Wersja archiwalna 2013-02-04 12:48:11
Magnuszew, dnia 04.02.2013 r.
ZP.271.1.2013
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: „Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew”.
WYJAŚNIENIE DO TREŚCI ZAPYTAŃ
Zamawiający – Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24 na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r Nr 113,poz.759 z późn. zm.) przekazuje treść wyjaśnień na zgłoszone zapytania Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew.
Otrzymana przez Zamawiającego treść ZAPYTAŃ z dnia 01.02.2013 r:
Pytania:
1. Czy Zamawiający dopuści autobus wyposażony w zawieszenie przednie niezależne?
2. Czy Zamawiający dopuści autobus wyposażony w liczbę miejsc siedzących: 27 w trakcie przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim i 31 po demontażu stanowiska do przewozu wózka inwalidzkiego?
3. Czy zamawiający wyrazi zgodę na zmniejszenie kar umownych za zwłokę w terminowym wykonaniu zamówienia, wyszczególnionych we wzorze umowy (§4, pkt. 2.1, ppkt. a) – do wysokości 0,05% ustalonego wynagrodzenia?
4. Czy Zamawiający dopuszcza określenie wartości średniego zużycia paliwa oferowanego autobusu na 100 km w cyklu mieszanym, wyłącznie na podstawie złożonej w ofercie deklaracji Oferenta, bez potwierdzania tej wartości w dołączonym do oferty świadectwie homologacji autobusu?
Informujemy, że świadectwa homologacji dla pojazdów kategorii M3 nie zawierają zapisów dot. Ilości zużycia paliwa.
5. Czy zamawiający dopuszcza określenie wartości emisji dwutlenku węgla oferowanego autobusu, wyłącznie na podstawie złożonej w ofercie deklaracji Oferenta, bez potwierdzania tej wartości w dołączonym do oferty świadectwie homologacji autobusu (brak takiego zapisu w homologacji)?
Odpowiedź:
Ad. pkt 1. Zamawiający wyraża zgodę na wyposażenie autobusu w zawieszenie przednie niezależne.
Ad. pkt. 2. Tak. Zamawiający dopuszcza autobus o liczbie miejsc siedzących 27, a po demontażu stanowiska na wózek inwalidzki 31.
Ad. pkt. 3. Nie. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę kar umownych za zwłokę w terminowym wykonaniu zamówienia wyszczególnionych we wzorze umowy.
Ad. pkt. 4. Tak. Zamawiający dopuszcza określenie wartości
średniego zużycia paliwa oferowanego autobusu na 100 km w cyklu mieszanym na
podstawie złożonej
w ofercie deklaracji.
Ad. pkt. 5. Tak. Zamawiający dopuszcza określenie wartości emisji dwutlenku węgla oferowanego autobusu na podstawie złożonej w ofercie deklaracji.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Magnuszew, dnia 01.02.2013 r.
ZP.271.1.2013
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: „Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew”.
WYJAŚNIENIE DO TREŚCI ZAPYTAŃ
Zamawiający – Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24 na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r Nr 113,poz.759 z późn. zm.) przekazuje treść wyjaśnień na zgłoszone zapytania Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew.
Otrzymana przez Zamawiającego treść ZAPYTAŃ z dnia 31.01.2013 r:
Pytania:
1. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę terminu wykonania zamówienia na 100 dni od daty podpisania umowy?
Odpowiedź:
Ad. pkt 1. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu wykonania zamówienia na 100 dni od daty podpisania umowy.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ogłoszenie
Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew.
Numer ogłoszenia: 41698 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego autobusu (rocznik 2012 lub 2013) dostosowanego do przewozu co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.1. Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - zużycie energii - 10
- 3 - emisja dwutlenku węgla - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w następujących przypadkach: a. Jeżeli zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub konieczności ich wprowadzenia nie można było przewidzieć, przy zachowaniu należytej staranności, w chwili zawarcia umowy, b. Zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla dostawy objętej przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to wynagrodzenia za dostawę, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, c. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy, d. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, e. zmiana danych teleadresowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24 26-910 Magnuszew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24 26-910 Magnuszew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PEFRON.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2013-02-04
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-04 12:48:11
- Liczba odsłon: 384
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: