_technologiczny_rzut_wiezby_i_dachu.pdf
rysa4_budynek_technologiczny_rzut.pdf
rysa7_budynek_technologiczny_elewacje.pdf
rysa8_budynek_technoligiczny_zestawienie_stolarki.pdf
rysa9_budynek_odwadniania_osadu_rzut_przyziemia.pdf
rysa10budynek_odwadniania_osadu_rzut_dachu.pdf
rysa11budynek_odwadniania_osadu_przekroje.pdf
rysa12_budynek_odwadniania_elewacje.pdf
rysa13_budynek_odwadniania_osadu_zestawienie_stolarki.pdf
Konstrukcja
strona_konstr.dot
projekt_wykonawczy_konstrukcja_opis_projektu.doc
k-1.pdf
k-2.pdf
k-3.pdf
k-4.pdf
k-5.pdf
k-6.pdf
k-7.pdf
k-8.pdf
Technologia
strona_trchnoloie.dot
boguszkow_pw_opis_techniczny_04.11.pdf
pw_t-_15-16-17-_profile.pdf
pw_t_01_plan_rozmieszczenia.pdf
pw_t_02_schemat_technologiczny.pdf
pw_t_03_reaktor_biologiczny-rzut.pdf
pw_t_04_reaktor_biologiczny-rzut.pdf
pw_t_05_reaktor_biologiczny-przekroj_a-a.pdf
pw_t_06_reaktor_biologiczny-przekroj_b-b.pdf
pw_t_07_stacja_osadu_i_wiata.pdf
pw_t_08_zbiornik_fekalii.pdf
pw_t_09_taca_dla_samochodow.pdf
pw_t_10_pompownia_sciekow.pdf
pw_t_11_wylot_sciekow.pdf
pw_t_12_zbiornik_osadu.pdf
pw_t_13_instalacje_wewnetrzne.pdf
pw_t_14_zest_studz.pdf
pw_t_18_podpory.pdf
Automatyka i sterowanie
projekt_wykonawczy_c-01-11.pdf
Elektryka
2.opis_techniczny_-_proj._wyk._-_inst._elektryczne.doc
3._warunki_przylaczenia.1.....jpg
3._warunki_przylaczenia.2.....jpg
3.warunki_przylaczenia_3.jpg
10.bilans_mocy.doc
11.obliczenia_instalacji_odgromowej.pdf
e-1_plan_sieci_rozdzielczej.dwg
e-2_budynek_technologiczny_i_reaktor-rzut_00.dwg
e-3_budynek_technologiczny_i_reaktor-rzut_45.dwg
e5_schemat_ideowy_rozdzielnicy_rg_i_tos.dwg
e6_budynek_technologiczny_-_instalacja_odgromowa1.dwg
e-7_stacja_odwadniania_osadu_-_instalacja_odgromowa.dwg
e4_stacja_odwadniania.dwg
1.strona_0.doc
przedmiary
przedmiar_oczyszczalnia.pdf
boguszkow_obmiar.pdf
przedmiar_robot_2_technologia_.xlsx
przedmiar_robot_konstrukcyjno_architektoniczna_obiekty_kubat.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2013-02-19
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-19 14:53:54
- Liczba odsłon: 434
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: